Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milovani po ranu

10. 09. 2000
11
0
6588
Autor
Stevenson

Milování po ránu… Je před svítáním, neděle.. Tma rozloučit se nechce, a ráno ještě ospale, za tvými víčky nesměle se k k světu klube lehce.. Snad je mu dobře v posteli.. vždyt venku už to zebe.. a potom.. já se nedivím, vždyt spí tam vedle Tebe.. Jsi jak Růženka Šípková i s vůní růží spíš, jsi panenka má, cukrová, já miluji tě, víš ? O čem jen zdát si necháváš _? tvář ještě sen Ti hladí tak záhadně se usmíváš.. že už ten princ tě svádí…?.(..) A dále tahle představa do mysli se mi vkrádá jestlipak ten princ, otrava, ví co máš ráno ráda ? Pak řeknu si tak takle ne, nemáš ji ve své moci.. vždytˇ ty úsměvy blažené patří té chvilce strávené jen se mnou, ještě v noci… Však pochybnosti hlodají ( co také jinak umí ?) a zahnati se nedají.. A tak má ruka potají, zkouší, zda porozumí tvé tělo, její něžnosti.. a mého těla touze.. a pak, ..Bohyně radosti tedˇ povzdechla jsi dlouze.. A potom moje žárlivost s něžnou touhou se spřádá, Tak princátko, pro tebe dost.. Tedˇ na mně zas je řada…
pepička15
01. 02. 2006
Dát tip
krom toho, že souhlasím s Marienou, musím říct, že se mi ta básnička móóóc líbila:) ... je hezky poetická, ale není to kýč... hned na začátku mě zaujalo to, jak k sobě jednotlivé verše pěkně ladí... a byl tam i vtip a to se vždycky cení! :)

Káčátko
03. 12. 2005
Dát tip
Tip* a dávám si do oblíbených :) Mariena: jak sladké by bylo, kdyby mi někdo říkal po ránu do spánku takové verše... Kéž by, někdy.. třeba možná

Stevenson
03. 12. 2005
Dát tip
dik, ale kdes tohle vyhrabala ???

Káčátko
03. 12. 2005
Dát tip
To víš, já šmejdím a pak občas najdu skvosty, který jsou zahrabaný : )

Stevenson
03. 12. 2005
Dát tip
no.. se skvostem jsi to prehnala ))

Káčátko
03. 12. 2005
Dát tip
No možná trochu.. ale já jako myslela, že i jiný pěkný věci bývají často zahrabaný a zapomenutý..

Lunka
21. 03. 2005
Dát tip
Miloučké....*T

Mariena
07. 03. 2004
Dát tip
...nádhera, Steve... jak sladké by bylo, kdyby mi někdo říkal po ránu do spánku takové verše...je to jen snění...ale krásné...

Stevenson
07. 03. 2004
Dát tip
nerikej, ze by se nekdo nenasel..-)

DarkMind
04. 06. 2002
Dát tip
Krása.... :) -t-

pino15
11. 12. 2001
Dát tip
tvé ruce závidím :o)

Stevenson
11. 12. 2001
Dát tip
Sminka/ rad ze libilo, promin za tak dlouhou pausu na odezvu..)) Pino/.. tys to jeste asi cist kruci nemel..)) D.

pino15
11. 12. 2001
Dát tip
nono,už sem za paragrafem :o)))))

Šminka
02. 07. 2001
Dát tip
Steve, to je krásný.....:-)) *

Stevenson
02. 11. 2000
Dát tip
skoda, ze jsi nemohla poznat osobne..a omluva, ze mi to nevyslo se dostavit. Bylo to moc narychlo.. takze priste..

suva
24. 09. 2000
Dát tip
No právě, nejsi, ale když jo, tak to stojí za to. Já ho nedala? Jak to poznáš?

suva
22. 09. 2000
Dát tip
Jak jen to říct? Slova jsou málo, ty něžný Othello.

Stevenson
22. 09. 2000
Dát tip
)))) no.. a co takhle TIP.. misto nich..)) a DEKUJI.. jenze, nekdy tak nezny zase nejsem, co?

Olí
22. 09. 2000
Dát tip
Jemné a ne přeslazené - ráda jsem to četla.

Merle
12. 09. 2000
Dát tip
zbytečně dobrý ;-))))

Stevenson
12. 09. 2000
Dát tip
Dik.. a oboum preji oboje..)) kazdemu ovsem v jinem sexu..))

Siminka
10. 09. 2000
Dát tip
Nádherný (*)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru