Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nekolikero limericku prevazne nadraznich

14. 09. 2000
3
0
6046
Autor
suva

Po úpravě diakritiky čekám další kritiky... Zaútočím na Písmáčky tím že nad písmenka háčky pravidelně napíchám, teď promiňte - pospíchám.

1 Na Smíchovským nádraží anduláci doráží nebo to jsou andulice? Kdo mi o tom poví více na Smíchovským nádraží. 2 U nádraží u Hlavního byl jsem svědkem úhlavního křižáckého tažení proti zlému žbrlení u východu východního 3 V zadním voze v tramvaji lišky dobrou dávají ten se se zlou potáže kdo nemá dost kuráže v zadním voze v tramvaji 4 Právě na nádraží v Chuchli tam se tuze pěkně truchlí truchlí on a truchlí ona praještěr a pravnuk slona v pranádraží v prachuchli 5 Na náměstí v Madelantu asi tucet trafikantů zkouší skákat o tyči dokud vítr nefičí na náměsti v Madelantu 6 V pivovaře v Braníku sedí na svém vraníku užívá si hodokvasu a hartusí na tu chasu pivovarská kobyla na svém koníku v Braníku 7 Olomoucký syneček sedí doma, blbeček, místo aby větral si v takhle pěkném počasí svůj zavanulý syreček 8 Pramálo vi se o Aši proslýchá se, že tam straší každou prý půlnoc na cimbuří o pralinky hrajou trubadůři z širokého okolí a pak spolu zápolí v Aši
Hester
22. 04. 2003
Dát tip
Dvojka je super. *

JiKo
14. 11. 2000
Dát tip
tomu jsem nepřišel na chuť

suva
14. 11. 2000
Dát tip
není každý den svátek limerickový :c)

racek
14. 10. 2000
Dát tip
Ahoj, jsi dobra, ja si na limericky netroufla, a pritom jich mam nekolik doslova prelozenych z anglictiny doma. Tip.

Albireo
11. 10. 2000
Dát tip
Za nejzdařilejší považuji 4. U 2 se mi moc líbí ten "východní východ"; připomněl mi jeden starý kreslený vtip, na němž u schodů s nápisem Východ stojí námořník, dívá se na kompas a kroutí hlavou. Naproti tomu 6 a 8 nejsou bohužel limericky; 5 řádků se schématem aabba je bohužel u limericku zákon. Zvykem je také, že limerick má lechtivý obsah, ale to už předepsáno není. Ale nebudu moc kritizovat, protože z vlastních (neúspěšných) pokusů dobře vím, jak těžké je spáchat český limerick.

PS
03. 10. 2000
Dát tip
TAKHLE má vypadat správná kritika! Poradí a poučí. I já se poučil. Dík, PB (jestli si tohleto někdy přečteš).

suva
01. 10. 2000
Dát tip
Milejší-li je ti oslovení ostrý formalisto, pak prosím, a zároveň děkuji za školeníčko, píšu si za uši. Poetického slovníku nemaje, jsem odkázána na nahodilé jednorázové lekce. Tápáním za zdokonalování, hip hip hurá.

Merle
18. 09. 2000
Dát tip
suva: gratulace včetně květin ----{--{@

PS
18. 09. 2000
Dát tip
:o) Sůvičko, gratulace k diakritice, ale tím to bohužel končí... Dle mě nic moc (přestože bych to sám napsat asi nedokázal), ten Žáček prostě umí a já jsem si na něj holt okamžitě vzpomněl, takže už při čtení mělas handicap... Mno, tak podruhé už se mi to líbilo víc. :o) Nejpovedenější je 4, jak formou, tak myšlenkou. Naopak tragické jsou 6 a 8, tam jde forma úplně do haj... teda do háje. :o) U 6 by mohlo stačit jen přepsat poslední řádek a jeden přidat (aby to mělo aspoň jakous takous formu): V pivovare v Braniku sedi na svem vraniku uziva si hodokvasu a hartusi na tu chasu pivovarska kobyla ktera sedi otyla v pivovare v Braniku Doufám, že jsem se tě nedotkl. Méně je někdy více a tohle mohlo být zářivou ozdobou Písmáka... No už holt nic. :o) Tak příště. :o)

suva
18. 09. 2000
Dát tip
Ano, nenasytnost ve vyjadřování je mojí nejčastější mínusovostí. Ta kobyla otylá je dobrá! Až na tu Aš. To jsem přehnala až až... :/-

suva
18. 09. 2000
Dát tip
Jé, já si teprve teď všimla toho poupěte!!!!! Dík Merlíku

Merle
15. 09. 2000
Dát tip
suva: urcite by ti tma ty hacky carky nesly zprovoznit? Mozna budu mit tuhle sobotu dopoledne cas, tak ti zavolam, a zusime se domluvit...

papouch
15. 09. 2000
Dát tip
sůvičko, fakt, ty háci a čáři tomu chybí... :-( jinak by to bylo takové ..... lehké, našlehané počteníčko :)

suva
15. 09. 2000
Dát tip
Merle: mám s sebou zapůjčená CDčka a zkusim to sama, když pohořím, zavolej... ale v sobotu jsem mimo domov - u maminky. Marie se musi zapít! Papouchu, lapám osud na mouchu - co je to štěstí? -Muška jenom zlatá...

suva
15. 09. 2000
Dát tip
Pokusíček - sláva, funguje to, nejsem tak beznadějný případ, jak se na první pohled zdálo! Zvítězila jsem nad přesilou technických nedokonalostí a háčkuju i čárkuju. Gratulace přijímám v šatně...

Sadaf
14. 09. 2000
Dát tip
Vodkad pises , ze je to bez diakritiky??? Jinak TIP!!! P.S. Moje krevni skupina, tyhle veci!!!!

Stevenson
14. 09. 2000
Dát tip
))))))0 dost dobry..))

Merle
14. 09. 2000
Dát tip
1,2,4 mi přijdou lepší, než zbytek.... celkově dost dobré ;-)))

Koom
14. 09. 2000
Dát tip
Me se to nak nelibi, asi mam blbou naladu.Mmozna to bude tou diakriplikou, kdo vi (ja ne) :-)

suva
14. 09. 2000
Dát tip
Koom: nedej se znechutit useklym hackem zpivej si do kroku s kulhavym drackem Sadaf: Ze Zadni Trebane, ale na masince coloradske nepochopujici ty nesmyslne vymysleniny nad souisamohlaskama a protoze mne uz nedaji v praci prostor, musim si to holt nechat na tenhle cas, takze beru zavdek tim, co mam po ruce. Na kolenou na kolenou na kolenou.... Dik za reakce, potesily.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru