Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Červenec

28. 06. 2004
4
0
3404
Autor
KayTee

Ztracená duše

Vklouzla do ovesných vloček

Šustících v misce mléka

 

Nebe zmodralo

V úsvitu horkého rána

Splynulo s mořem

Hladícím útesy příbojem

 

Dunění měnlivé smíchem

Nese se novým dnem

A hladí duši létem
Petr_Pan
15. 07. 2004
Dát tip
Taková příjemně zasněná...:-)

KayTee
01. 07. 2004
Dát tip
Ddděkuji ;o)))

Souhlasím - lehké..takové...nic moc to v tobě nezanechá kromě klidu a míru...t.

vesuvanka
30. 06. 2004
Dát tip
Nebe zmodralo v úsvitu horkého dne pěkné - tip

komedie
29. 06. 2004
Dát tip
nevím...takové, příliš lehké k přečtení...

Waawe
28. 06. 2004
Dát tip
začátek se mi líbil, jako že jsem čekal, co se z toho vyklube.... prostřední a poslední sloky jsou dosti neobratné a vůbec nevím, co jsi jimi myslela... Dunění měnlivé smíchem Nese se novým dnem A hladí duši létem --------------------------------------------- em.... ale zase na druhou stranu se mi líbily některé obrázky... umíš s nimi pracovat, vytvářet je a formulovat do zajímavých a líbivých obratů a tvarů.... máš talent, líbí se tvé práce, ale na téhle bych ještě možná zapracoval... měj se hezky a užívej si prázdnin v míru m.

machal
23. 06. 2004
Dát tip
promiň Kay ale tohle mě nezaujalo :( Příjde mi to ... prostě mi to ani nepříjde. A hurá s chutí do října - už se nemohu dočkat.

severanka
21. 06. 2004
Dát tip
zapáčila predstava ovsených vločiek ako útočiska zatúlanej duše :)

cmukina
21. 06. 2004
Dát tip
:-) pekne....**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru