Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SEM NEKLIKAT!

08. 06. 2004
2
0
7652
Autor
Heartless

Ja vas varoval;)

Ale je zajimavy vsimnout si, jak na lidi tyhle nazvy pusobej... ich bin ein kokot. KONEC
supizmus
26. 06. 2004
Dát tip
jsem přistižen

sk8ergirl
26. 06. 2004
Dát tip
:-)....tohle dost fajn nápad...ale nediv se, takovejhle název fakt dokáže přitahnout...

Heartless
23. 06. 2004
Dát tip
zapomenute avi:o)

chci_tip
20. 06. 2004
Dát tip
Ty mi něco vyčítej!!!

Heartless
20. 06. 2004
Dát tip
Nevycital bych ti, ale nastvalo me, ze nazyvas lidi, ktery si prisli precist tvoje dilo, blbcema...

chci_tip
20. 06. 2004
Dát tip
Ok ok Někdy mě ale strašně serou nějaký kecy a canci o ničem a že se lidi vůbec zastavujou tam kde nemají. A dnes sem měl ňákou urýpanou a shnilou náladu, že mě bavilo provokovat. Tak nebuď naštvanej. O nic nešlo.

Heartless
20. 06. 2004
Dát tip
Vpohode, ja jsem posledni dobou taky takovej nasiraci, takze chapu... taky jsem to nemyslel nejak zle:) Tak se mej hezky...

romi
17. 06. 2004
Dát tip
Mno co k tomu dodat :o)))

j_i_r_i_k
16. 06. 2004
Dát tip
Wemi: Tak zralej šedesátník? No, to je taky možný, třeba to neni diplomka, třeba to je nějaký solidní vědecký bádání kapacity v oboru :)))... Heartless: Jo jo, Tobě tak něco uvěřim... Nebo snad Vám, pane profesore? :)))))

j_i_r_i_k
15. 06. 2004
Dát tip
Wemi: Je mu tak 23-24, protože dělat na diplomce ze sociologie v sedmnácti, to asi ne e :)))))...

Heartless
15. 06. 2004
Dát tip
Lol:) A premejslel si treba, ze by me tech sedmnact opravdu bylo a zadnou diplomku jsem nedelal? Teda zatim po nas aspon na gymplu nic takovyho nehctej;)

Wemi
15. 06. 2004
Dát tip
uh, pardon... nemám právo tady odhalovat osobní data tady.. tohoto autora... ale:)) chachacha... to je veselý, 23-24... já bych ho tipovala tak na zralýho šedesátníka

Wemi
15. 06. 2004
Dát tip
chuechue

Heartless
15. 06. 2004
Dát tip
dzjeeehehe... obcas fakt nestiham:) Me je 5 let a teprve pudu do skolicky, tak me nechte bejt, ja vam nerozumim;o)

Heartless
15. 06. 2004
Dát tip
Tak ted nestiham ani sebe... sakra, du spat:)

Wemi
14. 06. 2004
Dát tip
chacha j_i_r_i_k_u.... co se ti nezdá na jeho věku... to mě zajímá:)))) je to efektivní a zajímavé, profláklé... však účinné... dáš-li člověku doporučení ať něco nedělá... neodolá pokušení a udělá to s nevídanou chutí

Heartless
14. 06. 2004
Dát tip
j_i_r_i_k: To me taky zajima, kolik si jako myslis, ze mi je, heh:) Wemi: Jo, to jo... staci se podivat na nazvy a ctenost treba mych del:o) 2 takovy typicky provokativni nazvy prilakaly pres 100 ctenaru... jinak zbytek je na tom docela bidne... radsi bych ale teda ziskal nazory na nektery ty ostatni dila, jenze maj suchy nazvy... zatracena lidska psychika:o)

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
Noe1: Mám pocit, že zařazení do klubu snižuje výpovědní hodnotu účinku samotného názvu, když jsem něco takového četl naposledy, taky to taky v nějakém klubíku bylo... Copak se tady na Písmákovi nedá udělat seriózní sociologický průzkum? :))) Na druhou stranu to blbůstkoidní úlet je, tak se těžko zlobit :)... Heartless: To máš tak, když se podíváš do seznamu publikovaných blbůstek a hledáš, co si přečíst, tak SEM NEKLIKAT! prostě skutečně zaujme víc než Babský rozhovor nebo S Vítkem to jde z kopce... A mnoho lidí si vybírá podle názvu, protože jiné vodítko v takovém množství děl prostě nemají :)... Jo jo, kastroly všech zemí, spojte se...

Noe1
10. 06. 2004
Dát tip
Jirik: Hmmmm, to už je riziko autora, že se dostane do nějakého klubíku. Na solidní (hahaha) průzkumy jakéhokoliv druhu Písmák (podle mne) není vůbec vhodné místo. A jestli je to míněno jako nějaký sociologický průzkum patří to mezi úlety tuplovaně. :))))

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
Noe1: Ty vůbec nemáš pochopení, tady se nějakej páťák z FSV snaží udělat seriózní studii jako zlatý hřeb své diplomky a Ty mu to takhle znehodnotíš a ještě se tomu směješ... Styď se, takhle znevažovat píli druhých :)))...

Noe1
10. 06. 2004
Dát tip
Jojo, przněníčko diplomek to je moje. Mým kolegům kdysi zprznil diplomku Černobyl a od té doby to světu (z)vracím :))))), mám radost že tady se mi to povedlo ...

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
:))) No jo, s takovým cynismem asi nehnu, vzdávám se :)...

Heartless
10. 06. 2004
Dát tip
Lidi, vy jste fajn lidi:) Tohle nebylo mysleno jako sociologickej pruzkum (mozna predbeznej), protoze nejdriv bych se musel vubec na tu vejsku dostat:o) Ale aspon je sranda... to byl asi ten ucel... hý:)

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
Jo jo, na to Ti tak skočím, že Ti je 17.33, to zrovna :)... A sranda musí bejt, i kdyby na kaviár nebylo...

Seregil
09. 06. 2004
Dát tip
Inu... už jen povzdech.. :)

papouch
09. 06. 2004
Dát tip
Ano, mne jsi ranil, těžce, jsem raněn,... áách,, hombrre, udělal jsi do mě dírrru!! ááááchich ááách, zlomené křídlo vleču za sebou, krvavá stopa je toho důkazem a jsem v posledním tažení, kdo mi jen oči zatlačí, kdo?? :-))))

Zajímavá báseň. Nádherná! Zvlášť ta poslední sloka - jak ji zabil tím křovinořezem ... super

promiň - ta kritika patřila k úplně jinému dílu.

Heartless
09. 06. 2004
Dát tip
papouchuuuuu, promiiiiin:) Ale vim o jedny veterine, kterou tady mame blizko, tak kdyby to bylo opravdu vazny, tak te tam hodim;) N_P: heh, lol:) Seregil: ACH!

Radián
09. 06. 2004
Dát tip
děkuji, kokůtek číslo 73

aj ja sa priznam ;)

Sarí
08. 06. 2004
Dát tip
a jéjej.. další takovej..:o)

papouch
08. 06. 2004
Dát tip
já to tušil, že to bude taková nějaká p..ovina Ale můžu tě upozornit, že nejsi vůbec originální, takovejchhle ubohůstek už tady bylo moře.

Rowenna
08. 06. 2004
Dát tip
chacha

Charlien
08. 06. 2004
Dát tip
:)) jsem taky...

WiruZ
08. 06. 2004
Dát tip
zas tolik to nepusobi jenom 25 navstev...to je vo nicom....:)

Noe1
08. 06. 2004
Dát tip
zkusíme zvýčit návštěvnost zařazením do klubu :))))

Seregil
08. 06. 2004
Dát tip
Ech... kčertu... :)) Noe... tě zabim... :))))

Noe1
08. 06. 2004
Dát tip
Sergil: neváhej, ať to stihneš, nejsi jedinej zájemce :))))

ulita
08. 06. 2004
Dát tip
čekala jsem něco takovýho :)

Heartless
08. 06. 2004
Dát tip
Lol:) Tak takovouhle odezvu jsem od "vaznych" pismaku teda necekal:) papouch: Ja vim, ze nejsem originalni, ale stejne se na to lidi furt chytaj... a jak znamy komercni heslo pravi: Dokud na neco lidi leti, tak je z toho potreba vyzdimat co nejvic:o) Bane, delam si srandu... omlouvam se tem, ktere jsem timto "dilkem" nejak ranil... Wiruz: Uz 40;)

Heartless
08. 06. 2004
Dát tip
sakra... avi heeeeee... to by se dalo taky vyuzit:o) ...ale kvuli rekordu v ctenosti jsem to sem nedaval...

tak dalsi v davu:*)))))))

cmukina
08. 06. 2004
Dát tip
ach jaj! .....je to smiesne.-...len keby tam nebola ta nadavka...

Heartless
08. 06. 2004
Dát tip
Cmuki, ber to tak, ze jsem hrnec... francouzsky je totiz "le cocote" kastrol, tak je to tam napsany akorat foneticky;)

cmukina
08. 06. 2004
Dát tip
aha....aj tak sa mi to nepaci... :-)

Heartless
08. 06. 2004
Dát tip
Ty ses teda narocna;)

cmukina
08. 06. 2004
Dát tip
:-) ja viem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru