Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pivní lesk

13. 07. 2004
16
0
9876
Autor
Seregil

8.7.2004 Potlesk vázne v slzách... A předpírka poručí dalším pivům... Mám tě rád.

Prostor a čas

nehraje roli.

Propiješ se

do mramorového

klidu.

A pivo?

Hraje roli

ve věcech,

které následují.

Ještě litr.

A pak se uvidí.


Eilil
05. 10. 2004
Dát tip
jojo.. :o) dobré.. tip

Print
14. 09. 2004
Dát tip
*!

Seregil
03. 08. 2004
Dát tip
Pravda je relativní.... díky Narriel..

Narriel
02. 08. 2004
Dát tip
In vino veritas... ...a v pivu hledáš sílu... ...není však síla právě v pravdě ?? Asi klišé, promiň...Jen mě to tak napadlo :-)

studanka
18. 07. 2004
Dát tip
povedla se... asi bys fakt měl změnit téma. Všimni si: pivo, víno, cogarety a dýmky... To si říkáš novomanžel? :-))

Seregil
18. 07. 2004
Dát tip
Si nemožu pomoct... :))) prostě mě tak ty vjeci napadaj...

Craerassy
14. 07. 2004
Dát tip
:-)) smutné i úsměvné zároveň.. tip a avi

Craerassy
14. 07. 2004
Dát tip
ještě to avi

Delahaye
14. 07. 2004
Dát tip
ne, není to úsměvné. Proč tak často někdo musí pít, aby tvořil ??? Toť otázka !

Nevděčná
14. 07. 2004
Dát tip
a na to se dá napsat jenom amen....:-)) t!!

darksky
14. 07. 2004
Dát tip
SUPER moc se mi to libi vcetne prologu opravdu povedena vecicka t*

Hanca
14. 07. 2004
Dát tip
Propiješ se do klidu, to jistě, ale co zítra, bude Ti zle, ale co, nemám proč kritizovat, napsal jsi to hezky, jen možná, prostě zkusila bych taky jiné téma.

Nicollette
14. 07. 2004
Dát tip
Delahaye: enem, veď na to sem se ptala taky:)... ale dělo se tak a vycházelo to...........

Seregil
14. 07. 2004
Dát tip
... nemusim pít, abych psal.... zrovna tehdy jsem byl střízlivý jak děcko a ani jsem nic nepil...

Nicollette
14. 07. 2004
Dát tip
taky neřikám, že musíš..... ale aj tak je to divné

Seregil
14. 07. 2004
Dát tip
Nicollette... co ti připadne divné... já nejsu alkeholik... jen tak se to občas vyskytne...

Nicollette
14. 07. 2004
Dát tip
myslela sem obecně... ale psal si, že v pivu hledáš skrytou sílu... možná to bylo bráno ze srandy to je jedno........... já to chápu, vy básníci si rádi dáváte do čumáčku, já znám :)) enem, nejlepší je pak, když se rozkecá ziggýšek..ale to je fuk..:)) Divný, že někdo se napije a je to v něm.... jako třebas Bukowski při vínku..... že by se to vyplavilo...?...... Nebo se jako Verlaine prochlastat k smrti absintem.....?.......... myslim, že to byl on.... :)

Nicollette
14. 07. 2004
Dát tip
myslela sem obecně... ale psal si, že v pivu hledáš skrytou sílu... možná to bylo bráno ze srandy to je jedno........... já to chápu, vy básníci si rádi dáváte do čumáčku, já znám :)) enem, nejlepší je pak, když se rozkecá ziggýšek..ale to je fuk..:)) Divný, že někdo se napije a je to v něm.... jako třebas Bukowski při vínku..... že by se to vyplavilo...?...... Nebo se jako Verlaine prochlastat k smrti absintem.....?.......... myslim, že to byl on.... :)

Delahaye
14. 07. 2004
Dát tip
:-)) jak chyběj smajlíky, hned je to inačí, že jo ??? .-) Ne, teď vážně. Já nezpochybňuju nezastupitelnou úlohu různých omamných látek v dějinách i současnosti umění. I když na míru akceptace této skutečnosti můžeme mít každý samozřejmě rozdílný pohled. :-) Takže když budu mluvit jen za sebe, a to se rozhodně nepočítám k abstinentům, tak tvorba "pod vlivem" u mě rozhodně neprobíhá. Ne, že by mě něco občas nenapadlo. Ale nebyl bych to doopravdy já. Nemohl bych se za to druhý den postavit a věřit tomu. Tož tak to cejtím já... a du si nalejt Rulandské šedé, r.1998, nějak mi při proslovu vyschlo ... .-)

zajimave obraty medulko...t*

Seregil
14. 07. 2004
Dát tip
hrošíku ... díky... Delahaye.... řečeno jest vše... Nicollette... v pivu je síla... skrývá se za mnoha půlitry... je to síla záchodová... :)))

Nicollette
14. 07. 2004
Dát tip
enem, neni poznat ta nadsázka v hlase (bez smajlů)..... Já taky nepředpokládala, že budeš jako de Musset vymetat opiová doupata, to by mi strach nedovolil. Zlatá střední, to je fajn.... pudu to taky někdy zkusit, třeba napíšu konečně něco čitelného..... eej, kam sem dala ten calvados .)

Seregil
14. 07. 2004
Dát tip
jujky... nadsázkou se téměř krmím Nicollette... v poho... do opiových doupat je to daleko... :)) a studanka by mě zabila... :))))

Nicollette
14. 07. 2004
Dát tip
já už radšej mlčim, neboť tu mám příliš názorů a vypadá to jak kdybych byla nějakej šovinista...být teda chlapem:) Ale aj tak mě ta nadsázka zajímá... třeba někdy u něčeho....vivat :-)))))

není dým ... prolog dnes líbí, celkem dost*

Seregil
14. 07. 2004
Dát tip
Díky Don´t_worry

arthamir
14. 07. 2004
Dát tip
to je moje :-) rozesmál jsi mě, díky :-)

Seregil
14. 07. 2004
Dát tip
.. tak to jsem rád... i když tak to nebylo myšleno arthamir... .))

arthamir
14. 07. 2004
Dát tip
to bylo "skoro" smutné rozesmání... né takový bezbřehý řehot, ale prosté pousmání nad životem :-)

Seregil
14. 07. 2004
Dát tip
Tak to beru arthamir... v tom případě v pořádku... tak to myšleno bylo... :))

Empty
14. 07. 2004
Dát tip
Vidím, že hlavní mozek mého klubu byl vybrán správně :)))) ***

Nicollette
13. 07. 2004
Dát tip
Zvláštní....... enom, proč zrovna pifo?.... z vína mluví pravda, ne?..či jak se to žiká..........*

Seregil
13. 07. 2004
Dát tip
Poslední dobou piju hlavně to pivo Nicollete.. .))) máš recht ve víně bývá pravda... v pivu hledám skrytou silu... :)))

vesuvanka
13. 07. 2004
Dát tip
Propiješ se do mramorového klidu...

Litochowitz
13. 07. 2004
Dát tip
...joj, hezká záležitost..klub.....T-p.

Seregil
13. 07. 2004
Dát tip
Díky... :)

Litochowitz
13. 07. 2004
Dát tip
...neni zač:)

maia
13. 07. 2004
Dát tip
:-) *

noeran
13. 07. 2004
Dát tip
pěkné, zajímací... :) a nám zrovna muselo pivo dojít... Ttt

Nicollette
13. 07. 2004
Dát tip
Inu, jen aby to byla TA síla.... a neni to smutný?....

Abyss
13. 07. 2004
Dát tip
jo "propijes se do mramoroveho klidu" je moc pekne... :) stip*

Litochowitz
13. 07. 2004
Dát tip
...noeran, došlo vám pivo?..to jsou mi teda věci:))

noeran
13. 07. 2004
Dát tip
Litoch... asi mám dneska špatný den :))

Litochowitz
13. 07. 2004
Dát tip
...to je ale škoda....příště to chce lepší zásoby, a nebo hospodu:)

noeran
13. 07. 2004
Dát tip
Litoch... a nebýt tak líná... :)

gho_st
13. 07. 2004
Dát tip
pěkná záležitost. líbí se mi. t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru