Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

slovíčka

12. 09. 2000
3
0
3637
Autor
slavek

nemohu to nazvat comebackem, ale měl jsem prostě potřebu se podělit o své pocity. Je to opravdu o pocitech ne o stylu, proto prosím o toleranci stylových chyb

Někdy je slůvek pár jak rána palicí, v bolest pak změní se úsměv dřív zářící, svět náhle chová se jak stoka bez citu, mozek je zmatený z neznámých pocitů. Ohnivé kaluže v srdečním svalu, barvy jež přelétly barevnou škálu, výkřiky, slzy, noci a samoty, drtivé vítězství prastaré prázdnoty. Otřepané fráze dobrou vůli skryjí, když soudci bezradní ruce si myjí, ukřižují myšlenku na pokoru a odpuštění, uvedou vůz na cestu, z níž návratu není. Odbržděno, rozvod vpřed, regulátor k sobě, na páru funguje svět v elektrické době, láska v kotli zasyčí a na páru se změní, Amor smrti s lopatou naloží odpuštění.
Sarken
26. 09. 2000
Dát tip
mám chuť říci rozumím, ale neodvážím se, tak jen… chyběl jsi mi tu

slavek
26. 09. 2000
Dát tip
Sarken: děkuji moc, také mi někteří písmáčci chybí.

slavek
23. 09. 2000
Dát tip
Olí: proč se omlouváš? Díky moc za komentář ať už je nebo není básnický

Olí
22. 09. 2000
Dát tip
Jen aby to byla láska (připojuji s omluvou za nebásnický komentář)

slavek
20. 09. 2000
Dát tip
Rivko: vždycky jsi byla a pořád jsi skvělá!

slavek
19. 09. 2000
Dát tip
Adarhaz: není to comeback.. jsou to jen slzy

Rivka
19. 09. 2000
Dát tip
Slávku... (nechceš kapesník? pozvat na zmrzlinu?):) Nesmutni...

Rivka
16. 09. 2000
Dát tip
*

Tynic
13. 09. 2000
Dát tip
Tebe jsem ale dloho nečet ! Více takových básní !!!

Laďa
13. 09. 2000
Dát tip
Hned jsem si všimla, že ses zase objevil. No ale nebudu ti vytýkat nic ani stylově.

Merle
13. 09. 2000
Dát tip
nevím, jestli jsi to napsal schválně tak, jak si to vysvětluju, ale skoro na každý druhý řádce mě něco překvapilo. Být to dopilované, padl bych na ústa... tip BTW: není to o rozvodu?

JiKo
13. 09. 2000
Dát tip
Comein :-)) Tak znovu ahoj :-))

Anonym
12. 09. 2000
Dát tip
Ta prvni sloka je velmi, velmi vystizna :-) hezke

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru