Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

!!!-MRKWÍSAT V PRAZE-!!!

08. 06. 2004
1
0
3673
Autor
ch_34

Vážené i nevážené a vůbec všechno písmáctvo, dovoluji si vás pozvat na koncert jablonecké kapely MRKWÍSAT.

 


Neboť tako kapela opět přijela potěšit své pražské příznivce skoro až k jejich domovům. Hraje totiž v Praze na Pankráci.

 

Přesněji řečeno: hraje v kavárně NA PŮL CESTY,

a to tento čtvrtek, tedy 10. června roku 2004.

 

Přijďte tedy v osm večer.


kapela:

http://mrkwisat.zde.cz

 

kavárna:

http://www.greendoors.cz/cafeindex.htm


turandot
09. 06. 2004
Dát tip
proč ste neřekli, že je to na Pankráci... jaktože sem si myslela, že napůlcesty je někde úplně jinde... (hehe) (tak to možná pudu)

Bebitka
09. 06. 2004
Dát tip
tur: a není náááhodou napůlcesty v práglu dvakrát? bych řekla, že i ju...

StvN
09. 06. 2004
Dát tip
To je coby kamenem. Můžete se na mě těšit.

Semeno
09. 06. 2004
Dát tip
A já jedu ve čtvrtek domů, v pátek mi budou vrtat nervy v puse. Takže se milerádo uvolním, hergot, šmoulo, ty mi umíš udělat radost! A víš co? Jsem traktorista!

ch_34
09. 06. 2004
Dát tip
semínko, předrahé semínko, já bych tě chtěl fakt vidět, jak si to štráduješ na zetoru přes pole u temelína.... už bys doorala a mířila bys s radlicí rozehnat blokádu rakušáků.... brm brm... brm brm brm brm brm....

turandot
09. 06. 2004
Dát tip
Semčoune! jó! budeš mě vozit, já vim že budeš. dvakrát kolem václaváku za zmrzku nebo karamelky, bereš? Semeno (důležitě a slavnostně)..gratuluju ti, voe! Bebitka: je-li možný, nejsem tupoň a odpornej neznalec k tomu...

Semeno
09. 06. 2004
Dát tip
Ale já neumim po poli. Já jenom na silnici. A to taky ne dvakrát jistě. No, ale zvládnu vyměnit kolo a zapojit přívěs. Až mi koupíte traktor, tak vás budu klidně vozit....... :o)

ch_34
09. 06. 2004
Dát tip
náhrobní kámen: "přejelo ho Semeno traktor..."

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru