Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejkrásnější dívka

05. 07. 2004
1
0
2586
Autor
Kelis

.....něco pro citlivé duše.....

Nejkrásnější dívka

 

Miláčku, Ty jsi ta nejkrásnější dívka na světě.

Nad Tvou krásou usychají květiny v okolí.

Nádherné laně raději páchají sebevraždy.

Třpyt ve Tvých očích je jasnější než slunce.

Tvůj žhavý pohled spaluje lesy a háje.

Tvé vlasy jsou tak nádherné, že zlato ztrácí na hodnotě.

Linie Tvého štíhlého těla jsou prostě úžasné.

Ty mi to snad odpustíš, ale musel jsem to udělat. Má lásko!

Musel jsem Tě zabít. Zničila bys nám přírodu!

 

 


Whelp
19. 02. 2006
Dát tip
Tahle pointa je O:K: Líbí, připomíná mi to něco mého, ale nechci si tu dělat reglamá. :-) *

Kelis
31. 08. 2004
Dát tip
hrošíčku: Já holt mám už takové morbidózní sklony. Děkuji za hlubokou kritiku. :-)))))))

tve sklony ti vuuubec nezazlivam...ja nekdy taky...ted by mi napriklad stacilo dyby se stalo neco nasemu doktorandovi:*)))))))...noo hluboka kritika za hluboke noci po 2 hodinach spanku...necekej zadny vykony:*))))))))hroch je intelektualne vyflusnut:*)

lane pachajici sebevrazdu zni nadherne:*))))) napred me to vydesilo ale ten konec joo..i dyz nejak..neco kdesi...tak:*)))to je ale hluboka kritika:*)

Kelis
13. 07. 2004
Dát tip
Alferi: Dalo by se to říci i tak.

Alferi
10. 07. 2004
Dát tip
Ona je to vlastně anekdota, že jo ?

Zbyhoň
09. 07. 2004
Dát tip
Já už se tak těšil, že Tě za ten sluneční třpyt pošlu ani-si-nepřej-vědět-kam a ty takhle…To od tebe ale není ke kritikům hezký! :-)

Alferi
07. 07. 2004
Dát tip
Chtělo by to trochu lepší a hlubší zpracování. Ale pointa ujde. Ikdyž nic pro mě .. jen dál

Kelis
07. 07. 2004
Dát tip
Alferi: Chtěl jsem jen trochu rozštípnout otřepaná přirovnání. A dát jich tam víc, asi by to nikdo nedočetl. Na a ta hloubka.... no co říci.... hloubka by to asi nevylepšila.... Díky. Kelis.

Elyn
05. 07. 2004
Dát tip
Povídka? Spíš blbůstka...

Dobrá pointa. Všechna ta přirovnání jsou dost otřepaná, ale to je asi úmyslně.Jinak mě nic nenapadá.

Kelis
05. 07. 2004
Dát tip
Sn_vojáček: jasně, bez těch otřepaných přirovnání by nemohla být ta černá pointa.

elfka_Sea
05. 07. 2004
Dát tip
ouuuuuuuuu.....mám zdání, že něco podobného jsem už četla, ale to bude jen zdání, ještě že taková dívka není, to by sis poseděl v chládku. Dílko není špatné.

Kelis
05. 07. 2004
Dát tip
elfka_Sea: doufám, že to přede mnou nikdo nenapsal, snažím se být originál. Ale možné je všechno. V chládku bych určitě neseděl, dostal bych státní vyznamenání za záchranu přírody.

Lishaak
05. 07. 2004
Dát tip
Teda ta ponta je podpásovka. A já jsem čekal, že si přečtu zajímavou povídku...

child
05. 07. 2004
Dát tip
blbůstka? spíš blbost

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru