Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jste ufoni?

03. 07. 2004
1
0
7752
Autor
Danny

Narazil jsem na stránku, kde můžete zjistit, zda jste tzv. "starseed", čili inkarnovaný mimozemšťan.
Pokud se chcete podívat na "starseed quiz",
odkaz je zde. Napište mi jaxte dopadli :)
Andulka
08. 07. 2004
Dát tip
Igore...to teda nevim.....ja mela mnohem vetsi vopruz se setkanim s guru nez se celebritou...:-))))

idle
07. 07. 2004
Dát tip
35.... do mimozemšťanů mám daleko :) ale ty otázky se dost opakovaly, nuda

ulita
07. 07. 2004
Dát tip
ani si nemusím dělat test :)

Nevím jak v Plejádách, ale u nás na Melmecku kočky žerem. Také nemáme žádné vytáhlé, subtilní končetiny, ale baculaté, huňaté tlapičky. Empatičtí moc nejsme. Nahastrošit se do tógy či kutny může dnes jedině trouba. Zkoušel jsem všechny ty obrázky, ale žádný zvonek nezazvonil. Za to když přišel konečně pošťák, tak cinknul. Dokonce dvakrát! Bohyně-ženská je úplně stejná volovina jako bůh-chlap. Devils-tower, to je jiný kafe - moc dobrý místo na piknik!

Ještě jsem zapomněl, že setkání s celebritou je úplně stejný vopruz jako setkání s nějakým guru. Jinoplanetníka bych si možná dal.

child
05. 07. 2004
Dát tip
nudá, já měl 56, ale několik otázek jsem nepochopil, to přiznávám.. ale moc jich nebylo :)

cmukina
04. 07. 2004
Dát tip
Andulka: uuuuha......to by som asi nezvladla... :-)

Danny
04. 07. 2004
Dát tip
Andulka: já taky "special place" - 81 bodů

(G)eorge
04. 07. 2004
Dát tip
They are 1st cousins...(68) ale taková nůůdááá :) (G)

Andulka
03. 07. 2004
Dát tip
"... You will have a special place in the 5th world, prepare for it. ".....:-)(84)

cmukina
03. 07. 2004
Dát tip
ehm....ja velmi dobre po anglicky neviem

MeTB
03. 07. 2004
Dát tip
They are 1st cousins. :-) A ty jsi?

Andulka
03. 07. 2004
Dát tip
cmukina....teda ty si leniva....mas prazdniny a nechce se ti pracovat, eh...:-) Za domaci ukol by sis mela vsechny ty otazky prelozit..:-)))))

You have some cousins out there.....(56)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru