Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Merlin čaroděj

13. 07. 2004
0
0
1274
Autor
LucyH

Kam kráčíš Merline?

Kam kráčíš pane moudrý?

Kam kroky tvé směřují, co mají v plánu v dnešní den?

 

Zas půjdeš o dům dál a zmizíš jako vždy stejně tak, jako mizí mlha nad Avalonem.

Proč odcházíš, můj pane?

 

Vždyť právě ty jsi vždy byl mým rádcem, vždyť právě ty jsi mě vždy podržel a dal pár moudrých slov.

Budu tedy dnes, v tuto noc věřit tomu, že pádný důvod tě od dveří mého domu odvádí.

 

Kéž bych směla být tvým stínem,

vidět to, co jsem dosud neviděla.

Kéž bych znala to, co nikdy nepoznám bez tebe, můj pane.

 

Prošla všemi místy a všemi časy tak, jako ty, můj věrný učiteli.

Znala význam od všech slov a nikdy nebyla zklamána časem.

Vyslechla a prohlédla bych vše, co stojí za to.

Nepoznala zklamání, zkusila si létání.

 

Díky tobě milý rádče, že dal jsi mi to, co nikdo jiný.

Děkuji ti za tvůj čas, lásku i rady.

Zatím nashle, milý příteli.

Doufám, že Bůh ohlídá tvé kroky a brzy zase přivede tě k nám.

 


LucyH
20. 10. 2004
Dát tip
ja taky :)

maia
17. 10. 2004
Dát tip
Film Merlin mam rada. :-)

Notreal
14. 07. 2004
Dát tip
...autorko - co jsi tím chtěla říct ?! mně to připadá, že to vůbec nic čtenářům nepřináší - třeba se mílím...řekni

LucyH
14. 07. 2004
Dát tip
Mýlím se píše s tvrdým Y, od slova omyl. Jinak ... chtěla jsem tím říct, že všichni jednou odejdou, i ti, o kterých se domníváme, že jsou stálice a zůstanou věčně. Viděl, nebo viděla, jsi film Merlin? Pokud ne, asi ti tohle nic nerekne, pokud jsi videla a nevis o cem je tohle moje dilko, asi ses nekoukal(a) pozorne.

Notreal
14. 07. 2004
Dát tip
jej...no vidíš jak jsem hloupej :-) viděl jsem film Merlin a spoustu dalších - já to prostě žeru :-) víš já myslel, kdyby to bal povídka, nebo tak něco - ale je to jen takovej ústřižek, který mi nic neříká (je to jen můj názor)...

LucyH
14. 07. 2004
Dát tip
Jak by řekl Merlin. Když dívat se umíš i v maličkosti najdeš moudrost, stačí jen být pozorný a naslouchat i těm nejtišším hláskům. Taky miluju fantasy ... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru