Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když usínám...

12. 09. 2000
7
0
3944
Autor
Adelan

S vůní čerstvě povlečených peřin

a myšlenkou

tak nechat se obrůstat dechem tvým

ulehám

stále tě mám za víčky

přicházíš

a tichá Carmen

s vějířem spadaného listí

už chystá přípitek

z chuťových pohárků...


Lyryk
01. 08. 2002
Dát tip
.-)*

Andra
11. 01. 2001
Dát tip
Dovoluju si souhlasit s Albim. Taky mám ráda Adelan takovou, jaká je...

JiKo
13. 12. 2000
Dát tip
Albi: nepodceňuj Adel. Říkám co zkusit - návrh. Upřímně volný rým je jednodušší

Albireo
13. 12. 2000
Dát tip
_JiKo_: Já Adelan rozhodně nepodceňuji, řadím si ji k naprosté špičce na Písmákovi. Ale pořád si myslím, že jsou věci, které ve volném verši vyzní lépe, než kdyby je zveršovali Šrámek s Nezvalem dohromady.

Albireo
13. 12. 2000
Dát tip
Ještě avíza

Albireo
12. 12. 2000
Dát tip
_JiKo_: Díky za to, že posíláš avízka. Mám tak příležitost se k těmhle básničkám zase po dvou měsících vrátit - a že je k čemu se vracet! ještě _JiKo_: Některým básním zrýmování může uškodit a bojím se, že Adelaniny k nim mohou patřit. Adelan: už chystá přípitek z chuťových pohárků... Krása!

JiKo
11. 12. 2000
Dát tip
Jo taky takhle sním... když čtu ty vaše trojsloví taky jedno přidám: učit se, učit se, učit se :-)) .. ale to je jiná pohádka metaforický fond máš skvělý což skusit rýmy? TýAjPí

Andra
17. 11. 2000
Dát tip
Nechat se obrůstat dechem Tvým.... V každé Tvé básni je kouzlo. Díky Ti za ně. *!

Carodej
03. 11. 2000
Dát tip
V tichém úžasu nad tím, jak se mazlíš se slovy takřka láskyplně vkládám svůj tip jak dítě do kolébky......

Adelan
11. 10. 2000
Dát tip
Albireo: Mám z toho radost, díky,díky,díky...

Albireo
10. 10. 2000
Dát tip
Adelan, teprve dneska jsem zjistil, že jsi na Pismákovi, a Tvoje básničky jsou pro mne zjevení. Já se asi utipuji - vždyť většině toho, co čtu, dávám svůj tip. Moc Ti děkuji, že jsi poslala kritiku na můj výtvor, jinak bych si Tě v té záplavě autorů na Písmákovi asi vůbec nevšiml - a o moc bych přišel.

Sarken
26. 09. 2000
Dát tip
pěkná, pěkná, pěkná

Adelan
26. 09. 2000
Dát tip
Sarken: když jsem si právě teď otevřela tohle okno, zrovna v radiu zazněla upoutávkana na jednu známou písničku, prostě z rádia zaznělo: pěkná, pěkná, pěkná... :-) jako kdyby četli se mnou... No to jsem si přeci nemohla nechat pro sebe... A díky...

Sarken
26. 09. 2000
Dát tip
no vidíš (že bych nebyla tak mizerná čarodějka?)

Merle
13. 09. 2000
Dát tip
:-)) jsem rád, že smutné si daly odpočinek...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru