Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Král

06. 07. 2004
2
0
2809
Autor
Kelis

když uměl jsi plakat a uměl se i smát

když uměl jsi využít co ti chtěl život dát

když uměl jsi poradit i kritiku brát

své bližní i ty co jsi potkal měl rád

když s osudem ses rval

pak smíš si říct: byl jsem král!

 

 


Heartless
08. 07. 2004
Dát tip
S tou kravou uz to ma smrnc:)

Mařka
07. 07. 2004
Dát tip
Krávě -kulivá těm očím....

Kelis
07. 07. 2004
Dát tip
Mařka: dobrý nápad, jen se to přepíše do ženského rodu a je to. Kráva si to určitě zaslouží, je přece po všech stránkách užitečná. A často se jí křivdí tím, že se někomu jejím jménem, nadává. když uměla jsi plakat a uměla se i smát když uměla jsi využít co ti chtěl život dát když uměla jsi poradit i kritiku brala své bližní i ty na jatkách měla ráda když s osudem ses rvala mléko, maso jsi nám dala pak smíš si říct: byla jsem Kráva! takhe nějak? :-)))

Mařka
07. 07. 2004
Dát tip
Bomba, zkusím dát tip, jestli už jsem nedala

Mařka
07. 07. 2004
Dát tip
Tak nedala, (dala až teď za to, žes mi vyhověl) Nejsem ještě docela kráva, ale díky tvému dílu se mi zvětšily oči -)))Dík

Kelis
07. 07. 2004
Dát tip
Mařka: Óóó Děkujiiii přemnohokráte! :-))))))))))) Je to povzbuzení pro další tvorbu pohřebních nápisů pro užitečné tvory. (Nemyslím člověky)

Mařka
06. 07. 2004
Dát tip
Já bych byla zdovolením raděj ta kráva - kulivá těm očím-)))

Elyn
06. 07. 2004
Dát tip
tak jak Heartless, spíše do památníku se to píše...

Barman
06. 07. 2004
Dát tip
Na mě je to moc dojemný, já rád veselí. A taky, proč se cítit minulostí?

Kelis
06. 07. 2004
Dát tip
Dík všem. Teď mě napadá co takhle vytesat to někomu na náhrobek? ;-)) No... ale komu... Máte nějaký nápad?

Heartless
06. 07. 2004
Dát tip
Ackoliv to muze byt pravdive, me to prijde spis ohrane... i kdyz ja jsem teda osobne looser... eh? Momentalne nechapu sam sebe... to se mi stava docela casto... pssst...

clowiczek
06. 07. 2004
Dát tip
takovy clovek by byl kral... ale takovych lidi je malo, mozna zadny...

elfka_Sea
05. 07. 2004
Dát tip
dobré, nápadité t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru