Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Song pre Michaelu

Výběr: sidonia
09. 07. 2004
19
1
3078

Pijem. Dnes, nie kvôli chuti. Pijem, aby som zabudol. Na seba. Na teba. Ale hlavne na ten skurvený pocit. Prázdnota. Ja viem, z hľadiska večnosti je to absolútna blbosť (parafráza na F. Topola). Ale...Dve vodky. Štyri pivá. Anestetikum.

 

Pijem. Ráno som ťa videl. Išla si so svojím novým priateľom. Vyzerala si naozaj šťastná. Úprimne. Vpálilo to do mňa ako guľka. Privrel som oči. Zapálil cigaretu a odbočil iným smerom ( do ľava ).

 

Pijem a je mi zle. Zasa. Nie som sám. Stretol som včera kamaráta. Nechala ho frajerka. Tiež je dole. Vravel. Ja som tak v piči, že kradnem matke antidepresíva, čo bere od kedy je v prechode. Vtipné? Vec pohľadu. Opil sa a pretiahol strašne tlstú ženskú. Ešte nie som tak ďaleko, ale už sa blížim.

 

Pijem a okolo mňa tváre ľudí. Cudzích. Vraj kamarátov. Nik o koho by som sa mohol reálne oprieť. Sračky z jukeboxu. Portrét kráľa Mateja na stene. Dve stovky barmanke. Smejú sa a ja sa smejem s nimi. Nahlas a falošne.

 

 

Pijem a viem, že existuje len jedna osoba (mimo rodiny), ktorej na mne záleží. Mám strach. Nechcem ju zraniť. Preto si ju držím od tela. Sebaľútosť? Hovno! Konštatovanie. Za desať korún jej venujem pesničku z jukeboxu.

 

Pijem a na popolníku dohasína cigareta. Páči sa mi ten pohľad. Nedopité pivo. Roztrhal som tvoju fotku. Je to taká detská hra. Ale, pomohlo. Šum hlasov. Cinkot pohárov. Nevnímam. Zajtra mi bude zle. Odchádzam.

 

Po svojich. Cez Bratislavu. Starý most. Lunapark. ( Nielen v hlave ) Sad. Škola. Návrat domov. Do bezpečia. Štyri steny, hajzľová misa. Telka a rádio. Pokúsim sa niečo napísať. Niečo zmysluplné. Niečo dokonalé. Niečo čo zajtra prečítam a.... Bude to stáť za hovno. Zase.

 

Ráno sa zobudím. V hlave mi bude trieskať. Zvuk prebúdzajúcej sa Bratislavy. Teplý vzduch. Triaška. Snaha spomenúť si a zabudnúť. Ale nebude mi to ľúto. Ani trochu.

 


1 názor

avox
07. 03. 2007
Dát tip
Je to emotivní, chlast a cigarety... jak se s emocemi má vypořádat abstinent a nekuřák? :-)) */

lekno16
11. 03. 2006
Dát tip
Každý to zažíva,no ani jeden to nenapíše tak prosto,pravdivo a pritom užasne....Veľmi pekne.

sidonia
17. 12. 2005
Dát tip
jo, tohle nekerym slovum nerozumim moc... an vty predchozi teda. tam jich ale bylo vic *tv

kiksy
06. 09. 2005
Dát tip
t

Ariela
25. 08. 2005
Dát tip
hmmmmm...tak momentalne je to ako kopanec do hlavy....

Zann
06. 06. 2005
Dát tip
potom sa ti dari dobre vyjadrit svoje pocity a to je zdrave:) resp. hoci to paradoxne u ludi niekedy vyzera choro.

Dopisovatel
21. 05. 2005
Dát tip
je to fajn. diky. musis mat strasne problemy zo zenskymi sa my zda. aj ked neviem. je to vymysleny pribeh?

...ono skor islo o pocit... ...je to viacej zazitkov vymyslenych aj nevymyslenych zhustenych do jedneho pribehu...pocitu... ...zenske su klasicky problem...no nie?,.... ...a vdaka za postreh...

Uchiles
28. 01. 2005
Dát tip
páčilo sa dobre sa to číta *:0

kolozubka
22. 12. 2004
Dát tip
tip :-)

...ak udaje neklamu...som rad ze prvy tvoj tip patri mne... ...vdaka...

haidi
04. 12. 2004
Dát tip
toto sa mi od teba najviac paci, kebyze pisem prozu tak to asi vyzera tiez nejak takto... jo a zazivam to tiez, akurat niekedy odchadzam po svojich z mesta az do Race...:) tip

...vdaka...pokusim sa...

Pijem a viem, že existuje len jedna osoba (mimo rodiny), ktorej na mne záleží. Mám strach. Nechcem ju zraniť. Preto si ju držím od tela. k tvojim veciam sa da vracat a vzdy tam najdes nieco nove ...

minim...som rad...ale uz sa len krutim v kruhu...musim zase nieco vymysliet...ale vdaka...

marcela
05. 08. 2004
Dát tip
wow, idem citat dalej tttt

TIP* - a to je tak asi vše, co bych k tomu mohla říct, takže držím hubu :))

pico!

Binna
20. 07. 2004
Dát tip
mno velmi prijemne,Assur, velmi velmi. dobre to odsypa, co se tyce formy. A obsah? I kdyz je to smutne, mas to fakt na veeeeliku jednicku. ! * !

Lasy...to hej...obcas to treba splachnut...ale inak je svet..ved to poznas... Eilil...to bol zamer... Trancy...som rad maia...takze ako vzdy... vsetkym vdaka...

swandrow...na teba som si vyclenil zvlastnu kolonku...som to chcel len povedat...ze vdaka...a som si toho plne vedomy...Brainstorming mam aj ja radsej...toto je slabsie...dufam ze nevyzeram teraz moc namysleny...ale vazne vdaka...

Lasy
09. 07. 2004
Dát tip
chápu, také nelituju všek ztěch prochozených a propitých nocí sám se sebou . . . a za Lawrence máš u mne tip jako celej Coney Island . . . Lasy*

Eilil
09. 07. 2004
Dát tip
jůůj.. chlapče chápu Ťe.. a držím Ti palce :o) *t styl jakým je to napsaný.. se mi líbí.. působí to opravdově.. a je to dost emotivní..

maia
09. 07. 2004
Dát tip
* fajn, ako vzdy

Trancy
09. 07. 2004
Dát tip
Taky to na mě zapůsobilo, tipuju

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru