Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Budeš mi chybět, miláčku

14. 06. 2004
12
0
6722
Autor
angel1

variace na staré známé

Áááách… tak už jsme konečně tady. Ani nevíš, jak já se těšila, miláčku.   Ano, ano, to otravné zařizování a vyřizování a ta vyčerpávající  cesta!  Ale už jsme  tady.

To moře, ten vzduch, ááách… a stejně jsem všechno, jako vždycky, zařizovala já.

Já si nestěžuji, říkám to jen pro pořádek.

Ta hlavní starost, jak sehnat peníze, byla přece na tobě.

Uznávám, odjakživa jsi byl chytřejší než já. Taky jsi mi to dával patřičně najevo. Nejsem ukřivděná, kdepak!  Vždyť jenom díky tobě a tvému nápadu si konečně můžu užívat, jak jsem si vždycky přála. Ty sis to možná představoval jinak, ale já, já jsem spokojená.

Nekřič! Já vím, žes mi stokrát říkal, že tvé papíry na stole nemám přerovnávat. Ale ten svinčík ! No ano! Četla jsem je. Přece jsem se musela podívat, co v těch papírech je. Jak jinak bych poznala, jestli jsou důležité? Ten nápad s tou pojistkou mě doslova nadchl…. podívej, to je krásný kousek pláže, jako stvořený pro milence…hihi… já vím, že už nejsme v těch letech…ale myslím, že tobě se tu bude líbit.

Ne. Myslím, že já tady nezůstanu. Mám raději zalidněné pláže.  Křik a smích a výskot. Všechno, co tě tak rozčilovalo.

Škoda té tvé nehody. Ale jinak to nešlo. Byla jsem prostě rychlejší...

Tady je takový klid. A  v písku se ta troška tvého popela ani nepozná. Tak pa.  Budeš mi chybět, miláčku.


Markel
17. 03. 2005
Dát tip
Paráda, pěkná morbidka, to mám rááááda - T

Silvita
02. 03. 2005
Dát tip
ÁÁÁch .... umíš!

Garth
21. 10. 2004
Dát tip
dobrý :) sice mi to zase došlo dřív, ale rád jsem dočetl tip

sk8ergirl
31. 07. 2004
Dát tip
:-)))

Anni
26. 07. 2004
Dát tip
To je nášup :o)

Pisces
20. 07. 2004
Dát tip
feministické :) T***

mně se to líbí.. *t* .-)

Arien
14. 07. 2004
Dát tip
hm prolog pravdivý

arthamir
14. 07. 2004
Dát tip
ha ha, variace na staré známé téma. ale moc pěkně napsané :-)

Monik
12. 07. 2004
Dát tip
Nejspíš už jsem unavená, protože pointu jsem od začátku rozhodně netušila...musela jsem tedy poctivě číst až do konce:). ..a docela se mi to líbilo!

sicco
11. 07. 2004
Dát tip
variace bez legrace, no aspoň jsme na to nepříliš originální rozuzlení nemuseli čekat pět stránek

domeska
19. 06. 2004
Dát tip
prijde mi to jako sled slov ale zadny hlubsi vyznam ... snad moje chyba ...

angel1
19. 06. 2004
Dát tip
StvN: ach jo, to víš, že pamatuju. Ale nevím, co dokážu,jestli víc, nebo nemám schopnost a jak jinak se dozvědět, než psát a zkoušet a tápat a děkovat těm, co pochválí a dvakrát těm, co pokopnou ( snad kousek dál).

StvN
19. 06. 2004
Dát tip
To záleží na tobě. Každopádně je tu ještě jedna možnost, jak se dostat dál....

StvN
18. 06. 2004
Dát tip
Prolog jsem četl a právě proto jsem čekal něco extra. Když vím, že variuju známé téma, tak se mu snažím dát nový převlek. Zkrátka jsem čekal víc - překvapení asi. (Vážně pamatuješ?)

Tragicus
18. 06. 2004
Dát tip
jsem naladen na jinou notu a po pravde nemam chut nic cist, ale pro tebe jsem si cas nasel... i trochu te chuti byt zrejme malo... prvni se mi libila vice... pointu jsem sice neodhadl, ale i tak mne to neohromilo...

Kandelabr
17. 06. 2004
Dát tip
trochu se přidám ke StvN v tom, že je jasné co se asi událo před povídkou, ale nějak mi to nevadí, nemyslím si, že bys chtěla šokovat supertajnou velepointou. je to svižné, příjemně čtivé a akorát dlouhé, líbí se mi. jen tak dál :) tip

angel1
17. 06. 2004
Dát tip
Stvn: že jsem se nepokoušela o zámořský objev vyplývá už z prologu . Ale nemysli, že si nepamatuju si, cos mi už jednou napsal.

angel1
16. 06. 2004
Dát tip
přečetla jsem si znovu první dvě věty a klobouk dolů, ty jsi génius.

StvN
16. 06. 2004
Dát tip
Vzhledem k tomu, že první větou myslím - Ani nevíš, jak já se těšila, miláčku. Tak to zase taková práce nebyla. Když totiž čekáš odpověď druhé osoby a ona nepřichází, tak nezbývá moc možností, jak to bude pokračovat.

gho_st
15. 06. 2004
Dát tip
:o)))) Super

Artuš
15. 06. 2004
Dát tip
:)))))roztomilý,pobavilo*

Seregil
15. 06. 2004
Dát tip
Dost dobrý.. Maxima_Gali.. dobře vybíráš....

StvN
15. 06. 2004
Dát tip
Od druhé věty jsem znal konec. Nepřijde mi dobré takhle psát.

FLO
14. 06. 2004
Dát tip
Pchi! *

Dash_707
14. 06. 2004
Dát tip
Ale no tak... :o)))

Beddy
14. 06. 2004
Dát tip
hehe...esli se tu nerozvine desikuze na tema chlapi vs. zensky kdo je chytrejsi a lepsi tak jen proto, ze lidi sou liny cist neco co je delsi nez 5radek :)

Kryton
14. 06. 2004
Dát tip
nehodlam rozvijet zadnou diskuzi, pac by to k nicemu nevedlo :o) akorat reknu, ze se mi to libi :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru