Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Boskovice 2004

08. 07. 2004
0
0
8432
Autor
ashentree

Židovské městečko Boskovice zase na pár dní ožije stylovým festivalem laděným mírně do vod undergroundových. Pokud jste ještě nenavštívili, mohu vřele doporučit! Lze tu najít od každého kousek. Od divadel, filmů, autorských čtení až po spoustu dobré muziky mnoha žánrů (třeba Psí vojáci, -123 min, Vladimír Václavek, Sestry Steinovy, Ty Syčáci a mnoho dalších...)



Festival běží 15.-18.7., bližší údaje zde.

Kdyžtak dejte vědět, kdo pojedete, ať se tam můžem sejít ;)
ashentree
24. 07. 2004
Dát tip
ash je za to vděčný...má koruna není eště moc pevná, v mých letokruzích jen málo zkušeností vyryto...ale přesto...stojím tam v údolí pod horami...bezcitným stíním, procitlé chytám...kamzíky schovám, když bude moc pršet nebo tak něco...snad neskolí mě blesk...

ashentree
24. 07. 2004
Dát tip
to je pěkný..myslím, že i od toho tu jsou stromy..aby mohli kamzíci ukusovat jejich listy..narostou hned další, čerstvý..je to už tak zařízený ;)

ashentree
23. 07. 2004
Dát tip
inu což, je taky pěkná, má bílý tlapky :-) a chodí po šutrech.. možná jsem potkal, a koukali jsme na sebe..z dálky..ale tak blízko, abychom si podali kopýtka, to nepamatujem..;)

ashentree
23. 07. 2004
Dát tip
tak to pak jo ;) a stejně, jeden mi packu podal :-) zatímco se světlušky tiše milovaly s vanutím větru v příšeří prvních souhvězdí..jen tak, bez doteku.. budu se teď koukat pozorněji, po skalách..zajímaj mě..nejvíc ti bílí..najdu studánku, kam chodí pít, ju?..;)

ashentree
23. 07. 2004
Dát tip

ashentree
23. 07. 2004
Dát tip
já dám pozor..co nejvíc..cítím, jak je život vratký..vážím každýho světla, bei..ale víš..někdy člověk sejde z cesty..pak nevím, jestli zasloužím..aby mi ukázaly pěšinu zpět..

ashentree
23. 07. 2004
Dát tip
nechci, aby zhaslo..budu hlídat..ty hvězdy..budu se od nich učit..neustále je co..abych pak třeba mohl přijít tam nahoru..k těm kamzíkům..k naší studánce..aby mne přizvali..napít se s nimi..a já se nemusel stydět..připadat si hloupě.. budu vám oběma nablízku..na těch vysokých skalách, blíž hvězdám..

ashentree
22. 07. 2004
Dát tip
jeeee..:-) tak to je síla...já tam ale zahlíd jinčí..vzácný..bílý ;) dík za betelnej obrázek!

ashentree
22. 07. 2004
Dát tip
no, já eště takový druh neviděl :-) a to už jsem jich pár potkal, po těch horách...a tak ;)

ashentree
16. 07. 2004
Dát tip
nene..já holky nebiju (nedokázal bych to snad ani kdyby chtěly být bity :-)

ashentree
15. 07. 2004
Dát tip
takže my jedeme z Brna zítra kolem páté..dvě-tři místa volná (záleží na rozměrech ;)) sraz bych vyhlásil v pět, kdekoliv..nejspíš někde u Boby..ještě se tu hodněkrát objevím, i zítra, ale pro jistotu je číslo na mě 606 336 185..

ashentree
15. 07. 2004
Dát tip
jasan :-) my bychom to stíhali nejdřív ve čtyři, kamoš má tuším do třech hoknu..

ashentree
15. 07. 2004
Dát tip
tak ju, kdyby vás někdo po cestě utrousil, naberem :-) jo, a kdyby někdo narazil na maníka s fest jetým černým trikem s nenápadným šedivým křížem The Frames na břichu, a na zádech s Indies, tak to je eš...číslo mám, díky, písnu ;) jináč na Václavka bych rád, snad to stihnem, jinak na minutách určo!

ashentree
15. 07. 2004
Dát tip
kopni mě, to je dobrej nápad...toho si všimnu, až se svalím :-)

ashentree
14. 07. 2004
Dát tip
...eš se vyskytne eště s jedním xychtem asi pátek večír až neděle, esi to teda vynde...kdyžepak máš, Hanee, to čtenee - esi teda víš a prozradíš ;)

ashentree
14. 07. 2004
Dát tip
pís(mák/mačka) či nepís(mák/mačka), nevadí :-) hlavně to pořádně užít a ať je aspoň trochu teplejc ;) já teda, pokud dovalím, a zrovna se nic nebude dít, asi budu tvořit cosik na 6tiplechovku a tak (uslyšíš ze stanu tóny) ;) a poznávadlo sem plesknu zítra, až se rozmyslím :-)

ashentree
14. 07. 2004
Dát tip
nejlepčí je jít za tmy z hradu dolů k zámku...kdysi jsem to málem nedal, a to jsem popíjel jen kofču :-) dík za příznivý zprávy, teplejc bude, to je fajn... (jen kdesi jsem viděl pátek - "slabý déšť" - to volá po stanu ;)

ashentree
14. 07. 2004
Dát tip
jojo...nostalgie...:-) já tam byl předloni, to si mě tam vytáhli ovínění poláci ze stanu a musel jsem jim hrát furt dokola Hansardovic Santa Mariu...na to nikdy nezapomenu...

ashentree
14. 07. 2004
Dát tip
taktak, ze štatlu...pokud pojede druhej Xycht tak to nejspíš vezmem autmo, takže stačí říct kde nášup, a je...nic za to nechcu, je to kousek ;) chtěl bych tam dorazit na šestou na Vencu Václavka, uvidíme jak budem stíhat...zítra dám sem vědět, ju? ;)

brasko a dypak tam ses???...

ashentree
10. 07. 2004
Dát tip
já si Tě nandu :-)

drfaust
08. 07. 2004
Dát tip
Jasně že.... jsem tam párkrát byl... nezbývá než doporučit:)

WiruZ
08. 07. 2004
Dát tip
tyyy yoooooo....ty sycaci:), psi vojaci, minusaci to lze zvazit ze by je to kousek....mno:)

papouch
08. 07. 2004
Dát tip
nojo, dyž to je zrovna Kampa :( ... holt nende všecko najednou ... ale já to jednou vynaleznu, jak to udělat, aby to šlo! :-)

kassiope
08. 07. 2004
Dát tip
Tak az to das dokupy, tak dej vedet, obcas (i prave ted) by se to hodilo :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru