Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje číča

Výběr: Igor_Indruch, child, Permon9k, Empty
08. 07. 2004
16
0
19075
Autor
Roman_Tik

Toto poetistické veledílo odhaluje velice niterně můj vztah ke zvířátkům. Prostě je miluju! A mojí číču ze všech úplně nejvíc!

Mám já doma číču

co má velkou píču

 

Když ho strčim sem a tam

za chvíli se udělám

 

Jak můj penis do ní tříská

kočka ječí, mňouká vříská

 

Nevím zda-li cítí hnus

nebo je to orgasmus


sidonia
10. 06. 2005
Dát tip
k tomuhle už taky nemám co... ten posl. vázaný verš je geniální

Zbora
24. 03. 2005
Dát tip
Child: nejspíš proto aby si ověřil kolik lidí tady není schopnost rozpoznat sebemenší recesi a kolik lidí tady je schopno hystericky řvát kvůli přesně mířené, samoúčelné vulgaritě Och, jak jsi moudrý voe. K dílu - kočičí píčovina.

Petr_Pan
22. 03. 2005
Dát tip
2005-03-14 12:14:06 Vella 122511 Porušování pravidel serveru. 2005-03-14 12:14:06 system 122511 Dilo zneviditelneno - koukám, žes mě v koši předběh .. :-))

Roman_Tik
22. 03. 2005
Dát tip
já musim bejt všude první:-)

Wojtyla_Jr
14. 03. 2005
Dát tip
Ze zámku vyklektaných klíčů přichází králíček v obuvi z ještěrčích ocásků, co odpadly samy.. snad i studem.. V pohledu tvrdost drakobijce myslí to upřímně a tvorečka, se kterým se po večerech mazlil až to jiskřilo do modra náhle připootáčí drtí a sveřepě tiskne pařáty s vášní obnaží svůj zbytnělý, nevídaně nabobtnalý krví a chtíčem nalitý pahýlek vždyť celý kotec ví.. Rabbit fucker a už ji postoší s rozkoší hlavu přitlačil na stůl a hrdě vybírá bez zaváhání dobyvatelskou daň .. jeden pohled do tváře v pravém výčitka a hlasivky a otvůrek v ohni záděr.. bolest.. snaha dře víc, dříč zadřel.. slina a promnutí nestačí.. krev.. stéká po pahýlku a teplé krůpěje na prstech pomocných bože.. bože.. její? ..moje? nový příval.. uuuáááááá.... a krev se mísí s králičí rozkoší dobyvatel dosáhl svého smrtelný chropot kýčovité zmuchlané čičíí.. no tak.. čičino... slez.. mrtvá kočka plandá umřela štěstím určitě.. samozřejmě no jo, no.. dobře ti tak, číčo.. co by za to jiná dala hrdost retko do koutku a ten plandavej huňtej návlek se teď v půlce března vlastně docela šikne.. Písmák se žere zaživa sám.. soudnost si vzala pár dní volna a nějak se to protáhlo.. Tiku, chválím tě za snahu rozjitřit, ale pokora sluší i ještěrům.. vždyť to víš sám.. dožadování se pozornosti je o dupání patičkou do podlážky kotce.. ;) Trumpeto.. překvap mě něčím opravdu ještěřím. W.

Roman_Tik
14. 03. 2005
Dát tip
seru ti na ještěry! O těch píšou jen takový nuly a ubožáci jako ty!

Wojtyla_Jr
14. 03. 2005
Dát tip
Říkal jsem překvap mě.. :) takhle za chvíli na tu patičku nebudeš moct ani došlápnout.. :)))))) inu, myslím to s tebou dobře. S úsměvem W.

Petr_Pan
13. 03. 2005
Dát tip
terezka> se jen usmívám jako že :-) k dílku - mimo to, že si to ještě vyříkáme, tak je to fakt rázný - jako ve školce na besídce - člověk by Ti zatleskal - jseš největší čurák tady ;-)) TIP Ti jakožto obdivovatel odpárat nemůžu :-)

Roman_Tik
13. 03. 2005
Dát tip
konečně některá má báseň byla doceněna Jsaem na vás hrdý a myslím, že do Zlatého Výběru by bylo vhodných daleko víc mých básní:-)) Petr: Největší čurák??? Poměříme, poměříme;-))

Petr_Pan
13. 03. 2005
Dát tip
jj - poměříme poměříme .. ;-)

gr_4you
13. 03. 2005
Dát tip
Nevím ale příjde mi to trochu vulgární a nevkusné. Některé verše zcela postrádají romantiku. PS: Svatostánek Šel jsem tuhle do kostela Jeptiška tam mrdat chtěla Dřív než jsem spolk hostii už mi hrábla po pyji Tak jsem jí v tom svatostánku nekřesťansky protrh blanku www.sweb.cz/alexangr (hledej nevhodné básně v sekci poezie) Tip4you

Barman
08. 03. 2005
Dát tip
Masáž vnitřností, zejména bránice*

klipeto
07. 03. 2005
Dát tip
starý... číča - píča, tendle rým je otřepanej... viz. Bondy ale proto, že to udělalo takovej rozruch, tak tip*

klipeto
07. 03. 2005
Dát tip
jo a avi

pozorovatel
07. 03. 2005
Dát tip
Egon Bondy?

Warthog
22. 11. 2004
Dát tip
Parada,hlavne ten zaver.To je primo vyvrcholeni *

cmukina
05. 10. 2004
Dát tip
to som si o muzovi ktory sa nazyva romantik nemyslela

Tip a klub!

avi

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
...jo, už vim:)

Aki
21. 07. 2004
Dát tip
geniální dílo! :o) to poslední dvojverší by si zasloužilo Nobelovu cenu... :o))*

j_i_r_i_k
20. 07. 2004
Dát tip
Tak jsem u Papouchova Zvláštního sexu narazil na názor, že je to dílko podobné tomuto - hmmm, není, Papoucha s radostí tipnu, tady... s radostí zavřu stránku...

navážeč
17. 07. 2004
Dát tip
Eh... rebecco, tvé dítko už jistě na webu narazilo na lepší číčy.

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
Já mám psa:-( zato ale fenu:-))))))))))))))))))))) Uf, tak dobře jsem se tu ještě nikdy nenasmál:-))))))))))) Upřímné díky všem aktérům a Igorovi zvlášť. Hluboká poklona(zase). Rozruch, který tu byl vytvořen (vlastně díky Igorovi) plně schvaluju a doplňuju, že už to bylo zapotřebí. Myslím, že se blízká na lepší časy, protože se mi zdá, že to tu žije. I jsem rád, že tu jsou dva tábory s jiným názorem. Pravdu mají obě strany...tu svou. Je to bezva. (Je zajímavé, že ženy - až na nějaké výjimky – tu stojí proti mužům, nejspíš úhel pohledu…) Sakra, vždyť já tu jsem se vším spokojenej!!! Roman Tiku nezapomeň, že genialita a šílenství jedno jsou! Báseň je výborně vygradovaná. Od té největší stupidity až do vrcholné vtipnosti a obrazotvornosti:-))))) Nemluvě o prologu...(samozřejmá hyperbola) Ještě mě napadá, že je někdy velmi obtížné rozlišit génia od idiota... Za avi (ta zbytečná) se nehluboce omlouvám.

Roman_Tik
17. 07. 2004
Dát tip
Díky všem!:)))

Makča
13. 07. 2004
Dát tip
děcka, já se vám teda divím, že se na to nevykašlete..zajeďte si do přírody, když jsou ty prázdniny, omejte přirození v chladném horském potoce, zapalte cigaretu uprostřed noční samoty a až zříte hvězdné nebe nad vámi, třeba pocítíte i mravní zákon v sobě, ha!:-))))))))))))) pozn: a proč tohle četlo 364 lidí a mou hodnotnou vysoce asexuální poezii nikdo nečítá, ach?:-)))

Elyn
13. 07. 2004
Dát tip
Makčo...neboj... se přirozeně koupu v potoce, když jedu do přírody, a jestli jsi po dovolený, tak fajn.. ha, i takhle se dá dělat reklama, och.. :)

Makča
13. 07. 2004
Dát tip
Elyn:dyk to byla taková zdravá provokace, bo jsem plná sil a toho nadhledu..že ano..jak člověk v té přírodě cítí, jak je proti ní malý a bezmocný a tak vůbec...:-) pozn: když to není kvalitní samo o sobě, holt to reklamu potřebuje:-)

anae
12. 07. 2004
Dát tip
možná, že by pro tebe mohlo být vzrušivější jít jako voyeur na Václavák, tam by tvá exhibice měla přece jen větší účinek! :)

Roman_Tik
12. 07. 2004
Dát tip
anae: Odpověď viz. Tady nepomáhá ani sraní...

dismorphia
11. 07. 2004
Dát tip
od šťárátek dolů se bavím :)))))

Roman_Tik
10. 07. 2004
Dát tip
vau!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Roman Tik se stává celebritou:))))))))))))))) S váma je větší prča než jsem si myslel děcka:))))) Konečně můj geniální počin zaujal! Díky! Dáváte mi sílu pokračovat!

child
10. 07. 2004
Dát tip
mně se mazivo v uších dělá, ale mám na to takový ty šťárátka a když se večer dívám na forresta gumpa na videu na se celou tu dobu šťárám v uších - je to skoro nejlepší věc na světě, pokud nepočítám alkohol, sex, umění a hru na harmoniku

child
10. 07. 2004
Dát tip
jo jo, s vatičkou a na každým šťárátku je vatička z každé strany, čili potřebuješ na obě uši jenom jedno.. párátko je moc nebezpečný myslím

child
10. 07. 2004
Dát tip

Roman_Tik
10. 07. 2004
Dát tip
child: Co to je??? Já mám ty vatičky vždycky úplně hnědý, tohle je nic! Kdybys to aspoň upravil ve Photoshopu!

child
10. 07. 2004
Dát tip

navážeč
10. 07. 2004
Dát tip
Já chci taky domů píču!

Delahaye
10. 07. 2004
Dát tip
Chroust : roztomilá demagogie :-) jen mi vysvětli - jak do toho Tvého seznamu zapadá vykání manželce ?? :-) Příslovečné hrušky s jabkama ? A jinak díky za super návod s párátkama. Posloužím i já drobnou radou - uši si denně mej a budeš moct ušetřit párátka na činnost k tomu určenou ... :-))

Delahaye
10. 07. 2004
Dát tip
:-) kroust : to je od Tebe velmi milé a nepochybuji, že to Tvá žena kvituje s nadšením .... ale furt nevím, jak to souvisí s tím, že si nemeješ nohy a uši máš čistý jako Shrek ... :-))

Delahaye
10. 07. 2004
Dát tip
chroustal : :-))) na tom něco je ... Hele, no jestli ti i ona vyká, tak musím uznat, že : "Vy jste ale dobytek smradlavej !" zní tak nějak malebněji.... :-))

Craerassy
10. 07. 2004
Dát tip
:-)))...díky za tu zábavu, RT...dlouho mě tu nepobavily kritiky tolik, jako u tebe...samo, že si zasloužíš tip:-)))

Lasy
09. 07. 2004
Dát tip
ach jo, už je to tu zase . . jeden píše kraviny a tvrdí, že je geniální a zbytek se mu to snaží vyvrátit (zbytečně) no comment, nad tímhle dílem se baví autor jistě mnohem méně než nad kritikama pod ním . . . Lasy

child
09. 07. 2004
Dát tip
sk8ergirl : jsi docela ubohá, co budeš dělat za třicet let?? co tě pohoršuje na téhle básni? konkrétně? nebo jsi tak krátkozraká a nevidíš co chtěl autor dokázat? a co dokázal? tv za to že se mu to povedlo..

sk8ergirl
09. 07. 2004
Dát tip
Ach jo, bez komentáře...ano patrně sem tak strašně krátkozraká a "báseň" mi připadá jako totální vulgární humus...stačí?

child
09. 07. 2004
Dát tip
ach! a další člověk kterej nevěří tomu co řekne a neumí to obhájit.. ale.. opravdu nevíš proč tohle autor udělal?

sk8ergirl
09. 07. 2004
Dát tip
Patrně ne, vždyť sem ubohá patnáctiletá puberťačka...tak v tom případě prosím o vysvětlení, abych byla zasvěcena do tajů autorovi geniality...

child
09. 07. 2004
Dát tip
nejspíš proto aby si ověřil kolik lidí tady není schopnost rozpoznat sebemenší recesi a kolik lidí tady je schopno hystericky řvát kvůli přesně mířené, samoúčelné vulgaritě

child
09. 07. 2004
Dát tip
a ty mu na to ještě skáčeš

sk8ergirl
09. 07. 2004
Dát tip
Fajn, tak já sem schopna hystericky řvát...stačí? Nebudu se tady hádat, myslím, že to nemá cenu...ať si z toho každej vezme, co chce...a nemyslíš, že by se dyžtak měl obhajovat sám autor?

sk8ergirl
09. 07. 2004
Dát tip
Já vím, jenže tohle mě fakt dost s... No nic, konec debaty...

Noe1
09. 07. 2004
Dát tip
Child: nech mě hádat proč to autor udělal. Je to exhibicionista a chce se zviditelnit. Co má podle tebe obhajovat sk8 na tom že ji něco připadá jako "připadá jako totální vulgární humus"? Mně to naopak připadá jako říkanka, jakou jsem si jako nadržení hošíci skládali v sedmé - osmé třídě. Mám to taky obhajovat? To ty bys měl obhájit výběr, pane kritiku.

child
09. 07. 2004
Dát tip
noe : obhájil jsem ho - několik kritik nahoru, kluku - a nejsem kritik

sk8ergirl
09. 07. 2004
Dát tip
child: Neobhájil... Noe1: :-)...souhlas

Noe1
09. 07. 2004
Dát tip
Ok, kouknu, asi sem přehlédl. Kdo dává výběr je pro mne kritik, má to úředně potvrzeno vedením serveru a nikdo mu to neodpáře. Proto se do téhle partičky rozhodně necpu :-) A jak podle tebe má obhajovat sk8 svůj dojem? To je jádro mého dotazu. To na cos reagoval bylo jen takové přátelské dloubnutí ;-)

child
09. 07. 2004
Dát tip
ne ne, to si pleteš, já jsem redaktor a ne kritik, redaktor používá několika výhod a tou hlavní je, že rozdá výběry jiným redaktorům a ti poté rozdají výběru mu, takže každý redaktor je i velký básník, ovýběrovaný od hlávy až k patě.. taky bys to měl zkusit

child
09. 07. 2004
Dát tip
bereme všechny

child
09. 07. 2004
Dát tip

Noe1
09. 07. 2004
Dát tip
child: :-)))))))))))) no vidíš jak se člověk učí, omluva za zmatení pojmů, pane redaktore - nekritiku. Může to být docela prča, ale díky, do téhle hry se nazapojím. Jediné co vzdáleně připomíná zdůvodnění výběru jsem našel v téhle replice: sk8ergirl : jsi docela ubohá, co budeš dělat za třicet let?? tohle je podle mne jen čistý osobní útok na sk8m, nikoliv zdůvodnění výbšru co tě pohoršuje na téhle básni? konkrétně? nebo jsi tak krátkozraká a nevidíš co chtěl autor dokázat? další osobní útok na sk8 a co dokázal? dobrá totázka, já si na ni odpovídám: rozproudit naprosto iracionální diskuzi - jednu z desítek tady- do které se tu mnozí z nás tak rádi zapojují, nic víc nic míň tv za to že se mu to povedlo. opravdu výběr za rozproudění nesmyslné diskuze???? Není to trochu málo Antone Pavloviči??? Nebo jsem tak krátkozraký, že jsem to zdůvodnění (které bys měl podle vámi diskutovaného kodexu redaktorů k výběru připojit) přehlédl? Mimochodem "kola na rybníce" jsou taky důstojné zdůvodnění výběru (avi I_I). Igor si jinde stěžoval na upadající úroveň Písmáka - ale takováhle redaktorská práce podle mne k úpadku napomáhá mnohem víc než stovky naivních a neumělých básniček či úletů typu "Moje číča" Howgh.

Dobře, Noe1, odpovím Ti. Kvalitu díla je třeba vždy posuzovat v kontextu jeho povahy. Tady je povaha jasná, stejně jako autorův záměr. Vezmeme-li dále v úvahu zvolené téma a rozsah básně, nezvbývá než konstatovat, že autor v obou případech vytěžil maximum. Ordinérní je pouze první verš, ale jelikož ten navozuje téma a celkovou atmosféru, jeví se jeho ordinérnost spíše jako klad. Druhý verš je průměrný, ale zde můžeme zamhouřit oko, neboť autor potřeboval děj nějak rozvést a dovést tam, kam potřeboval. Poslední dva verš jsou zkrátka a dobře mistrné. Jak můj penis do ní tříská kočka ječí, mňouká vříská Má to šťávu, má to šmrnc. Člověk to přímo vidí. Nevím zda-li cítí hnus nebo je to orgasmus Výborná pointa na závěr. Zvlášť když víme něco o anatomii koček a stylu jejich páření. Kocouří pyj je totiž opatřen rohovitými výrustky, které způsobují opravdu intenzivní dráždění. Proto u toho kočky vždycky tak řvou.

Noe1
09. 07. 2004
Dát tip
I_I: Smekám před tvým rozborem a řvu jak ta kočka :-))))) To by si zasloužilo tip a výběr. Na rozdíl od dílka a diskuze tady to má šťávu a vtip.

child
09. 07. 2004
Dát tip
já jsem se taky nesnažil být vtipnej a nikdy jsem taky nebyl bůhvíjakej rebel, jenom mi přišlo vtipný jak to romantikovi všichni žerou..

child
09. 07. 2004
Dát tip
dobře.. až na nějakýho narazíš tak pošli avi já narážím jenom na samý nenadějný

Arienalia
09. 07. 2004
Dát tip
Teď jen nevím, jestli se nad tím pousmát, nebo spíš rozbrečet. Jak nad dílem, tak nad kritikami... asi si holt každý musíme vybrat..

Delahaye
09. 07. 2004
Dát tip
:-))) na rozdíl od slípy se já u diskuse málem potrhal ... za všechny nutno vyzdvihnout Igorovy "rohovité výrůstky" a roman_tikovi "príma křupající klouby". a nerad bych opomněl i skvělou childovu definici redaktorského druhu a super náborový obrázek US ARMY... bez ironie - fakt jsem se pobavil :-))))) k dílku mnoho nepovím, nějak mě to nepohoršuje ani nedojímá ... to spíš mi zvedají kufr rádoby umělecké "automatické texty" ... Hezký večír ...

děvče
08. 07. 2004
Dát tip
tak to je nechutné... víš co je úkolem umění? Podávat svět v jiných souvislostech, jinak. Nazírat na svět nově a tohle zprostředkovat čtenáři. Je to sice nechutné(to dílo), ale kdyby literatura neměla takové autory, byla by povrchní a nevšeobjímající a vůbec. Je sice hnusné opakuji , ale TiP....

Tip a véčko za kruhy na rybníce :o)

Roman_Tik
08. 07. 2004
Dát tip
neserte mě! z vás mi slíbili tip a dostal sem jen tři!!!!! Jakto??!!! Kdo to byl???!!! S pravdou ven!!! Sleeping: Díky!!! Tys mojí tvorbu vždycky milovalka!

Roman_Tik
08. 07. 2004
Dát tip
dva z vás...

děvče
08. 07. 2004
Dát tip
Klid.

Roman_Tik
08. 07. 2004
Dát tip
Kurva!!! Naopak!!! tři mi slíbili tip a dostal sem jen dva, tak!!! A teď kdo to udělal vy podrazáci???!!!

políčka jsem zaškrt - čestný slovo - ale koukám, že véčko nemáš. Tak tady je.

Elyn
08. 07. 2004
Dát tip
hele, tohle ne... tohle bych šupem smazala.. a tobě, Igore, napohlavkovala... děsná legrace, fakt... je to hnus a tvoje podpora tohodle díla je nemenší hnus... jsou jisté hranice, ale tohle nemá ani vtip, ani jinou kvalitu, je to prostě vulgární a ubohý, až to tříská dveřma.. a kruhy v rybníce se dají dělat i jinak..

Roman_Tik
08. 07. 2004
Dát tip
Díky Elyško!!!:)))))))))))))))))) Tohle se mi začíná líbit:)))))))))))))) Díky Igore:)))))))))))))

Hip_Zdenda
08. 07. 2004
Dát tip
Romantik Roman Tik :o) Taková ptákovina :o) To si zaslouží tip :o) děvče: Vezmi si třeba Jima Morrisona - taky psal nechutně a spousta lidí (mě nevyjímaje) ho obdivuje a umělec to bezpochyby byl :o) "Fother?", "Yes son?", "I want to kill you. Mother? I wont to fuck you!"

Hip_Zdenda
08. 07. 2004
Dát tip
Tam samozřejmě mělo být "want" :o)

děvče
08. 07. 2004
Dát tip
Naprosto s Tebou souhlasím. Já mám Ještěrčího krále taky ráda a ono to je o tom...umění je umění moje velká láska ...vyjela si ven...dojela až k peklu....za divokým snem...etc.:-)

Roman_Tik
08. 07. 2004
Dát tip
rose, přečti si jiná moje dílka. Nejsem cíleně sprostej, jsem geniální a nevím co si počít. Přirovnání k Jimu Morrisonovi je ale moc pěkný:))))))

sk8ergirl
08. 07. 2004
Dát tip
Geniální?Do toho máš, brouku, eště hodně daleko... K dílu...tohle není dílo, tohle je žvást někoho, kdo se nezmůže na nic jinýho, než na takovýhle pí......

Roman_Tik
08. 07. 2004
Dát tip
sk8: No jo, já to věděl! Urážlivá puberťačka! Ty se na mě pořád zlobíš kvůli té kritice sk8 kutury co?:))))) Já chtěl jen někoho nasrat, tak to koukej pustit z hlavy, ocenit moji genialitu a rovnou mi na usmířenou švihnout jeden tip, co ty na to? to je aspoň férová nabídka!;))

sk8ergirl
08. 07. 2004
Dát tip
Pořád lepší urážlivá puberťačka než starej pitomec bez špetky básnickýho talentu...mimochodem, urážlivá absolutně nejsem... Usmiřovat si tě nehodlám, nemám to zapotřebí a tipy nečekej, není za co... Ocenit Tvou genialitu?To bys nejdřív nějakou musel mít... Upřímně Tě lituju...tadyto je prostě kravina, kterou může stvořit tak akorát duševně nemocnej člověk...

Roman_Tik
08. 07. 2004
Dát tip
:))))))))))))))))) Je s tebou opravdu děsná prča skejťačko:))))) Já chtěl bejt jen férovej. ale copak můžu čekat, že usmrkané pubertální děcko může pochopit všechny rozměry mé geniální tvorby? Nemůžu, kdepak! A bejt starej je strašně príma. Nemusíš chodit do práce a spokojeně pobíráš důchod. Nemusíš si česat vlasy, čistit zuby a senzačně ti křupou klouby:)))

MKbaby
08. 07. 2004
Dát tip
Nejsem zrovna prudérní a říct nebo napsat ve správnou chvíli prdel nebo hovno či jiné tzv. sprosté slovo mi nedělá žádné potíže. Jenže ta prdel i hovno se dá říct i něžně, tak, že to neuráží a nezní hrubě. Zato tohle "dílo" je jen kýbl hnusu chrstnutého na hlavu čtenářům autorem snažícím se za každou cenu zaujmout. Když ne kvalitou nebo myšlenkou či vtipem, tak alespoň snůškou nechutností... Osobně hlasuji za smazání. A drahý autore, nauč se něco o interpunkci...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru