Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kapajícímu vosku, o kterém už nevím

Výběr: Lyryk
08. 09. 2000
10
0
4191
Autor
Klárka

není, nebylo a nebude v aréně

... a dlaní jsem strážila oheň, malý plamen svíčky, co se chvěl. Snad jen on hřát směl, trochu mi nadbíhal a trochu podváděl, když sliboval svítit a tvář dál byla v stínu. Ne, neměla jsem kocovinu. Jen jsem si přála aspoň jednu znát a líbezně i dravě vezpívat se někam blíže k povědomí. Ne, to ne! Nejsem bez svědomí! Snad jen... jsem taky chtěla hřát a taky trochu, trošku svítit a síťku mít, motýla chytit a svobodu mu pak zas dát... A stále zněly blízké tóny a v patách jim se táhly zvony neznělé hlavy dospělé. Už dost! Má krev jen zabušila a spánkům vtiskla kovadlinky. Tak se vzdej! Vzdej se! V myšlenkách když se vracím zpět, do rána dlaní chráním plamen. Skutečnost? Proč ji rozebírat? Proč ustavičně rozprostírat co všechno nedělala jsem... Zpětně se nedá - ani šeptat - Amen.
hermit
18. 10. 2001
Dát tip
*****

Pája
14. 06. 2001
Dát tip
*

Mahoney
28. 09. 2000
Dát tip
jedním dechem TIP a... a... prostě TIP je málo, ale chybí mi slova...

Mahoney
28. 09. 2000
Dát tip
jedním dechem TIP a... a... prostě TIP je málo, ale chybí mi slova...

Bříza
15. 09. 2000
Dát tip
Nu Klárko: - tak poezie dotkla se a tmou se chvěl jak flétny hlas ponechán času na pospas JE poznat...JE ! - a po hlase ... plamínek hořet ...? nemělas ..?

Merle
12. 09. 2000
Dát tip
síla... *

zirafka
11. 09. 2000
Dát tip
*

Jákob
10. 09. 2000
Dát tip
je to perfektní možná eště lepší (*)

Lyryk
10. 09. 2000
Dát tip
Nadšen!!!!!

Ženatej
09. 09. 2000
Dát tip
*

he_man1
09. 09. 2000
Dát tip
čoveče ani nevím co ti na to napsat.Ty to popisuješ,jako by jsi něco podobného zažila.A ne že by se mě to nelíbilo,ale není to zrovna moje parketa.Já jsem spíše na ty romantičtější.

Klárka
08. 09. 2000
Dát tip
B: Pokud by tě náhodou napadlo, že tady (až) plním svůj slib, nejsi tak daleko od pravdy. Na druhou stranu, je to dost o mně.... a takové verše je těžké věnovat. Ne, že by to nešlo, ale ... nebylo by to až příliš sobecké? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru