Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prázdniny (úvod)

14. 07. 2004
5
1
2890
Autor
UfoTofu

Když řikám, že je to blbůstka, tak tim myslim, že to je spíš pořádná blbost!

Nejkrásnější doba roku!

Prázdniny už zase přišly a my jsme přišli taky, abychom zavzpomínali na ty, co už odešli!!! A ti, co odešli, odešli protože se nevešli…do stanu. Nevešli se, ale nevěšeli se…proč?! Nevěšeli se, protože nebylo na koho se věšet, protože se nevešli. A tak odešli. Odešli kam?! Do dáli, nás to ale nepálí, zatím je to pouze vlahé, ale budeme foukat. Kdo je vrahem? Budeme doufat, že vrahem našeho doufání není foukání. Pofoukejme si tedy bebí, způsobené ďahou. Vlahou dlahou.

 

Prásk…to je ale prda!


1 názor

Fluctuatio
26. 11. 2004
Dát tip
Ajo Ajo,závidíš nám maturantum,že už nemusíme zapejkat v hoLubech viď...?

razant
04. 09. 2004
Dát tip
Plíhal by měl z Tebe radost, razant má taky.... TIP Konečně někdo, kdo ví, jak si hrát s jazykem a nesolit jenom své řádky litry slzí, to totiž kdekoho mrzí, pak i za toho, který, na mé Věry, píše jen o svých splínech ve stínech svých pochybností a hostí tak v srdci si parazita, který se chtrák chytá stébla emocí a intelektu v sektu pak topí nářek a zařek se, že bude na svět mrzutý. Mr. Zutý by měl také radost...

(G)eorge
25. 07. 2004
Dát tip
dzz :)

gho_st
15. 07. 2004
Dát tip
dost dobrý. t

ulita
15. 07. 2004
Dát tip
blbůstka zdařilůstka :)

Litochowitz
14. 07. 2004
Dát tip
...no to je pořádná prda....a blbost:))

romi
14. 07. 2004
Dát tip
:o))))))))))))))))))))) tip k tomu, boha jeho, to je kravina.....

:) nááářez

Elyn
14. 07. 2004
Dát tip
:))))))))¨

Ajuschka
14. 07. 2004
Dát tip
:o))) to je dobrý

MKbaby
14. 07. 2004
Dát tip
Fernet? Pivo? Lysohlávky? Nebo snad travička zelená? Každopádně to musel bejt večírek jak se patří... :)))

chikvadrat
14. 07. 2004
Dát tip
mě to přijde jako blbá sranda, ale budiž...

Will
14. 07. 2004
Dát tip
Tak to se mi líbíííííííííííííííííííííííííííí!! To je total ulet!!! -tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!! :))))))))))))))))))))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru