Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klavírista ( sonet Břízovi)

Výběr: Lyryk
08. 09. 2000
6
0
4089
Autor
Klárka

není, nebylo a nebude v aréně

Skrytý za plátnem tváře své. Oči mřížemi protkané. Za branou vůle - stálý žár. V něm hoří slunce i vzdech mar. Byla to chvíle střežená? Chvěly se prsty? Kolena? Možná se chvěla celá zem, když Vy jste zpřítomnil svůj sen ... Zvědavě vzhlížím z povzdálí, kdy Vaše oči zapálí ... ? Jste ukázněný. Netknutý. Až Vaše prsty prozradí, že ve Vás city hromadí svět nitra rytmem semknutý.
Pája
08. 11. 2001
Dát tip
*

člobrda
18. 10. 2001
Dát tip
tohle se mi moccc :o)))

hermit
18. 10. 2001
Dát tip
*****

Mahoney
28. 09. 2000
Dát tip
Bříza a klavír, případně kytara nebo cokoliv jiného :-)), toť věru nebezpečná kombinace pro všechny, kteří nechtějí být lapeni v užaslém naslouchání, ze kterého se nelze vymanit *

Bříza
15. 09. 2000
Dát tip
Klárko - díky moc ... co říct ... Děde - to nebyla Březová voda..., ale Gin - tu karafu někdo furt shazoval - myslím, že i tvá pani ... ;c)

sidi
14. 09. 2000
Dát tip
Dovolím si jedno dlouhé hmmmmmmmmmmmmmmmmmm . :-)

Lyryk
14. 09. 2000
Dát tip
Dovolím si jedno krátké h

Merle
12. 09. 2000
Dát tip
skvělé...


Klárka
10. 09. 2000
Dát tip
a já myslela, že seš na svatební cestě :-) a ty zatím... likviduješ následky Bylo tam fajn, u vás :-)

Anonym
09. 09. 2000
Dát tip
Plytcí formalisté. Koukejte na obsah a ne formu. Je to pěkné.

Lee
09. 09. 2000
Dát tip
to je ono... krásně to vystihuje pocit... forma snad sonetu odpovídá bez problémů, ale hlavně výborně vypovídá o tom okamžiku... (*)

Dědouch
09. 09. 2000
Dát tip
Musel sem rozebrat klimpr a vypucovat klapky...zatek mi do něj...

Stevenson
08. 09. 2000
Dát tip
mela bys to ted vzit uz podle abecedy.. abys to mela prehledne..))ale je to hezke.. ta predposledni sloka, by tam byt nemusela, ale..

Ženatej
08. 09. 2000
Dát tip
Stev.: A byl by to pak ještě sonet?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru