Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křivost úzkosti

Výběr: Lyryk
24. 06. 2004
10
0
6741
Autor
srha

 

Křivost úzkosti

 

 

Dotknout se všech bodů kružnice
- jediným středem...

  obklíčit, vesmír

 

v nerovnosti.

 

 


srha
10. 08. 2004
Dát tip
°)(°

Nevděčná
10. 08. 2004
Dát tip
faakt? Tak do toho.... sem napnutá jak struna, jen se dotknout... :o)

srha
10. 08. 2004
Dát tip
(° °) :) a ty ještě nespíš?

Nevděčná
10. 08. 2004
Dát tip
mno, nějak se mi nedaří se od netu odpoutat....sem dneska vyjímečně ukecaná... :o) a to jsou oči bo něco jiného ... :o))

Nevděčná
10. 08. 2004
Dát tip
zas tak staré nejni... :o) a už fakt jdu spát... :o) dobrou...

Nevděčná
09. 08. 2004
Dát tip
no, klobouk je na hlavě, přece si nesundám všecko? :o) a nejsem eště.... mi nepomáháš... :o))

srha
09. 08. 2004
Dát tip
ty jo:))) tak to bych se měl začít snažit:))

Nevděčná
09. 08. 2004
Dát tip
čekám, doufám, že začneš... :o) se snažit samozřejmě... :o)

srha
09. 08. 2004
Dát tip
no mohl bych tě teda svádět:))

Nevděčná
08. 08. 2004
Dát tip
si dovolím to vyložit po svém, páč ten vás hovor mě akorát rozhodil, co všecko nevím... hmmm t

srha
08. 08. 2004
Dát tip
samozřejmě, že musíš vyložit po svém... Jakákoli otázka: Co tím chtěl básník říci, je zcestnsot. Básník neříká nic. Jediné, co zde je, je text básě a ta mluví za sebe (s tebou jako se čtenářem). Bluví básnička, nikoli básník. A ty, jako čtenář, si ji bereš... a pokud v ní něco pro sebe najdeš, tak je to dobře. Nemá smysl uvažovat nad tím, co jsem tím mylsel. Má smysl uvažovat nad tím, co ti to říká! ...obecně interpretací může existovat vlastně nekonečně mnoho...

Nevděčná
08. 08. 2004
Dát tip
Uvažuji a říká, když nic neříká, ozvu se... stejně mě donutíš, aby mi to něco říkalo... klobouk dolů... :o)

srha
08. 08. 2004
Dát tip
a dyk jsi říkala, že už je všechno důle... tak odkud ten kloubouk??:))) já myslel, že už jsi...:)

WiruZ
07. 07. 2004
Dát tip
basnicky tohoto stylu mi moc nerikaji

Jinovata
03. 07. 2004
Dát tip
toš tohle je přesné jao hodinky První dva verše jsou velice tísnivé, příště raději upozorni v proogu :o)

(závorka)
24. 06. 2004
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

Bez čárky mezi obklíčit vesmír

Zbora
24. 06. 2004
Dát tip
cit chybí, ale dají se v tom najít jiné po-city.

x2+y2=r2 t.

srha
24. 06. 2004
Dát tip
Já to beru od sleeping beuty psíš jako provokaci...:) Nebudu se pouštět do nějaké intepretace a ani sei nemyslím, že by mělo smysl nějak obhajovat fakt, že citu je tam celkem dost... poze se svých čtenářů zeptám: Kam vám vedou asociace se slovy: křivost, úzkost, obklíčení, nerovnost? Jak pracije vaše fantazie? Otázka na tělo: Jak čtete básničky? Jak?!:)) Myslím, že bych byl o dost šťastnější, kdyby tam právě žádný cit nebyl... (závorce): kouzelný nick... mám z něho srdeční slabost:) AŠ: Děkuji za středovou rovnici kružnice umístěné v počátku soustavy souřadnic:)) Jsem rád, že čtenáři jsou zběhlí v analytické geometrii:)) mimochodem pro mocniny standardně používáme zank: ^:) děkuji všem:))) L.

Moje fantazie teda pracuje dost blbě... a otázky na tělo se nepřipouštějí.

ze svého středu se dotknu všech bodů mojí kružnice a ještě k tomu dokonce vím, jak to zpočítat, no a svět je vlastně príma, hlavně ty nerovnosti :o)

srha
24. 06. 2004
Dát tip
a ta nerovnost může být ostrá... bez možnosti narovnání... některé nerovnosti (rovnosti) mají dokoce svá jména:)))

ovšem jejich vyrovnání se může stát tvrdým oříškem pro leckterého geometra, jak v rovině, tak i v prostoru

kassiope
24. 06. 2004
Dát tip
Vcelku pěkné t*

srha
24. 06. 2004
Dát tip
což teprv, kdyby ta geometrie nebyla eukleidovská... ale třeba absolutní, Lobačevského, Riemannova...:)

no pak bych se asi smířil s tím, že dosažitelnost některých bodů by byla poněkud eliptická a kruh by se pomalu uzavřel

Armand
24. 06. 2004
Dát tip
dobré, ale domnívám se, že argument sleeping beauty je, svým způsobem, na místě ...

Print
24. 06. 2004
Dát tip
*!

děvče
24. 06. 2004
Dát tip
hezké :-)

Elyn
24. 06. 2004
Dát tip
ale ta čárka je tam schválně jo, i tady...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru