Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis

24. 06. 2004
11
0
12896
Autor
papouch

Přišel mi dopis. Doporučeně. Odesilatel - Gymnázium Tohoatoho, Tamta ulice číslo, Toatoměsto. Adresováno - Rodičům studenta Jiřího Tamtoho.
No nazdar. Co zase vyvedl? Darebák. Lump. Co zase kde rozbil? Jako tuhle - rozbil okno a lavici.. Dostal totiž jako kázeňský trest vyčistit si lavici (měl na ní namalovaná anarchistická hesla) a umejt okno, které předtím posprejoval nápisem Antifa. Vyřešil to zcela šalamounsky tak, že se slovy „A je uklizeno“ prohodil tu lavici oknem.
Nebo zase odmítal podrobit se školnímu řádu? Profesoři sepsali stupidní školní řád a on zorganizoval protestní akci... Nejdřív byl pro celej gympl, ale profáci si brali jednoho po druhým do kabinetu a vysvětlovali, že protest je blbost...Nakonec zůstal sám hrdej jedinej a dostal podmínečnej vyhazov...
Nebo - jako onehdá - na drzo kouřil před ředitelnou? Kde zase hulil tentokrát? A předpokládám, že trávu!? Mám já to s ním kříž...
Že by se třídní zase vztekal, že chodí za školu? Ale to snad ne, tímhle se už nikdo na škole u něj nezabývá, vždyť jsou v podstatě raději, když tam není...
Nevím, marně vzpomínám, co by to mohlo být za průšvih tentokrát... Pití alkoholu během vyučování? Vypouštění jedovatých hadů na dívčí záchodky? Znesvěcení nástěnky s vynikajícimi studenty? Nevím...
Třesoucí se rukou rozřezávám obálku a rozkládám list ... Vážení rodiče, s politováním vám musíme oznámit, že váš syn, student ntého ročníku našeho gymnázia....

....Ufffffffff. To byla rána, to muselo být hodně daleko slyšet, jak mi spadl kámen ze srdce... je to dobrý, je to fajn, nic se neděje. Nic závažného, jenom propadá z ruštiny a filozofie.
aramis
17. 09. 2004
Dát tip
jablko nepada daleko od stromu :))

zolli
17. 07. 2004
Dát tip
A co tropí ta dcéra?

Miroslawek
07. 07. 2004
Dát tip
kam se propadá?

Bacil
01. 07. 2004
Dát tip
Ježkovy oči :-)

Seregil
29. 06. 2004
Dát tip
... parádní...***!

Toxman
28. 06. 2004
Dát tip
A ještě nám toho synka bude nakonec zapírat. No styď se ! ;o))

romi
28. 06. 2004
Dát tip
:o))))

Lee
27. 06. 2004
Dát tip
jehehehehe... gůdžouk

papouch
26. 06. 2004
Dát tip
Dovolím si nyní vyasniti vše tak, jak mi velí povinnost muže čestného. Z neznámých mi důvodů p.t. obecenstvo se domnívá, že všeliké hříčky a blbůsťky mnou napsané na pravdě se zakládají. Nikolivěk. Přiznati po pravdě dlužno mi jest, že taškařice všeliké a životem tropené inspirací stalyž se mi, však ode pravdy skutečné daleko mají. Ku příkladu budiž uvedeno, že lavicí okno prohozeno nebylo, neb netolik síly měl a pouze topení centrální (lavici do okna nedohodivše) rozbil, čímž ku pobavení žákův okolostojičných gejzírem krátkým přispěl. Nikterak též na lavici řečené anarchistické nápisy chovati ráčil, potažmo nápis -Antifa- kamkoliv stříkal. Syn můj spořádaným žákem jest, na nohou obuv -kanady- nosí a lebí holou se honosí,. Nehledě na to, že žádnýho syna nemám. Mám dceru, která chodí do šesté třídy. Zříkám se proto tímto odpovědnosti za cokoliv, čímkoliv, kdekoliv a jakkoliv.. :-)

sk8ergirl
26. 06. 2004
Dát tip
:-))...no teda, takhle nás klamat :o)

Bix
26. 06. 2004
Dát tip
:o))))

MKbaby
25. 06. 2004
Dát tip
Papouch vstal z mrtvých, křičím hurá! Už dlouho jsem od tebe nic nečetl, pokračuj, prosím! :))) Nebo že bych se špatně díval? Z ruštiny jsem maturoval v devadesátém, byla to skvělá fraška. Što ty dělal óseňju? Ja óseňju guljál po párke...

Toxman
25. 06. 2004
Dát tip
A to se divím, že zrovna z filozofie - otec takový myslitel... :o)*

romi
25. 06. 2004
Dát tip
Tyjo.....ta chvíle napětí tam fakt byla. típ*

Šminka
25. 06. 2004
Dát tip
Boha...:-D Tojdovi ode mě lípni jednu za ucho;-) *

Lyryk
25. 06. 2004
Dát tip
.-)))

ulita
24. 06. 2004
Dát tip
jasně, nasadit to z kraje hodně vysoko, pak už to může bejt jenom lepší :)

Vio
24. 06. 2004
Dát tip
Hele, brrrášo... pošli ho na stáž do Prahy... já ještě z ruštiny maturoval a filozof jsem náramný ;-))) P.S. Vzkaz pro Juru: "zam*dany dym!" ;-)))

Makča
24. 06. 2004
Dát tip
já bysem chtěla mít taky takovýho chápajícího tatínka:-)))))))))))))))

:o)

Dero
24. 06. 2004
Dát tip
;o)))) (tak to jo, ale tu filosofii by vzhledem k té ganje mohl mít na háku ;o)) ***

Voloďa
24. 06. 2004
Dát tip
to je teda člověk.. to můj syn bude pravý opak! člověk musí dítě zaměstnat, včera jsem třeba sbíral třešně na farní zahradě

cmukina
24. 06. 2004
Dát tip
je to fajn

pomíjivá
24. 06. 2004
Dát tip
někde jsem slyšela, že v době puberty rodičům nezbyde než dělat ratolesti sparing partnera. v zájmu přežití druhu .) *

ulita
24. 06. 2004
Dát tip
co je sparing partner? to je něco jinýho než swing partner, že jo? :))

j_i_r_i_k
24. 06. 2004
Dát tip
Ruština a filosofie? Mno, vskutku mistrně zvolená kombinace :)...

Bix
24. 06. 2004
Dát tip
:o) Teda, máte veselo :o)

sk8ergirl
24. 06. 2004
Dát tip
:-)...super, ale nevím, nevím, jestli bych takovýho syna chtěla mít...ale zase na druhou stranu aspoň by bylo o zábavu postaráno :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru