Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přepadení

15. 07. 2004
7
0
4359
Autor
Mortimer

Tohle dílko je poněkud staršího data, našel jsem ho v šuplíku. To jen tak pro informaci....:)

„Naval prachy, dělej chlape, nebo uvidíš svůj žaludek zvenku,“ ozvalo se Adrianovi u ucha

Přepadený se pro sebe usmál. Tak přeci jenom ty tmavé uličky nevyhledával zbytečně.

„Krucinál chlape, to si špatně slyšel nebo co ? Seš mentál nebo co ?“ Druhý hlas se ozval z šera po Adrianově levici. Byl v něm slyšet silný ruský přízvuk.

„Pánové, jen si poslužte,“ usmál se Adrian a trochu rozpřáhl ruce jakoby v gestu přátelství

„Sakra. Ňák moc kecá, radši ho vodděláme,“ prohlásil třetí hlas tentokrát s přízvukem ukrajinským. Navíc se ozvalo zlověstné natažení kohoutku pistole.

„Můžeme se jistě nějak dohodnout. Když nebudete dělat problémy a nebudete pouštět výkaly, dovolím vám abyste se zastřelili.“ Adrian se usmál a cítil tlak nože na místo, kde by měly bát ledviny.

„Kurva, už mě vole nebavíš“ namířil Ukrajinec pistoli Adrianovi na hrudník.

Ulicí třeskl výstřel. Nezdálo se, že by si toho někdo, kromě několika koček, krčících se u plotu, všiml.

„Kriste Ježíši,“ vydechl muž stojící za Adrianem. Na zemi něco cinklo. Přepadený pochopil, že to byl nůž, který mu ohrožoval záda. Ukrajinec na víc nečekal a znovu vystřelil. A znovu. A ještě jednou.

Vícekrát vystřelit nestihnul. V ten moment totiž vyšel měsíc a zalil uličku svým stříbrným světlem. Muži pochopili, kdo stojí před nimi. Stalo se to však příliš pozdě.

Adrianova paže se vymrštila vpřed a kostnaté spáry vevřely Ukrajincovu ruku, svírající pistoli. Zároveň bleskurychle sáhl za sebe a popadl paži muže ozbrojeného nožem. V následující chvíli se oba muži s dunivým úderem srazili. Adrian učinil drobný úkrok a uličkou se rozlehl křik obou mužů provázený suchým praskotem lámaných kostí.

Adrian se obrátil k poslednímu lupiči. Ten stál ve stínu betonového skladiště, neschopen pohybu. Veškeré smysly, mozek i samo tělo mu říkaly aby uprchl, aby si zachránil holý život. On však byl schopen jen stát a zírat, jak se z jeho kumpánů staly během chvilky sténající trosky.

Přepadený se k němu pomalu blížil, vychutnávaje živočišný strach své oběti. Jeho tělo začalo během chůze prodělávat strašlivou proměnu.

Oděv zešedl, změkl a roztekl se po celém těle, na kterém vyrazily desítky malých chapadélek. Do hrudníku se s tichým mlasknutím zatáhly všechny tři kulky a v oblasti břicha se otevřela druhá ústa, ze kterých bytost vystrčila dlouhý ohebný jazyk, ze kterého odkapávaly smrduté sliny.

Rus instinktivně zvedl ruce a v hrůze klesl na kolena. Adrian se zasmál hlubokým hlasem, vycházejícím z obou úst.

„Pamatuješ na mou dohodu ?“zašeptal, když se k muži přiblížil na vzdálenost půl metru. „Pamatuješ ? Škoda, žes ji nedodržel. Škoda pro tebe…“

Ulici prořízl řev, ve kterém Rusův přízvuk vůbec nebyl patrný…


Reistlin
08. 05. 2005
Dát tip
Je to část nějakýho většího dílka? Bylo by fajn si přečíst víc:-) Tohle bylo docela fajn

evalota47
07. 05. 2005
Dát tip
hmmmmmmmmm,na mě trochu drsný,ale na koho ne ten to vstřebe mnoooooooo,ale trifidi se taky nepárali.***

Dolente
15. 08. 2004
Dát tip
Hm...ne že by se mi to nelíbilo, ale ani mě to nijak nenadchlo...

Last_Elf
22. 07. 2004
Dát tip
uf, zajímavé. Nemám co bych dodal.

Mortimer
20. 07. 2004
Dát tip
Nechtěl jsem se stavit nad velkého mistra :)

Zbyhoň
18. 07. 2004
Dát tip
Veliký Cthulhu s tváří pokrytou tisícem chapadélek se prostě na psychice podepíše :-))) Aspoň žes zůstal skromen a nehnal to dál, než na desítky...

Matylda
17. 07. 2004
Dát tip
To fakt dobrý. Chtělo by to pokračování. Oprav si překlepy, to se stane. :-)

Zbyhoň
17. 07. 2004
Dát tip
Solidní, klidně si za to tipnu…desítky malých chapadélek…nečetls náhodou Lovecrafta?

Mortimer
17. 07. 2004
Dát tip
Četl, jaks to poznal ?:)

mám rád morytáty, mám rád i morytáty střižené sci fi, bohužel tohle dílo postrádá jakkoukoli dynamiku...

fungus2
15. 07. 2004
Dát tip
Oj. To je drsné.*

chicoria
15. 07. 2004
Dát tip
prima.-)

FLO
15. 07. 2004
Dát tip
Má to něco do sebe. Jo, je to dobrý. Možná by to chtělo víc rozepsat, i když zdlouhavost by asi nebyla na místě, pravda... tip.

DarkMind
14. 07. 2004
Dát tip
Hmmm.... vyzera to zaujimavo. :) Aj ked to posobi len ako uryvok z vacsieho diela... Az na par preklepov... -t-

Seregil
13. 07. 2004
Dát tip
Uf...**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru