Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hýbnouti sluncem

Výběr: Merle, Javert
12. 09. 2000
6
0
3113
Autor
Klárka

... sonet pro mě, zápisek do deníčku ... ( rytmická nepřesnost je úmyslně přesná ) není, nebylo a nebude v aréně

Tvá slova někdy zazní úsečně a studí, až všechna radost vyprchá. Ledová ruka sáhne po tom v hrudi. Strach, co jsem zkazila, se šmodrchá do zdlouhavého sebeomlouvání. Tak sebepochyby se nesmlouvavě vzbudí a vnucuje se kapek proud. Obviním sebe, pateticky prudím, chci, i když zbytečně, pláč spálit v troud a nedočkat se spánku do svítání. A anděl strážný volá slunce zpoza obzoru ať se jen vrátí o pár hodin zpátky nahoru, že se tu musí udát jedno usmíření. Kde slunce nebylo, teď je, kde bylo, není.
hermit
18. 10. 2001
Dát tip
*****

Pája
14. 06. 2001
Dát tip
*

Javert
09. 10. 2000
Dát tip
Smrtelně výtečné...

jester
18. 09. 2000
Dát tip
hezke, smyslne(ve vyznamu, ze ma smysl.)).. jen nevim jakych "kapek proud".. jinak by asi i Merle vynechal to "spis".. jo.. a to dvakrat "sebe", trochu 'zebe"..) no offence..)

Slunce
13. 09. 2000
Dát tip
jakoby narážka na mě :(

Merle
13. 09. 2000
Dát tip
zbytečně dobré... až spíš dokonalé... BTW: vidím tu Lyrycký vliv...


Vojtek
12. 09. 2000
Dát tip
Chtel jsem se jen zeptat premyslelas nad tim , udelat z tohoto dilka pisnicku???

Klárka
12. 09. 2000
Dát tip
ne, nepremyslela Mam? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru