Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slečna poezie

19. 06. 2004
1
0
3190
Autor
kminnek

Ztišené růže podzimem

chvátají do slov

do svých váz.

Vstupujem do být

tu pro druhé

když naše já utopené ve tmě

bez křídel umlčené v kruhu.

A pak přijde dítě

nahé jako déšť

horkost dlaní mých

změní je v slečnu

průsvitnou jak poezie.


kminnek
23. 06. 2004
Dát tip
možná,že to nevíš Ty,ale já to vím zcela přesně a to mi stačí,píši třebas srdcem a balím myšlenku někam hluboko,já nemohu za to,že ji nemůžeš najít je ukrata v 4-7 řádku a pak,když vzniká nový verš,je ještě neuhlazený jak dítě co ce právě narodí a proto slečna peoezie.Já vím,měl bych to asi sformulovat trochu jinak a přeházet slova jen to by pak nedávalo ten správný smysl:o)))

child
22. 06. 2004
Dát tip
je to nejsmutnější, ale fakt..

gabio
22. 06. 2004
Dát tip
sl_b: každýmu to občas ujede...

kminnek
21. 06. 2004
Dát tip
mě je jedno co kdo řek,pokud nedokážeš pochopit to co chci říci,tak kritiku nepíš,protože to cos napsala nemá s kritikiu ninc společného a třebas je to blábol,pro mě to má hluboký smysl a pak nebudu psát to co bys chtěla číst,píši srdcem a to je pro mě rozhodující jak to cítím a je to na Tobě jak si to přebereš:o))))

gabio
21. 06. 2004
Dát tip
nevím, co to vlastně mělo znamenat... vážně mi z toho nevyšlo nic... ani pocit z toho nemám žádnej určitej

child
19. 06. 2004
Dát tip
si asi poezii představuješ jak hurvínek válku ( ho ho ho..:)

srha
19. 06. 2004
Dát tip
dva roky píšeš... dva! a nic. blábol na n-tou (ale hluboký, to ano)

KayTee
16. 06. 2004
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru