Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mosty

07. 06. 2004
4
0
1773
Autor
Peggy

Stála na hradbách světa. Trhala broučkům nožičky, jak to někde četla, a do brouččích bolestných výkřiků šeptala:"Má mě rád, nemá mě rád, má..." Aby vzápětí zahodila beznohé tělíčko a rozvzlykala se:"Nemá, nemá, nemá!" Když se uklidnila, rozhodla se spálit za sebou mosty a začít znova a bez něj. Jenže dnes už nejsou mosty ze dřeva a železobeton nějak nehoří. Tak je pomocí pár kil výbušnin, pár litrů vína a pár známostí na jednu noc vyhodila do vzduchu!
Karel2
13. 06. 2004
Dát tip
nevím co, ale něco na tom je.

johanne
11. 06. 2004
Dát tip
docela mě to pobavilo, ale nevidím v tom vůbec žádnej smysl :o)

gabio
11. 06. 2004
Dát tip
mc mě to zaujalo...máš hodně podobný myšlenky, jako já... *

papouch
07. 06. 2004
Dát tip
Teda mně se to nelíbí ani trrrošku. Trrrhat brrroučkům nožičky je ... prrrostě příšerrrný. Papouškovi je brrroučků líto.

sk8ergirl
07. 06. 2004
Dát tip
Mně se to taky vůbec nelíbí...nějk v tom nevidím to "Jen tak pro radost"...připadá mi to, bez urážky, pěkně hnusný...

geniální! tohle sem ti ještě nenapsal! trochu mi tečou slzy ale spravi se to. vždycky se to spraví. doufám. tohle se ti fakt moc povedlo. tip* jak hrom. čím dál se zlepšuješ ( aspoň v mých očích:)) Ps: mám tě rád.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru