Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myslí to Roman Tik vážně?!?!

27. 06. 2004
0
0
2382
Autor
Roman_Tik

Je tady hádanka, jejíž řešení nebude žádná prdel. Ale jelikož se mě na to často ptáte, dám vám možnost to uhádnout!

Tak a je tu hádanka, která tíží spoustu lidí na Písmáku kteří mě četli:

 

Myslím svojí geniální nadčasovou tvorbu skutečně vážně??? 

 

Co myslíte holky a kluci???


Aki
21. 07. 2004
Dát tip
samozřejmě, že myslíš... asi tak, jako já... :o)

Roman_Tik
08. 07. 2004
Dát tip
aspoň někdo inteligentní, už jsem měl obavy:)))))

Elyn
08. 07. 2004
Dát tip
to jako jsme všichni dostali avízo, abysme se přišli podívat na podle tebe jedinýho inteligentního člověka, tak fajn... hm, ale už stačilo, předtím to ještě byla docela sranda, ale přitvrdils.. a není to už ono.. ať jsi inteligentní, jak chceš...

Roman_Tik
08. 07. 2004
Dát tip
promiň:)))))

jóóóóóó jasnýýýýý a seš na to hrdéééééééj

Feanor
27. 06. 2004
Dát tip
rozhodně, jeho blyštivá hvězda září nad našimi hlavami a vlévá do našich srdcí proud víry a naděje. AQUILA ELECTA IUSTE OMNIA VINCIT

jo a vlastně je to všem ukradený

Roman_Tik
27. 06. 2004
Dát tip
Všichni máte svym způsobem pravdu! ALE POZOR!!!! To není zdaleka všechno!!!!! A jak to Auguste myslíš, že je to každýmu jedno???!!!! Chceš si proti sobě poštvat nejgeniálnějšího a nejzdatnějšího poetistu na Písmáku???!!!

Elyn
27. 06. 2004
Dát tip
No, nemyslí, vážně to myslí jen Toman_Tik_reloaded..fakt :)

sk8ergirl
27. 06. 2004
Dát tip
Obávám se, že to vážně myslí a je mi ho líto :-P

Arienalia
27. 06. 2004
Dát tip
Rozhodně myslí! :-D

Toneyen
27. 06. 2004
Dát tip
Roman Tika neznám mnoho, osobně jen krátce, ale i tak mohu zcela zodpovědně říct, že je to celkem milý člověk s mírnými skloni k pedofílii, zvláště věkové rozpětí kolem 30 - 35 let mu vyhovuje, a tím vlastně odpovídám na jeho dotaz.

Toneyen
27. 06. 2004
Dát tip
Tak musíš počkat, až dorosteš. Něco kolem 180 cm je celkem vyhovující.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru