Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

košilka

29. 06. 2004
1
0
6047
Autor
arthamir

košilka


proč lásko moje
oblékáš červené kalhoty
já vyrážím do boje
dnes nedělej drahoty

proč lásko moje
oblékáš červenou košilku
vždyť horko tu je
tak sundej ji na chvilku

Mila_cik
16. 09. 2004
Dát tip
:-)

Seregil
07. 09. 2004
Dát tip
viz Řízek... k tomu těžko můžu něco dodat... :)

arthamir
06. 09. 2004
Dát tip
to sk8ergirl: aha! tak talkhle je to, a já truhlík... :-)

sk8ergirl
05. 09. 2004
Dát tip
Červená je vyzývavá...to tě vyzývá, abys jí ty kalhoty a košilku sundal sám :-)

... hříčka..... řízek... (avi)

machal
29. 07. 2004
Dát tip
Craerassy a Arthamir Jé to jste to tu hezky rozjeli vy dva :)) Craerassy - az te tu zas potkam tak bych se rad na neco zeptal ohledne S_B - nejak sem postrehl jakysi frmol a tak bych si rad udelal vlasni nazor ale nejprve prostuduji nejake materialy

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
koukám tenhle donchuán svléká zase ňákou z dam:-))

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: myšlenky má vilné však povahy je silné :-)))

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
silné aby odolal? tomu se i vítr smál:-)))

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: vítr neví to co já málokterá odolá :-))

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
málokterá není každá jedna jistě odolá potom přijde sebevražda a ty budeš odvolán:-)))

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: však před tím nežli mi za rýmy hlavu setnou některá snad poví mi že měl jsem duši pěknou :-)

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
duši pěknou máš radost rozdáváš hlavu tedy nesetnou ti někdo by se tady rmoutil:-))

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: toho bych se nenadál kdopak by se o mě bál? tvoje ústa, oči, řasy? snad ne milá craerassy? :-)))))

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
možná taky Craerassy malinko by posteskla si:-))

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: je to od ní velmi milé když tráví se mnou chvíle teď blízká se na lepší časy když je tu se mnou craerassy :-))

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
každá musí býti milá když tu potká arthamira:-)

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: něco je tu k zvážení že by naše básnění? noc už trochu pokročila craerassy stále čilá arthamir už klíží zraky jeho PC asi taky nastal čas jít spát zítra budeme se lásko brát tedy - jenom kvůli rýmu snad z toho nechytnu rýmu :-) (tak vidíš, jak se mi to už plete :-) něco ti pošlu, ok? jako poděkování... :-)) )

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
tak krásné sny arthamire ráno ať se tváříš čile políbení posílám stejně neuhodneš kam:-)))

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: ještě nespím :-) na ucho?

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
ha...švindluješ!! neřeknu...:-))

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: jenom trošičku.... :-)) tak já budu hádat až usnu :-) teď už vážně dobrou noc... :-)

arthamir
25. 07. 2004
Dát tip
to machal: jasňačka, dej si jich kolik chceš :-) díky za kritiku :-)

machal
21. 07. 2004
Dát tip
Mám raději modrou a nech tam kalhoty :) Jinak je to pro tebe typická tvorba - pro mě dobře čtivá a upřímná, ale na Tip bych to neviděl, páč mě to nějak nenadchlo - dám si další :)

cervena je totiz super a happy:*)))))))a takova letni dyz uz neni slunicko...

arthamir
10. 07. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: červená je úplně bezva :-)

arthamir
03. 07. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: já jsem zjistil, že červenou poslední dobou úplně miluju :-) jinak samozřejmě děkuji :-)

Andulka
03. 07. 2004
Dát tip
misto kalhoty....dej kalhotky....:-) Vubec se divim, ze tu neni zadny tip...je to takovy hravy, takovy mazlivy....takova predehra......lehky a laskovny....

arthamir
03. 07. 2004
Dát tip
to Andulka: jé, to mě nenapadlo, vidíš to na co ženská nepříjde :-)) děkuju za radu :-) ( i když zrovinka o tédle jsem myslel, že mi ji pěkně zkritizuješ, jak je chromá a kulhá co to dá :-), když už jsi se pustila do čtení mých výtvorů... :-)) )

takove hrave...a priznam se na podruhe i potreti i vic je to lepsi...a ma hezounkej rytmus...:*)))))))))))a cervenou mam jeste k tomu vsemu moc rada...

arthamir
30. 06. 2004
Dát tip
to sleeping_beauty: tak alespoň napodruhé... mě až asi na popáté :-) (ha ha)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru