Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až poslední anděl padne..

16. 07. 2004
2
0
3152
Autor
Will

Až poslední anděl padne

A Bůh rozhodne se jít spát

Kdesi v nicotě

 

Jemně Tě naposledy obejmu

Jako by to bylo poprvé

Němým, neslyšným hlasem Ti pošeptám:

                 .“

A poté jemně odpluji

 

S useknutou hlavou

Vznášející se kdesi u země Nebes

Skrz bolest a utrpení způsobené Tobě..


Soptík
20. 08. 2004
Dát tip
me se to libi dost - a precetl jsem toho uz dost - takze s hrochem se da mozna v leccems souhlasit,ale ..... proste myslim, ze tohle je spis mistrne dokonale,nez ploche - ze je zkratka mistrně mistrné, než jen mistrné....proste ten spravny pomer - urcite za to tip dostanes - i kdyz tedy pro ne nepises. Dokonce i vcelku normalni barva:o))) Takze tip+do mych oblibenych.Precetl jsem tak urcite polovinu ¨Tvych del - tohle se mi libi asi nejvic - myslim, ze vzhledem k svemu veku / uz jsem tu s tim zase, ze:o))? / mas slusny potencial......a kdyz budes jeste nejak obsahleji reagovat na me nazory ci pripominky / tim nemyslim " diky" apod. tak posli od dane basne avizo, jo? / .Ctu basni denne dost a obvykle se k jednou prectenym jiz nevracim - jen k tem v oblibenych.Ahoj a mej se,Jirka

Will
20. 08. 2004
Dát tip
Tak Tobě říkám opravdu čtenář. :) Mám velice rád zápory (černá- bílá). Možná je to dané mojí osobou. Moje básně bývají dvojího druhu. Buď spíš takové to gothické/duchovní, zamilované. Něteré básně musím opravdu vymýšlet, ale to nemám rád. Radši, když to jde od ruky, když to píše moje duše a ne mozek. "Né" jsem tam napsal proto, aby se to četlo protáhle. "Ne" je krátké, useknuté, ale "Né" je dlouhé a muže také doznívat, jako vlna.. Jestli se Ti líbila tahle, tak bych možná měl pro Tebe ještě takový dvě. Ty, ale nedám do nového seznamu. K té jedné budu asi muset připsat pár vysvětlivek.. :-) Jinak tahle báseň má vyjadřovat něco, co se nikdy nestane. Něco, co udělám, až když.. Ale co to je, to si každý může domyslet. Je na každém, co řeknu. Tahle zelená mi přijde nej. Mám rád temno a zelenou barvu. Proto takle temná. Vyblitá je světlá. :-) Jinak, někteří lidé jsou opravdu překvapeni, když zjistí, kolik mi je. Asi stárnu moc rychle.. Ale pořád si přijdu dost neznalý, i když jsem poznal už dost zajímavých věcí a celkem taky se sebou experimentoval. To je asi tak vše, co Ti k tomu zatim mohu říci. Děkuji, že sis přečetl má díla, věnoval čas napsání kritice. A k tomu tipu, za něj děkuji, ale jak už jsem v jedné kritice uvedl, psát kvůli tipům, to mě už opustilo. Píši pro radost. :-) A fakt díky za takové obsáhlé kritiky. Chybami se člověk učí, a když je nevidí, tak jak se může učit? No, měj se. Ještě sem hodim ty dvě dílka, co by se Ti mohly líbit.. Ještě jednou dík a zdar.

mně se to moc líbí.. Tak to má být.. Tip

A poté jemně odpluji S useknutou hlavou todle me zaujalo nejvic...jinak je to pomerne kycovite...proste to tak citim...:*(

Will
16. 07. 2004
Dát tip
Hm, to asi jo.. Jen skoda, ze porad nevim, co to je kycovite.. :)))

Will
16. 07. 2004
Dát tip
Mně se na tom líbí, že když se nad tím zamyslíš, tak se to nikdy nestane. Tam k tomu ještě má v prologu být: "Rozejdu se s Tebou až..."

nejsi sam...na toto tema se v umeni vedou spory uz velmi velmi dlouho...a nikdo nikdy nevytvoril jednotnou definici kýče:*)) snad jen ze je to neco libiveho...casto opakovany namet...vyrazne nesladene barvy...a nebo az prilis mistrne dokonale ale jaksi ploche bez hloubky napadu a citu...to je na obraz...tomu rozumim malinko vic nez basnim:*))) jinak vse co jsem napsala na tvou basen rozhodne neplati... spis bych chtela rict...casto opakovane myslenky slovni spojeni...neoriginalne provedena myslenka...

nezlob se prosim jestli to vyznelo moc tvrde...:*))

Will
16. 07. 2004
Dát tip
Neboj, jsem si na kritiku uz zvykl. Nedelam to kvuli tipum, nebo necemu takovem. Delam si to pro radost. :) Dik za kritiku.

Thera_xxx
16. 07. 2004
Dát tip
Po přečtení tvých dílek jsem se usmívala, takže i pro radost druhých :)¨ Ale celkově mi tohle připadá slabší, promiň :)

Will
16. 07. 2004
Dát tip
Me to neva. Pisu pro sebe, ne pro tipy.

marrpa
16. 07. 2004
Dát tip
Tvrdý, ale mě se to líbí! Já Ti věřim! (určitě se zlepšíš!)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru