Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak zhasni knůtku!

Výběr: sleeping_beauty, Print, Lyryk, von_Tikowitz
02. 07. 2004
11
0
4057
Autor
Bakchus

Jeden vypůjčený verš od Mistra :-) Jinak úvaha nad tvorbou :-)))

Dnes řeknu

o něco více

 

A provedu vlastní

mátožné

stíny

 

snídaní

obědem

i večeří

 

přes odpolední stíny

budu kráčet

do podsvětí

 

a nabídnu pokrmy

chladné

i vřelé

 

však nikdy vlažné 

 

Všechny verše

jsou jen mužnou

stránkou

lidského umírání

 

Tak zhasni knůtku!

 

Ale než zhasneš,

vydej

své světlo!


Vaud
20. 05. 2005
Dát tip
skvělé, zasloužený výběr výběrů a ode mne jen tip

Bakchus
09. 07. 2004
Dát tip
Máš pravdu Elyn - tahle báseň je až na ty vypíchnuté verše (které se mi patrně povedly) docela obyčejná. Něčím je krásná, ale všechno je něčím krásné :-))) Taky mě zaskočilo, že jsem obdržel tučné véčko :-) Většinou se líbím jen Lyrikovi a tobě :-)))

Elyn
09. 07. 2004
Dát tip
ale jo, tučné véčko ti přeju...:) (podle mě už bys ho měl mít dávno dřív u některého z děl :)) mě tady při čtení jen ruší ty stíny dvakrát a hnedle za sebou.. ale líbí.. :)

Armand
08. 07. 2004
Dát tip
redaktoři (kteří pouze dali výběr ... jen Print připojil alepoň čárku!): výběrům nerozumím... snad proto, že jsem nerozumným .-) Bakchus: líbí se mi tvá báseň ... ale ne až tolik jako tvé předešlé...

Armand
08. 07. 2004
Dát tip
vůbec o nic.. je to jen podivení se... :))) prostě jen: "ufff, tak tohle nechápu" ... (= nechápu čtyři výběry u této básně, při vší úctě k Bakchovi. A protože tu není téměř ani slovíčko které by mně, tápajícímu, pomohlo k pochopení, halekám zde. :) ... pochopím 4 a více výběrů u výjimečné básně, ke které netřeba nic dodávat.. nebo která vyrazí dech ...zde se ovšem nejedná o takový případ... zde slovo "lenost" nabízí se mi .. však kdo je líný?!) :)))

Armand
08. 07. 2004
Dát tip
milá slečno redaktorko... :)) nejde o to, zda-li soukromě... redaktořina, domnívám se, není až tak věcí zcela soukromou (tím netvrdím, že VŽDY bezpodmínečně je třeba psát kritiku k výběru, ale zde mi to chybí, protože na výběr to není jednoznačně)... :)

Elyn
08. 07. 2004
Dát tip
já bych to taky chtěla vědět, protože stejně jako Armandovi, se mi některé Bakchovy kousky líbí víc..

Elyn
08. 07. 2004
Dát tip
tak jak ji mám zahájit? Mě by prostě zajímalo, co vás na tom vzalo až tak? Pánové a dámy...jsem jedno velké ucho a ráda se dozvím něco nového :) (Stačí?:) já přeci nebudu obhajovat "svůj nevýběr", to je blbost, ne?

Elyn
08. 07. 2004
Dát tip
ach ouvej, avi... ale kdyžtak nás, Bakchu, vyhoď jinam...

Elyn
08. 07. 2004
Dát tip
Hele, sleep, tohle je přeci blbost... já se nechci hádat, mě to prostě jen zajímalo a určitě je víc logický, ptát se, co vás tak zaujalo, že je to ve výběru, než se ptát každého dalšího redaktora, proč to do výběru nedal, to uznej... mně se to líbí, ty vypíchnutý verše ještě víc, ale ne až tak, aby to bylo na Výběr.. Nezaznělo uvnitř tak, jako jiná jeho díla...

Elyn
08. 07. 2004
Dát tip
já jen se ptám, co vás tak zaujalo, já vám vaše véčka neberu.. přece..

Elyn
08. 07. 2004
Dát tip
fajn.. já už jsem to psala..

severanka
08. 07. 2004
Dát tip
zvlášť druhá polovica *

kawa
04. 07. 2004
Dát tip
... než zhasneš, vydej své světlo! *

(závorka)
04. 07. 2004
Dát tip
jo, (líbí) T

darksky
02. 07. 2004
Dát tip
tipnu a zhasnu :-)

Elyn
02. 07. 2004
Dát tip
Všechny verše jsou jen mužnou stránkou lidského umírání *

Zbora
02. 07. 2004
Dát tip
A než zhasneš vydej své světlo! Je moc hezká a ideálně jednoduchá na pochopení.

teqrilla
02. 07. 2004
Dát tip
je moc hezká...jsem ráda že´s tam ty stíny nepoužil i potřetí...

Marthin
02. 07. 2004
Dát tip
Dobře!

Print
02. 07. 2004
Dát tip
Ano*!

Craerassy
02. 07. 2004
Dát tip
jako modlitba:-) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru