Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PISMACKA ROZPRAVKA

17. 06. 2004
0
0
4730
Autor
dlhagi

Takze mam taky crazy naladu a co by ste povedali na cosi ako experiment? Teda navrhujem vytvorit SPOLOCNU rozpravku (s osobnym pristupom kazdeho z vas to bude urcite sranda:). Zacnem otrepanym vtipom:) Pravidla: 1. dlzka prispevku : obmedzena na principe prehladnosti a zachovania prislusnej obsahovej linie 2. tema prispevku: musi obsahovo a dejovo nadvazovat na predchadzajuci prispevok 3. zakazane su nadavky, perverznosti a infantilnosti (satira a humor su vitane) 4. piste vo forme kritik, budem ich aktualizovat a pridavat priamo do diela:) 5. jeden autor moze prispiet viackrat, ale nikdy nie dvakrat po sebe Kto chce? :))

Za siedmimi horami, siedmimi dolami, siedmimi riekami a siedmimi kotlinami, za siedmimi moriami a siedmimi oceanmi, za siedmimi vrchmi a siedmimi mestami, siedmimi krajinami a siedmimi lesmi stala mala utulna chalupka. Pred chalupkou na kameni sedel trpaslik s krasnou cervenou capicou a oobrovskym brmbolcom.
Sedel a nariekal: "Preco ja mam vsade tak daleko?!?!?"
dlhagi
28. 06. 2004
Dát tip
uuuuf :)

aramis
22. 06. 2004
Dát tip
...ale na poslednu chviku si ho vsimol, takze sa nic nestalo len stale rozmlyslal, naco mu bude to kolo ozubene vlastnymi zubami tak popremyslal a po vzore mekgajvra vymlatil z kolesa vsetky zuby, nasiel si dalsie a pomocou niekolkych zeleznych kuskov si vyrobil novy bicykel zuby si hodil do vrecka, ze mozu sa na nieco zist a naozaj, zisli sa. krasne mu hrkotali, ked tlacil do pedalov a ztoho mal radost. a cesta mu rychlo ubiehala, lebo mal stale na nohach patmilove cizmy

MKbaby
21. 06. 2004
Dát tip
Hned, jak si trpaslík přečetl onu ceduli, vzpomněl si, že vlastně neumí číst, a vydal se doprava. Zuby ho stále bolely. Že já blbec jsem si od lišky nevzal i zuby! hořekoval a držel se za nateklá ústa. Jak byl naboso, pocítil bolest v chodidle. Ve městě totiž zrovna probíhala železná neděle a všude po chodnících se válely hromady šrotu. Když trpaslík zjistil, na co to šlápnul, zaradoval se. Bylo to ozubené kolo! Olámal z kola zuby, montpákou si vyrazil ty bolavé vlastní a na jejich místo zasadil zuby z ozubeného kola. Bylo po bolesti. Trpaslík byl šťasten, vesele si poskočil a s písničkou na rtech se vydal rovnou za nosem. Nevšimnul si neoznačeného výkopu...

dlhagi
20. 06. 2004
Dát tip
bohatstvo:) a co ja teraz? o pol tretej v noci? :)))

aramis
20. 06. 2004
Dát tip
:) vymysli inak vymyslim ja

aramis
19. 06. 2004
Dát tip
pasikave cerveno cierne kominy patrili do vlastnictva vlastnika klubu Spartak Trnava pretoze trpaslik bol zaryty Slovanista, vykaslal sa na tovaren a kracal prec od tovarne

aramis
19. 06. 2004
Dát tip
to som to otocil, co? :)))

MKbaby
18. 06. 2004
Dát tip
Seděl a naříkal. A nebylo divu. Toho trpaslíka za sedmi horami, sedmi doly, řekami atd. bolely zuby. A sedm zubů naráz.

aramis
18. 06. 2004
Dát tip
maia: ja by som to skusil takto:) ...sedel na studenom kameni a nariekal, preco to mam tak strasne daleko... preco??? a este aj nariekal, preco tu ja musim sediet na tom kameni, este dostanem vlka. a v tom mu vietor vanuci zo zapadu na vychod (aj ked ho trosku stacalo na sever, lebo fukal aj okolo liehovaru) priniesol letacik s napisom: Nokia. Connecting people. Trapslik bol zachraneny... hura hura

dlhagi
18. 06. 2004
Dát tip
Bol zachraneny, ale len na chvilku. Omamnu a osviezujucu chvilku dlheho trpaslicieho zivota. Po vytriezveni prisli chladne uvahy. Ktorou cestou sa dat... Zuby pobolievali stale viac a viac a musel to nejako riesit. Zeby skusil smer odkial priletel letak? Keby tak namiesto letaku bol priletel mobil, bolo by vsetko uplne ale uplne inak. Zavolal by si taxi. "No takto to musim skusit po vlastnych," povzdychol si a zasnene sa zadival na svoju chalupku.

aramis
18. 06. 2004
Dát tip
a v tom si uvedomil, ze on vlastne nema ziadne vlastne. tak to musim skusit po cudzich. tak odchytil nahodneho okoliduceho líšku a pozical si nohy. potom bez zaplatenia usiel. okoloiduci sa tym padom zmenil na leziaceho. trpaslik sa vydal na cestu (litlle man married to the road)

dlhagi
18. 06. 2004
Dát tip
Netusiac, co ho caka, zabocil za siedmou borovicou doprava a potom hned dolava a nasiel - aha! - cestu. Bluuudiac temnym lesom liscimi nohami ("Mal som si ukradnut este aj cizmy, najlepsie sedemmilove, to ihlicie strasne picha") chystal plany ako si ulovit nieco na cestu. A kedze trpaslici su vegetariani a ziju v horach, natrhal si zopar Horaliek a spokojne si vykracoval (i ked bez ciziem, ale predsa) dalej...

aramis
18. 06. 2004
Dát tip
horal bol pekne nas*any, lebo tie horalky patrili do jeho haremu. ale po ceste stretol obchodneho zastupcu firmy Bata a nejake topanky si vybavil. sedemmilove nemali na skalde, cize by sa dodavka predlzila tak zobral len 5 milove, ale predsa len lepsie nez drotom do oka, povedal si iduc okolo drotenneho plotu. na zemi bol dalsi letacik tentokrat od firmy Simens na ich komunikacne technologie bol zhrozeny

maia
18. 06. 2004
Dát tip
Hahahaha :-)))))))))))))))))))))))))

dlhagi
18. 06. 2004
Dát tip
Ani si nevsimol ako v tom zhrozeni prisiel do mesta. Ten droteny plot patril spolocnosti Siemens&Nokia a vsade okolo neho sa tycili oobrovitanske pasikave cerveno biele kominy. Z tovarni slahal ohen, dym stipal v ociach. Az teraz bol trpaslik skutocne zhrozeny. Ekologicka stranka Zeme ho uz davno prestala hnevat, ale zlakol sa toho, ako rychlo sa tymi zazracnymi cizmami dostal prec z lesa... a rovno do velkomesta! No nic to, musel ich tu vyzut, pretoze okrem toho, ako velmi ho na liscich nohach cizmy tlacili (nebolo to celkom jeho cislo), stala pri dverach do mesta jedna velikanska cedula: VSTUP V TOPANKACH ZAKAZANY. PONOZKY SI NA NOHACH NECHAJTE. TRPASLICI S UKRADNUTYMI CIZMAMI ZABOCTE VLAVO. OSTATNI CHODTE ROVNO. TI CO NEVEDIA CITAT NECH IDU VPRAVO.

Jasně a ze když to tal vezmeš ten trpaslík měl o sedm koleček víc, kdo by se nastěhoval tak daleko? Na druhou stranu, musíme se zamyslet z čí pozice je to za sedmi horami, řekami, kopci, lejny atd. pokud je to z pohledu marťan co na severní polokouli svojí rudé planety svačí svůj sedmý oběd k němuž má sedm druhů bakterií které jsou schopné přežít i vteplotách překypujících sedmičkami.. V tomhle případě by tam těch sedmiček mělo být víc... Za odměnu koukni na moje "My dva a Bůh"

dlhagi
18. 06. 2004
Dát tip
To bolo uvahove IN MEDIAS RES Zleho wetra:))

dlhagi
17. 06. 2004
Dát tip
av

dlhagi
17. 06. 2004
Dát tip
av

dlhagi
17. 06. 2004
Dát tip
av

maia
17. 06. 2004
Dát tip
Neviem pokracovat. Podla mna je to ukoncene uz aj s pointou. :-)

dlhagi
17. 06. 2004
Dát tip
ach jo:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru