Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutné veselí

02. 07. 2004
14
7
4453
Autor
Barman

 Byla jednou jedna paní, co jí bylo smutno. Smutno proto, že se jmenovala Smutná, a i když byla zrovinka veselá, lidé o ní přesto říkali, že je Smutná. A tak už ani nebyla veselá, neboť se jí to nevyplatilo, a pořád si jen stejskala, jak si ten den neužije. Jednou začala pít, ale pak byla ještě smutnější, a proto přestala. Už nevěděla coby, tak šla do obchodu, kde si zakoupila provaz, se kterým vyrazila na hřbitov. Měla hřbitov ráda, neboť tam všichni byli také smutní. Uchopila provaz a udělala dvě smyčky, jednu přehodila přes větev a druhou přes svůj krk, poté vyšplhala na náhrobek svého muže. Byla vdova. Pomyslela si jen, že je smutné věšet se zde, a už by skočila, když tu šel kolem smutný pán. A aby nebyl, umřela mu žena. "Copak, dámo, vždyť je dost smutku, pojďte raději na kávu," řekl. A ona šla. A vzali se. Jmenoval se Veselý a ona až do smrti byla Veselá. Od té doby se už jen veselila a jednoho krásného dne se usmála tak zeširoka, až jí praskla čelist, zapadl jazyk a ona umřela.

7 názorů

3D-chleba
12. 12. 2007
Dát tip
:)

Barman
01. 12. 2007
Dát tip
To bud, pac je to treba. To kafe je ostatne dost dobrej napad:)

ThatGuy
01. 12. 2007
Dát tip
to je videt :) ted se na tebe vrham...jakmile si udelam kafe, tak si prectu nejake tve povidky ;) budu ostrej :)

Barman
01. 12. 2007
Dát tip
dekuji pekne, silenstvi ja rad

ThatGuy
01. 12. 2007
Dát tip
je to nadherna silenost ;) *

:D*

obluda
14. 10. 2007
Dát tip
to je taka volovina, az je to dobre:))) *

Jilliah
22. 11. 2005
Dát tip
Hola hej, je to dobrý, i s tipem nebo typem? Bzzzz.. tik.. confirmed

Jilliah
22. 11. 2005
Dát tip
Jednou jsem chodil se slečnou Veselou, ale ona nebyla veselá, protože chodila se mnou.

pozorovatel
08. 03. 2005
Dát tip
stupidní, ale povedeně stupidní jinak určitě dokážeš psát i na lepší témata

ondrech
19. 11. 2004
Dát tip
hahaha.***TIP

aramis
10. 09. 2004
Dát tip
uzasne covece ja si ta hodim do oblubenych :)

Zbyhoň
11. 07. 2004
Dát tip
Dyk to řekla SB, akorát tu potřebu tipovat moc nemám…

Dero
02. 07. 2004
Dát tip
To je ale blbost ... :o))))) ***

fungus2
02. 07. 2004
Dát tip
No tedy o)))*

FLO
02. 07. 2004
Dát tip
super. zábavný.:o) * tebe budu asi číst.

Vecernice
02. 07. 2004
Dát tip
musim rict, ze vetsi sadistickou povidku jsem snad necetla.....ale ma to neco do sebe.

Lishaak
02. 07. 2004
Dát tip
Je to stupidní a nevím co na tom všichni vidíte...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru