Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nezábudky

15. 07. 2004
4
0
4558
Autor
Bix

Samovi

oči muža
v nezábudkách
prešli do ocele

a ja by som v nich
rada videla rozbúrené more

ktoré žije
v jednote a sile

zatiaľ len ten nepokoj

Bacil
16. 07. 2004
Dát tip
Ak to bolo jedno, prečo teda zdôrazňuješ, že ide o muža?

Bix
16. 07. 2004
Dát tip
Lebo on je muž - nie androgyn ani list :o) Ale veď kamarát je tiež muž - ale muž nemusí byť objekt lásky - snáď skôr brat...je to všeobecné pomenovanie, nie muž - partner.

tanganika
16. 07. 2004
Dát tip
nemas zaco. len si stoj za tym. sama viem, ake je obcas dolezite stat si za basnou, kt pre autora vela znamena:)

tanganika
15. 07. 2004
Dát tip
myslim na tuto basen. je viem, ze je to citovo dolezite, ale u teba som zvyknuta na lepsie:) - nie citovo, ale obsahovo...etc... a k tvojej druhej veci...asi ano...vzdy budeme patrat:)

Bacil
15. 07. 2004
Dát tip
Bix, hm... nie je mi celkom jasné, prečo vlastne oddelovať muža ("ako takého") od "toho zložitého, čo s ním zdielaš". Muž "ako taký" neexistuje, vždy je v kontexte rôznych vzťahov (a nikto nehovorí, že len ľúbostných), a teda - vyjadrovať sa k nemu značí vyjadrovať sa aj k týmto vzťahom (aspoň podľa mojej mienky)...

Naso
15. 07. 2004
Dát tip
oceľ - voda = tá istá modrá (nezábudková?) a predsa celkom iná. rozbúrené more v očiach - pekný obraz! posledený riadok naznačuje dej (stav) vo vývoji - koniec otvorený zaujalo! :-)

Bix
15. 07. 2004
Dát tip
Bacil: Prečo potom "taká večná romantická predstava o mužoch" ? Za touto básňou bolo jedno, či je to strom, muž alebo žena... tanganika: ďakujem za úprimnosť, vážim si Tvoj názor. Napriek tomu si stojím za touto básňou, lebo napísala, čo som inak nedokázala sebe ani tomu človeku povedať.

Bix
14. 07. 2004
Dát tip
tanganika: Myslíš básnicky? Priznávam sa, že nie som schopná posúdiť, nakoľko je toto kvalitné, ale to, čo hovorím, je pre mňa nesmierne dôležité. Všetci: Ide o blízkeho človeka, kamaráta - je nutné vždy pátrať po ľúbostných zväzkoch, po vzťahu muž - žena? Bacil: Čo keď nejde o charakteristiku muža, ale toho zložitého, čo práve prežíva a čo s ním zdieľam?

tanganika
13. 07. 2004
Dát tip
myslim, ze mas na viac...

Bacil
13. 07. 2004
Dát tip
Elynko ;) tanganika: neviem, v čom by ešte malo byť to "viac" ?

cmukina
12. 07. 2004
Dát tip
kto je Sam?

Bacil
12. 07. 2004
Dát tip
To je taká večná romantická predstava o mužoch... lenže my muži už sme takí... to rozbúrené more v jednote a sile sa objaví len pri niektorých... a zvyčajne len na chvíľu...

maia
12. 07. 2004
Dát tip
:-) *

Elyn
12. 07. 2004
Dát tip
..:) Bacil....:) Tak... a nejen vy... i my...;)

Elyn
12. 07. 2004
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru