Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...když nechce po obědě spát.

15. 06. 1999
0
0
1231
Autor
mama

to už je dávno

Když nechce po obědě spát. Od půl dvanácté tam sedí a už je jedna. Hlavička jeho neposedná třepe se na útlých ramínkách: "Já nespinkám, nespinkám.." ...postýlka rozestlaná zůstává sama.
slavek
20. 06. 1999
Dát tip
Kdo by nechtěl zase jednou usnout vlastní mamince v náručí? S tím nepřekonatelným pocitem míru, pohody, lásky a pochopení, který umí dát snad jenom máma?
Právě tato atmosféra na mně dýchá s tohoto díla.

snoopy
19. 06. 1999
Dát tip
posledně.. když jsem šel kolem mateřský školky.. jsem se rozbrečel.. tak trochu.. ale tentokrát ne nad sebou, ne nad vzpomínkama.. ale nad Nima.. najivní kresby a postavičky přilepený na oknech.. nevinná vůně uvnitř.. a svět, co nezná hranic, kouzelný svět.. oni ještě netuší, oni nevědí, co je čeká! ..proč jim to nikdo neřekne? je to tak dobře? ..(asi jo, až budou větší, snáz to přežijou.. to vystřízlivění.. ach jo..)

Štěpán
18. 06. 1999
Dát tip
Maminko, mamko.. Vzpomínky se ke mě kutálí, jedna za druhou.. To už je opravdu tak dávno..
Dík moc!

Merle
16. 06. 1999
Dát tip
Takový moc hezky roztomilý. Musím se smát :-))

Print
16. 06. 1999
Dát tip
Něžný...už zase!:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru