Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trnový kompliment

01. 07. 2004
7
0
4000
Autor
Lancelott

Pro mou lasičku:o) Nicolette

Nejkrásnější růže mívá i nejvíce trnů

 

a ty jsi jediným květem v celém trnovém houští.

 

                                                                                (Lancelott)


(šeptem: když je ta kytka jenom jedna, nemůžeš vědět, jestli je fakt nekrásnější. pro jistotu bych jich ještě pár obešel, být tebou. ovšem co na to Nicol, že...?) :)

Anomis
06. 09. 2004
Dát tip
pěkná:o)*t

StvN
19. 08. 2004
Dát tip
Což jako kompliment je to dobré.

Azathe
26. 07. 2004
Dát tip
To je krásný...ach jo... :o)

Dotek
17. 07. 2004
Dát tip
Připomnělo mě mi to jednu hlášku, kdy partnerka takovým šibalským očkem říká partnerovy: "Hajzle! Miluju Tě!!" Ano, má spoustu chyb a já ji(jeho) přesto miluji. Jenom si nejsem teď jistý jestli jsem Tě správně pochopil.

Hanca
14. 07. 2004
Dát tip
Takovýhle kompliment je nádherný. Tip

studanka
13. 07. 2004
Dát tip
paráda...

Seregil
13. 07. 2004
Dát tip
Spíš asi miniatura... než citace... :)

Arien
13. 07. 2004
Dát tip
pobavilo

Lancelott
13. 07. 2004
Dát tip
Děkuji všem z názory a připomínky Segil: mohla by to být miniatura...to je pravda. Já to vzal jako výrok...což mi připadá jako citace... Arien: Proč pobavilo...jako že je to humorné?

Arien
13. 07. 2004
Dát tip
a není? mluvíš k holce, nasadíš takový ten básnicky zasněný pohled a začneš o růžích... ona začne blaženě vrnět, co hezkého si na ni zas vymyslel a ty jí pak řekneš, jak je ostýchavá a nepustí si tě k sobě je to docela vtipné:)

Seregil
13. 07. 2004
Dát tip
.... citace je dle mého výběr z určitého něčeho.... čili, pokud toto je tvůj vlastní výrok (nevybraný z širšího kontextu), tak si spíš myslím, že je to miniatura... ale ono je to různý....

Lancelott
13. 07. 2004
Dát tip
Arien: Ale co když se těmi trny brání před ostatním světem, ale já přes ně mohu projít bez jediného škrábnutí?:o)

Ach tak, já to mám z jednoho jejich textu krásný písničky - "malý lásky jsou lasičky" :-)

Lancelott
04. 07. 2004
Dát tip
omlouvám se poníženě za brutální chybu...písmácký šotek...asi:o)) místo "květů" má být "trnů":o)

Krásnej kompliment :-) Opravdu * A ještě víc se mi líbí, že taky znáš slůvko "lasička" :-) Nepochytil jsi ho od Tata Bojs, jako já? :-)

Lancelott
04. 07. 2004
Dát tip
nepochytil...ono to totiž je odvozeno od jejího příjmení:o))

Candy
03. 07. 2004
Dát tip
Ale i jediný květ v celém houští může být nejkrásnější - tak jsi to myslel?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru