Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...improvizace na téma ...

Výběr: Špuntík
13. 09. 2000
13
0
6152
Autor
Klárka

není, nebylo a nebude v aréně Lukáš 6,42 Jak můžeš říci svému bratru: 'Bratře, dovol, ať ti vyjmu třísku, kterou máš v oku', a sám ve svém oku trám nevidíš? Pokrytče, nejprve vyjmi trám ze svého oka, a pak teprve prohlédneš, abys mohl vyjmout třísku z oka svého bratra.

Když zvonky dávaj vale spaní a s paní procházíš se ještě tmou, tak někdo roztrhal si šaty z malování, aby se „jako“ díval za tebou. To světlo svítí popaměti přesně a ještě zívá, zpívá tápavě procházím pod okny dnes takřka nenoblesně patetická jak čisto v dálavě V mých obrázcích je skřítek bez ovečky, ovečka bez zvonečku, zvonek bez srdce a srdce bez sebe radostí pro holčičky. Poskládám skládanku, mám schody do nebe. Jsem řeka. Vystelu se oblázky tvých slibů a rybám tvého vkusu nabídnu svou krev. Vyplavím kvítky, věnečky a duhu. Vyplavím z oka (svého) alespoň pár dřev…
hermit
18. 10. 2001
Dát tip
*****!!!!!!!!

Pája
14. 06. 2001
Dát tip
*

Miroslawek
26. 09. 2000
Dát tip
Ač to není zcela můj styl, musím přiznat, že je to dost dobrý a líbí se mi. Některé obraty jsou skvostné a melancholická nálada na mně nějak padá, takže abych vypadnul. S TIPem

Olí
22. 09. 2000
Dát tip
Mám tři nepsané favority písmáka - Ženatej, Ještěr, Klárka. Nevím proč - nesjpíš myslím na podobných vlnách.

Laďa
18. 09. 2000
Dát tip
Ehm, Klárko tak to sem zrovna asi byla nějak mimo a přesně podle tvého podezření jsem si nějak vsugerovala, že tohle napsal Lyryk. Tímto se omlouvám. Ale jinak to platí. :-)

Laďa
15. 09. 2000
Dát tip
Jo Lyryčku, tahle báseň je nějak až moc pochopitelná, ne? :-)) Co se ti stalo?

Klárka
15. 09. 2000
Dát tip
Laděnko, Lyryk je na hony vzdálen, asi ses uklikla :-)

Laďa
15. 09. 2000
Dát tip
Tak jsem se buď uklikla, nebo je mi báseň z nějakých prostých důvodů bližší než ostatní. No asi to vězí v tom, že tentokrát se tu vyskytují zcela normální slova, která můžeme nalézti dokonce i v pravidlech českého pravopisu. A navíc ty ovečky....:-)

Klárka
15. 09. 2000
Dát tip
Laděnko, pokud vím, píšu takhle většinou?

Klárka
15. 09. 2000
Dát tip
Totiž, pokud mě zrak nešálí a paměť neklame, jsem něco jako autor té improvizace a lyryka nevidim ani mezi kritikami....

PS
15. 09. 2000
Dát tip
Ť

Ženatej
13. 09. 2000
Dát tip
Seš fajn!

jester
13. 09. 2000
Dát tip
Taaaaaaakk, tohle jsem ani necekal.. TIP

Stevenson
13. 09. 2000
Dát tip
ty obraty jsou moooc hezke..posledni sloka je uplne muj COT, jak asi vis.. jen kdyby se dalo nejak vic narymovat ty sliby a duha..)) (just kidding)..TIP.. lepsi nez puvodni

Bříza
13. 09. 2000
Dát tip
Krása ! sama krása ! Jo - vyplavit pár vzpříčených trámů velikosti Mt.Everestu z oka - to bych taky moc potřeboval ...

Falka
13. 09. 2000
Dát tip
Hodně dobrý, skvělý obraty, nejvíc na zaátku, uprostřed a na konci.. :o)) Tip

mis
13. 09. 2000
Dát tip
Dobrý a zpívá, i když třeba smutně. Tip

chirurg
13. 09. 2000
Dát tip
:-)))

JiKo
13. 09. 2000
Dát tip
Woow myslím, že zařazení do výběru je opodstatněné TýAjPí

Semis
13. 09. 2000
Dát tip
neni co dodat :->>>

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru