Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milováni ve snu

15. 09. 2000
8
2
6457
Autor
Stevenson

aber die koncen.. zase..

Milování ve snu.. Když oblaka slzy roní, zdává se mi v noci o ní. Vídávám ji uplakanou, ve vlasech má růži planou. I na ní se slzy třpytí… Jak bych chtěl ji políbiti třeba jen tam vedle růže. Co se jenom ve snu může… potom ještě všechno stát… jen mně nebudˇ, nech mě spát… Když už sluncem den se vítá, stále ještě touha skrytá víčka pevně zamyká… Atˇ snu nová replika jako v holywwoodském filmu spolu s ní, ve stínu jilmů ve stríbrném větru vlání natočí pokračování… Že dnes zaspim asi zase ? Dohoním to o přesčase.. A když poledne se blíží, a oči se horkem klíží, vím že za maličkou chvili dočkám se zas svoji víly.. Že si ve snu počkám na ní, až mi čelo něžnou dlaní ochladí.., a v polospánku pošeptá mi celou stránku slovíček, co duši hladí. zmeškám oběd ? co to vadí…. Potom celé odpoledne, snění oponu mi zvedne pro akt druhý, a pak třetí jak pár labutí tedˇ letí moje fantasie o ní.. Když den k večeru se kloní dychtivě v tom snovém sále těším se už na finále… V těhle chvílích čas jen pádí Věřím, že by jste si rádi se mnou, místo jíti domů počkali až na oponu…. Ne, to pro vás ale není, toho kusu rozuzlení, je jen mou a její věcí… něco prozradím však přeci.. Vážím si moc téhle krásy, která i šedé dny zlatí, a pak díky za přescasy.. (ještě že se u nás platí….)

2 názory

neznamaxy
22. 11. 2007
Dát tip
už pádím ... držím ti pěsti, vím, přinesou štěstí

neznamaxy
22. 11. 2007
Dát tip
kam na to chodíš nebo chodil´s ??

pino15
11. 12. 2001
Dát tip
ten konec se ti poved !

Stevenson
20. 09. 2000
Dát tip
kdyz ja mam rad i smutne BLUES.. 0 bekdy..)

Stevenson
19. 09. 2000
Dát tip
dik..))

Merle
18. 09. 2000
Dát tip
ZbDt ty sniva duse ;-)))))))

Mahoney
18. 09. 2000
Dát tip
jedním dechem TIP :-)) a oblíbené

Stevenson
16. 09. 2000
Dát tip
BOD/ Ty jsi jeste neuschnul??)) DIK (a to vis, alespon v tom snu, kdyz nikde jinde..( ZO/ Mela zrovna svatek..)) a tak se holt zdala..) KOM/ s tipem beru i nenezne..))

Stevenson
16. 09. 2000
Dát tip
BOD/ Ty jsi jeste neuschnul??)) DIK (a to vis, alespon v tom snu, kdyz nikde jinde..( ZO/ Mela zrovna svatek..)) a tak se holt zdala..) KOM/ s tipem beru i nenezne..))

Stevenson
16. 09. 2000
Dát tip
ovsem, od tebe to nezne.. je obvzlaste mile..)a kdyz i Silka.. tak neco, pro vas jeste lyrictejsiho..az NEZTUSENEHO..))

Anonym
15. 09. 2000
Dát tip
uz jen proto, ze se ti libi...tak ten konec, to jsi nebyla TY..)

Falka
15. 09. 2000
Dát tip
Mám takovej pocit, že na tebe podzim vůbec neplatí. Ty máš prostě pořád jaro ;o))) Ale je to moc hezký, za konec tip.

Ber
15. 09. 2000
Dát tip
Zdá se ,že máme stejného koníčka,jak já bych spala....

Šílená
15. 09. 2000
Dát tip
:o))))Steve - není tu moc básníků od kterých odcházím pokaždé s úsměvem! a já se fakt děsně ráda směju...děkuju. Pokud trávíš přesčasy na písmákovi tak je to úplně ideální... není tam u vás ještě jedno volné místo:o)

Stevenson
15. 09. 2000
Dát tip
tak to mam UPLNE nejradeji.. jenom takovehle kritiky(myslim sane nezne pohlavi)..))) PS/ kdyby byly takove i DOMA..))a mam tam tech prescasu vic..)

suva
15. 09. 2000
Dát tip
Něžně se Šílkou >>>>>>>{{}}<<<<<<<

Koom
15. 09. 2000
Dát tip
Sorry ze ti rusim proud nezneho pohlavi, ale tohle se proste musi tipnout :-)

Bodlak
15. 09. 2000
Dát tip
Tak , kterápak to byla tentokrát?...TIP

zolli
15. 09. 2000
Dát tip
Ju Ty jsi spac a snac. Vazne basen je cela snova, ktera se do ni vila schova? :o))) prochrnet cely den! Hambo!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru