Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slepota

14. 07. 2004
3
0
5059
Autor
Will

Až za sedmero řek a sedmero hor

Musel jsem jít

Abych nalezl své štěstí a lásku

Doma


Abyss
17. 12. 2004
Dát tip
aspon ze nekde

Will
01. 08. 2004
Dát tip
Ne všichni. Někdo se spokojí s tím, co má. :) Například já, moje slečna mi stačí. Nepotřebuji další. :))

Tak to kecáš, každý chce víc a víc a když se spokojíš, sklouzneš do stereotypu.... no i taký život je.... každému, co se líbí...:-))

heh, velmi zajímavé, sem to chtěla přeskočit, ale pak sem to dočetla... a vzhůru k iluzím.... i kouzelníci předvádějí iluze a my jim tleskáme a chceme další a další.... jsme nenasytní a proto ---- vo tom to je, ne? :-))

Will
24. 07. 2004
Dát tip
No jo Bible. To je 1.Korintským, ne?

abby
23. 07. 2004
Dát tip
Myslím, že člověk musí víc dospět a prožít, než pochopí, co to je láska. Směs pocitů nestačí. Ta nevydrží dlouho. Ale skutečná láska... Dovol mi citovat něco, co asi už znáš: Láska je trpělivá dobrotivá láska nezávidí láska se nevychloubá a není domýšlivá Nejedná nečestně nehledá svůj prospěch nerozčiluje se nepočítá zlo Neraduje se z nepravosti ale raduje se spolu s pravdou Všechno snáší všemu věří ve vše doufá všechno vydrží Láska nikdy nezanikne A já k tomu dodávám: to, co zaniklo, nebyla láska

Will
22. 07. 2004
Dát tip
No, laska.. Nejdrive si to zkusme definovat, co to vlastne je.. Dle meho nazoru je laska smes pocitu. Ale posledni dobou tohle moc nerikam.

abby
21. 07. 2004
Dát tip
Teda to je debata! Doufám, že vám nebude vadit, když se připojím :-))) V tomto případě jsem já šla za sedmero řek a sedmero hor, bych domov našla tam. Svým způsobem je to totéž, protože bez toho, co si člověk vytrpí, nenalezne skutečný domov a lásku. A láska není iluze. Je to jediná skutečnost uprostřed mnoha iluzí :-)))

Will
18. 07. 2004
Dát tip
Iluze je neco, co si clovek mysli, ze je, ale pritom to neni. Preju Ti, aby ses bezhlave zamiloval... ;)) (nic ve zlem)

pozorovatel
18. 07. 2004
Dát tip
Pak iluzí je myšlenka, pocit,... Uvidíme...

Will
18. 07. 2004
Dát tip
Hm, tohle je velice diskutablni tema.. Je pravda, ze se daji vyvolat falesne pocity..

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
Není okecávací a taky si na nic nehraje. Pro ztvárnění myšlenky výborné. Přesto ti znovu napíšu, že tohle je přeci stará pravda:-) Dál bych vyzvedl poslední slovo, které je osamocené a dává prostor k zamyšlení se nad významem slova "domov". Co domov pro nás znamená a co to vlastně je ten domov? Za avi (ta zbytečná) se omlouvám.

Will
17. 07. 2004
Dát tip
Já vim, ale tak opakování je matka moudrosti, ne? Domov.. No, já jsem našel domov někde jinde, než ted právě žiji. Doma se citím u rodičů, ale pomalu to přechází a cítím se tak vedle své slečny. Jinak tady je to bráno v širokém smyslu. Domov = vesnice ve které člověk vyrůstá.

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
A v tom se právě mýlíš, si myslim. Tvé dílo skýtá více... Až za sedmero řek a sedmero hor - až za utrpením, příkořím a marném hledáním štěstí a lásky, o ktéré se všude tak básní... Musel jsem jít - musel, neměl na vybranou, vždyť každý to má a jen já ne. Abych nalezl své štěstí a lásku Doma - prosté, jednoduché a pravdivé vyřešení problémů a hledání něčeho, co jsem už dávno měl a o které jsem málem přišel...

Will
17. 07. 2004
Dát tip
Dobře, řeknu Ti tedy, na co jsem myslel, když jsem psal to "Doma". Ve třídě jsem měl kamarádku. (Teď jsem vyšel, proto minulý čas) Ona tady pro mě vždy byla, když jsem potřeboval (je a bude :) ). No, nechtěl jsem s ní chodit. Prostě ne. Ale jak se ty roky táhly, tak tohodle března jsem se rozhodl, že ji sbalim. Ona pro mě má slabost, takže to bylo rychlé. Teď vim, že to je nejlepší holka, jakou jsem mohl potkat a mám velice krásný vztah a s tim vlastně vše, co jsem kdy chtěl. Jen mě mrzí, že před ní muselo být 12 holek, než jsem přišel na tohle... :(

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
Výborně! Každý vidí pod slovem doma něco jiného. I přes tu dvanáctku gratuluju. Myslim, žes šel po dobrý cestě...kamarádství - poznání - vztah. Já jsem ohledně vztahů velmi, velmi, až přehnaně opatrný. Docela ti závidim:-)))

Will
17. 07. 2004
Dát tip
Ja sobe moc ne.. S tou holkou to bylo dost kompliovane a cele to napsat? Ty jooo... To by bylo neco. Skoro jak roman. Jednu dobu jsem s ni nemluvil. Taky jsem ji jednu dobu nemel rad. Ani nevim proc. A ted ji miluji.

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
Čím komplikovaněji se po většinou k chození dostáváme, tím delší vztah poté je. Dál víc nevim. Neznám vás a zamilovaný jsem v životě nebyl. Tak jen: Hodně štěstí:-))))))

Will
17. 07. 2004
Dát tip
To mas asi vyhodu.. Ja nekolikrat. A zatim me to skoro pokazde ranilo.

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
No, u mě totiž prozatim převládá přesvědčení, že láska je pouze iluze přírody vedoucí nás k reprodukci (poetické, že? :-))))))

Will
17. 07. 2004
Dát tip
hm, tak to není. Láska není pouze stav jako takový, ale je to i určitý duchovní stav. (pokud se opravdu zamiluješ silně). To osobu dobře znáš a pak jste vlastně jako by jedno.

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
Tím mi nic nevyvracuješ. Duchovní stav je taky iluze:-))))) a jaká... Popsal jsem to velmi stroze a chladně (řekl bych i vědecky, kdybych na to měl), ale ona taková iluze je velmi krásná věc...stejně jako reprodukce:-)))))

navážeč
16. 07. 2004
Dát tip
Tak to jsi asi šel domu.

Thera_xxx
16. 07. 2004
Dát tip
Dobrý nápad k přemýšlení, za to tip*

marrpa
16. 07. 2004
Dát tip
Souhlasím s Thera xxx

Will
15. 07. 2004
Dát tip
Oooo, velice děkuji. Tvá slova pro mne maji nejvetsi vahu tady z tech vsech. Ty jsi pochopil. Dekuji.

gho_st
14. 07. 2004
Dát tip
myšlenka by si možná zasloužila lepší zpracování.

obsahově.... souhlasím s gho_st....em....

Nevděčná
14. 07. 2004
Dát tip
Co to je? Autore, plís trochu se zamysli.... toto nebude to, co se tu hodnotí.... postrádá to cokoliv..... všechno bylo......upřímně.... je to děsné..... vem myšlenku a zpracuj ji, ne to plesknout jen tak na "papír"... chjo....

Will
14. 07. 2004
Dát tip
Dyt je to miniatura. Nejde o zadne sluzite hratky se slovy, ci metaforami. Jde jen o tu myslenku. Nic vic.

Nevděčná
14. 07. 2004
Dát tip
Ale miniatura neznamená, že to bude něco, co už všady bylo... příště avi plís...

Will
14. 07. 2004
Dát tip
No jo.. Prostě mě to napadlo.. A navíc jsem sem dlouho nic nenapsal... :)) Mel jsem to dat mezi blbustky. Tam by se to hodilo vice.

Will
14. 07. 2004
Dát tip
o jo.. Prostě mě to napadlo.. A navíc jsem sem dlouho nic nenapsal... :)) Mel jsem to dat mezi blbustky. Tam by se to hodilo vice.

Nevděčná
14. 07. 2004
Dát tip
:-))

Tynic
14. 07. 2004
Dát tip
Tak tohle je trošku klišé, ne ? ;o)

mě se to zdá zpracovaný dobře. ale jakobych to už někde slyšel. no možná se pletu

Will
14. 07. 2004
Dát tip
kdo ví. :) Možna jo, mozna ne. :)

Will
14. 07. 2004
Dát tip
Jo, tak to je mozne.. Nakonec, mozne je vsechno. :)

Pisces
14. 07. 2004
Dát tip
To je krásné. Mně se to líbí, vyjadřuje to opakovanou lidskou pravdu... Lidé se za něčím honí a hledají to daleko a čím dál víc dál, aby zjistili, že to zůstalo za nimi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru