Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víra

Výběr: vesuvanka
13. 07. 2004
18
1
8522
Autor
synáček

Pod křídly plameňákù

nechám Tě usínat

a

snít

protože

probuzení

kdekoli

je

nebezpečné

ztrátou paměti

 

Viděl jsem

na orloji

zástup se tlačit mučedníkù

co

nikdy

nezradí

leda jen sami sebe

Ohnutá záda

pohled k nebi zázrakù

a

potom Tebe

 

Kráčíš proti nim

chodníkem pro dva příliš úzkým

však

netušil jsem

že jsi přikována

 

K čemu je tolik utrpení

ptám se

když všichni Tebou na zem padají

 

Shùry

hosana

hlasy volají

a všichni dole pláčou

jakmile kohout třikrát zakokrhá


1 názor

Je to nádherný.......T,

vesuvanka
28. 01. 2006
Dát tip
a V

Perchta
05. 11. 2004
Dát tip
Dnes se mi zdálo o dívce s jedním okem, měla ho přes celé čelo a bylo velké, asi dvakrát větší než normální, nemělo řasy ani obočí. Daruji ti ten sen.*

synáček
05. 11. 2004
Dát tip
Zvláštní dar... ale beru... děkuji...za čtení i za sen... Přeji Ti krásný zbytek dne...

maia
17. 10. 2004
Dát tip
Poulicny klub. * Silna.

Bezinka
24. 08. 2004
Dát tip
škoda že nejsem malířka, při čtení to vidím jako obrazy. Krásné.

andromeda
21. 07. 2004
Dát tip
Jak píše Zbora, bez komentáře a tip

JARUB
16. 07. 2004
Dát tip
Jsi básník, co jiného... a jaký..... - chtěla jsem ti sem vložit mylý obrázek toho, co mu posíláš tak pěkné pohlazení, ale jde sem dát jen odkaz z internetu, takže musím počkat a vložím ho sem večer.... zatím přeji alespoň hezký poslední den týdne! :o)

JARUB
16. 07. 2004
Dát tip
mAlý obrázek - dnes nějak překlepuju....

elfka_Sea
16. 07. 2004
Dát tip
*

gabio
16. 07. 2004
Dát tip
moc... (bez komentáře) t

Lunka
16. 07. 2004
Dát tip
...krásné...moc...moc...*T

JARUB
15. 07. 2004
Dát tip
Snad jsem jen příliš rozsmutnělá, nebo se snadno dojímám, asi jsem neměla zírat na anděla, když z jeho bolesti i krásy jen plakat znám. Posílám pozdrav a tip! :o)

synáček
15. 07. 2004
Dát tip
Craerassy: s těma uvozovkama to slovíčko hned vypadá líp... ale jen když si rozumíme, viď...? Představ si ... jak fádní by to bylo, kdybych Ti uměl číst myšlenky... JARUB: Proč...? Cožpak je něco cennějšího nežli slzy...? Pro krásu i bolest jsou slzy mnohem krásnější než slova... maminko Toníčkova... Děkuji (tisíckrát) za ty slzy... za pozdrav... i za Tip... a na dálku pohlazení Tvému miláčkovi...

synáček
15. 07. 2004
Dát tip
Avi

Arienalia
14. 07. 2004
Dát tip
Kráčíš proti nim chodníkem pro dva příliš úzkým však netušil jsem že jsi přikovaná K čemu je tolik utrpení ptám se když všichni Tebou na zem padají" Na mé kritiky dávno neodpovídáš, proto tu zanechám jen tichý kouzelný T*I*P Kouzelníkovi..

Waawe
14. 07. 2004
Dát tip
hned mi to zlepšilo náladu.... barvy, optimismus a.......plameňáci !!!! TIP* m.

Craerassy
14. 07. 2004
Dát tip
synáčku...máš zpátky svoji rejpalku..:-) smím? leda...to slovíčko...jen tohle mi vadí...je tvrdé, moc pro tuhle věcičku, ale to jde jen z mých pocitů.. neodborně a nekriticky...jen z pocitů.... krásná je, vypráví a hledá odpovědi...já nechám * za její dotek..-)

cmukina
14. 07. 2004
Dát tip
pekne

synáček
14. 07. 2004
Dát tip
kouzelná květinka: Jako první ze sudiček mým básničkám přinášíš vždy dobrou budoucnost... doufám, že to bude platit i zde... děkuji za krásná slova i Tip… dadík: Děkuji moc... za návštěvu... vesuvanka: Za krásná slova i Tip děkuji... Zbora: děkuji… rovněž za obojí… Eilil: Děkuji za moudré zamyšlení i za Tip Nevděčná: Děkuji za vlídná slova... i za Tip Arienalia: Jsi nespravedlivá... neodpovídal jsem nikomu... (a ne… jenom Tobě)… nějak to nestíhám... děkuji Ti... za krásná slova... za Tip... i za výčitku... nebýt Tebe, tak jsem to jistě (i dnes) odložil o další nedohledno... Waawe: Moc děkuji... i za Tip Craerassy: Pokud myslíš slovíčko „přikovaná“… tak je to v pořádku… je to tvrdé…! Víra… aby k něčemu byla, tak musí být volná… vědoma si toho, že je jen dočasná, neboť by měla být dosazována pouze jen tam, kde nám chybí dostatek důkazů (jakéhokoli druhu) . Jakmile takové důkazy již máme, tak má být víra postupně nahrazována věděním… Víra je v podstatě velmi ubohá a křehká…je přece slepá(!)… jediné, co má je paměť. To, že lidé Víru ve své bohorovnosti a lehkovážné pýše přikovali na věky… na místo (pro ně nepohodlného) hledání pravdy… které možná nikdy neskončí… je zločin proti víře… pravdě… ale i proti věřícím samotným… neboť každý pokus o jakoukoli změnu byť jen jednoho jediného článku víry je takřka nemožný… na věky věků… Za Tip děkuji… P.S.: Původně tam bylo přikována… je to trochu mírnější, nežli přikovaná… tak jsem se k tomu vrátil… Cmukina: Díky Cmučku…že se Ti líbila…

Nevděčná
14. 07. 2004
Dát tip
se dívám, že jsem se jaksi "opakovala" po květince... nečetla jsem to až teď, se omlouvám...

synáček
14. 07. 2004
Dát tip
Nevděčná: Jek bych potom věděl, že cítíš totéž, co někdo jiný, když bys svůj cit nevyjádřila... Děkuji tedy v tomto případě... žes kouzelnou květinku před svým zápisem nečetla...

Petříčku.... děkuji.... je to pohlazení, které v dušičce zanechá vetknutou stuhu....krásný večer přeji.... :-) nevděčná, není proč se omlouvat... :-))

Nevděčná
14. 07. 2004
Dát tip
Synáčku: jsi tak milý,laskavost sama, děkuji za ta slova... k_k: já jen, aby nedošlo k mýlce :o)

Craerassy
14. 07. 2004
Dát tip
synáčku...slovíčko "leda" jsem myslela, ne přikovaná:-))

synáčku ach... krása, to mi dnes chybělo.... a potom tebe Kráčíš proti nim chodníkem pro dva příliš úzkým však netušil jsem že jsi přikována K čemu je tolik utrpení ptám se když všichni tebou na zem padají přímo ze srdce.... děkuji a t!!!!

dadik
13. 07. 2004
Dát tip
pěkný..

vesuvanka
13. 07. 2004
Dát tip
Kráčíš proti nim chodníkem pro dva příliš úzkým však netušil jsem že jsi přikována K čemu je tolik utrpení ptám se když všichni na zem padají Petře, ta báseň, to je další Tvůj krásný obraz malovaný slovy, plný citu díky a veliký TIP

Zbora
13. 07. 2004
Dát tip
Bez komentáře...tip

Eilil
13. 07. 2004
Dát tip
krásná básnička, Synáčku.. vyvolává emoce.. tak jako všechna Tvá dílka.. kráčíš proti nim chodníkem pro dva příliš úzkým ..s vírou už se na úzký chodník nic jiného nevejde.. třeba rozum... děkuji za básničku .. a posílám vééélikánský tip

Craerassy
13. 07. 2004
Dát tip
já se ještě vrátím, něco mě odvedlo od čtení

Nevděčná
13. 07. 2004
Dát tip
ta je přímo ze srdce.....že ano? večer pod ochranou rukou usínat a chránit před světem... hezky jsi to vystihl... t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru