Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje "poprvé"

16. 07. 2004
15
6
14778
Autor
Krásnoočko

Jednou nás to, holky, potká každou ...a přiznejme si, nic moc.

 

Už tu skoro je. 14.

Tramvaj do stanice touha.

 

Byl tak sladký.

Byl tak jemný.

Byl k nakousnutí.

 

Mile se na mne usmál.

Pohladil mne po vlasech,

jeho oči byly plny žádostivosti.

 

A tak jsem přišla o věneček.

Mezi stanicemi Líbeznická

a vozovnou Kobylisy.

 

Vystoupil. Opustil mne.

 

Rakvičky a laskonky zůstaly.


6 názorů

a ukápla? :-)

Gail. a přečetla sis ty diskuze pod dílem? To je teprve maso/sado;-)

Astalavista
08. 02. 2006
Dát tip
Věneček já rád:o)*

Milly
17. 01. 2006
Dát tip
Tak ten myšlenej smysl mi došel až při četbě diskuze.. :-)) plný fakt pěknejch dvojsmyslů to je.. -t- (nejlepší jsou větrníky). k receptů

Mnauprsk
28. 04. 2005
Dát tip
:-)*

Delph
28. 04. 2005
Dát tip
no tak moje poprvé bzlo alep řiznám se že nevím kdy přesně...ani nevým kdy přesně jsem sel íbal ani kdy přešně jsme začal chodit poprvé s holkou...prostě vím že bylo a vím co se mi líbilo....*

:-))))))) věci nejsou jak takové jak se na první pohled zdají. Není to o TOM ;-)

Delph
28. 04. 2005
Dát tip
to je jak u mé dvojeté básně (skoro) jenžetady jedna básěň dává dva obrazi zato moje dvě dávali jeden :-D

JJ, dvě v jedné, nebo dva významy toho "ON" :-)

Tinúviell
16. 01. 2005
Dát tip
krásno: jasan :o), sem s nima

Tin: díky za návštěvu a tip, mám radost že se ti líbí, jestli chceš, můžu ti taky poslat avi na některé mé oblíbené, ju? tuleń: díky za reklamu ;-)

tuleň
12. 01. 2005
Dát tip
krásno: rádo se stalo, tebe propaguju rád a při každé vhodné příležitosti :^)

Tinúviell
11. 01. 2005
Dát tip
mooc se mi líbí...taková jemná..TIP tuleň: díky za avi, jestli znáš takových víc... :o))

tuleň
11. 01. 2005
Dát tip
tin: teď z fleku nevím, ale pokud narazím na něco podobného, dám vědět...

tuleň
09. 01. 2005
Dát tip
avi

Jééé, děkuju Jajochu a děkuju N. :o) tramvajky já ráda.

Jajoch
16. 11. 2004
Dát tip
Děkujeme mockrát, klub určitě...:-)

Noe1
15. 11. 2004
Dát tip
avi Jajoch ... nehodila by se vám do klubu :-))))))

VenusHalley
05. 09. 2004
Dát tip
me se to nahodou libi. myslim si ze krasnoocoko pouzila to klise se stanici touha naschval... jako protiklad tem kobylisum a rakvickam... *

Venus: :-))))) odhaluješ má malá tajemství. Speciálně u téhle básničy se božsky bavím. Že bychom měly společný smysl pro humor :-) Díky.

Eilil
05. 09. 2004
Dát tip
zde ráda spočinu.. umřetá na smích :o)))) tip :o))))))))

Aby mne nezavřeli za ublížení na zdraví. No nejsem ještě plnoletá, tak snad ne :-)))) Díky. Pročetla sis diskuzi? Ta je lepší než dílo ;-)

Eilil
05. 09. 2004
Dát tip
sakra nepročerla.. :o) další můj nedostatek.. jdu na to!!!!

Eilil
05. 09. 2004
Dát tip
hehehe :o)))

soptík: špatně?????? myslíš, že v patnácti je to moc pozdě? Je pravda že mé spolužačky něco takového zažily už ve třinácti. A díky za pochvalu dílka :-) tuleň: větrník je taky fajn, vůbec - ty s krémem žeru. Doufám, že sis ho vychutnal ;-)

Dotek
04. 09. 2004
Dát tip
Soptík: a jak Ti je z kluků, kteří takové patnáctky zpracovali k potřebám svým? :-)

Soptík
04. 09. 2004
Dát tip
dotek - jj,:o))) no, to by asi bylo na dlouho:-) Krasnoocko - o trinactkach ani nemluve.....to zjistit o sve pritelkyni tak nevim nevim.....

Noe1
04. 09. 2004
Dát tip
Dotek: to je ono, myslím, žes uhodil na hlavičku hřebíčku. Soptík: ty chodíš s třináctkou? Pozor chlapče na zákony :-)))))

Soptík
04. 09. 2004
Dát tip
Noe1 - no, nevim, jak jsi to pochopil,ale muzu Te uklidnit.....myslel jsem to tak, ze zjistit nekdy, ze ma pritelkyne prisla o " venecek " , prozila si sve poprve, nebo jak tomu chcete rikat , ve trinacti, jen kvuli tomu,a by nemela blby pocit, tak by asi mela holka smulu....

Noe1
04. 09. 2004
Dát tip
Soptík: dyť já vím, ale uznej, že i takhle se to dalo pochopit. S tím zatracováním přítelkyně bych já osobně byl opatrnější. Takováhle časná zkušenost vůbec nemusí vypovídat o tom, jaký je to člověk. Spíš mi to připadá jako selhání společnosti, rodiny, okolí ... a na víc, proč by měl někdo po letech pykat za něco, co stejně nezmění.

Soptík
04. 09. 2004
Dát tip
jasne, nezmeni....asi jsem nejak staromodni ci co...ti co me znaji, vedi, ze urcite nebudu planym moralistou, nebo tak neco....jen tohle me fakt vytaci....selhani spolecnosti - to s Tebou na 1000% souhlasim.....ale take si rikam, ze ta holka je proste BLBA, kdyz to udela jen kvuli kamoskam a okoli, aby si o ni nerikaly, ze " to " jeste ma....ale to jsem asi u te spolecnosti o ktere jsi psal a jak jsi to myslel......ale Staty - to mas zase druhy extrem - jejich slavne "naramky nevinnosti " , nebo jak tomu rikaji....a sileny procento " nactek " tam pak podstupuje interupce....oni jsou vubec Amici nejaci pokrytecti - alkohol na verejnosti je trestny,ale v papirovem sacku uz muzes....ale to se nam ta diskuze nejak zvrhla...omlouvam se vsem / SILENE me vytocila sleeping_beaty / krasny den vsem!

Noe1
04. 09. 2004
Dát tip
Myslím, že se docela shodnem. Se společností jsem to opravdu myslel tak, jak si to pochopil ... s Spokojené Stráty Severoamerické ... taky souhlas ... pokrytci omezenía a namyšlení sou to. Sledoval sem pár vystoupení na sjezdu republikánu a tuhl mi úsměv na rtech. ... ale take si rikam, ze ta holka je proste BLBA ... jasně že je blbá, kdo ve třinácti není. S_B? Taky mne kdysi nesmírně vytáčela. Ale už ne. A Kačččka (Krásnoočko) by taky mohla lecos vyprávět.

Noe a Soptík: Pánové, ale o TOM to opravdu není. Zkuste se nad tím ještě jednou zamyslet 8-))) Jinak zajímavá diskuze. Ale je vidět, že asi moc netušíte, která dneska bije.

Soptík
04. 09. 2004
Dát tip
o cem by mohla vypravet kaacka?jeji dila jsou dobra,coz o to, me to spis nastve z toho duvodu, ze je mi te holky vlastne lito....:-/(( A jak ses zbavil pocitu silenstvi ze S_B??:-)) to bych potreboval - protoze tu holku bych fakt.....grrrrr......neslo ani o me, jen dost drsne,a neslusne zpucovala nejakou holku,myslim, ze ctrnact....jako ze je jeji dilko " sračka " a podobně - kdyz tu tohle muzou psat REDAKTORI !!!!!!!!!!!!!!!!§§ tak by to mel Lyryk radeji zabalit - fakt jsem hodne vazne premyslel, ze odejdu z Pismaka.....

Soptík
04. 09. 2004
Dát tip
krasnoocko - kdyz to neni o TOM - proc ses tedy ptala, jestli je v patnacti pozde???Tak nevim nevim......:o))))))))))))))))) ale je to Tva vec ostatne.....

Soptík: klííííííííííd, nenič si zdraví a nesopti. Moje dílka byly u S_B taky "sračky" a já sama jsem byla "čubka" a doví co ještě - a taky mi bylo v té době patnáct. Přežila jsem. A už jsme schopny i normálně komunikovat. Chudák Lyrik, myslím, že je v šíleně blbý situaci. Na jednu stranu volaj lidi po cenzuře kritik, na druhou stranu mu nadávaj, že je to tady diktatura a tak. Z toho aby se jeden osypal.

Promiň, trošku jsem provokovala. Ale vidím že v blbou dobu. Sorry.

Noe1
04. 09. 2004
Dát tip
Jo ale o bombony a jiný sladkosti (možná i o ten věneček) mně v těch třinácti určitě někdo obral 8-))))

:-)))))))))))))))))))))))))))) takže víš, jaký to je, :-))))))))))))))))))))))))))) šikulák

Soptík
04. 09. 2004
Dát tip
ani nevim - treba jsem se " bil " zrovna za Tebe ..... ale to je fuk -udelal bych to tak jako tak....takze i znova po tom vsem:-))) Neni asi sporu o tom, ze S_B je vyborna autorka co se poezie tyce,ale jako clovekem ji pohrdam - a ne malo.Ale to je asi jedno....jinak po precteni VSECH prispevku pod dilkem si myslim, ze dilo JE a JE a JE o TOM.............:-)))))

jéééé ... jestli to bylo za mne, tak dík Snažila jsem se napsat to tak, aby to bylo hodně zamlžený. Ale nikde, a na to jsem si fakt dávala pozor, to nevylučuje to, o čem to opravdu je. O holce, na které kluk v tramvaji číslo 14 vymámí její oblíbený zákusek. Ale chceš-li v tom vidět něco jiného, klidně. Jenom bych o TOM asi nedokázala takhle psát. To je pro mne příliš osobní téma.

Soptík
04. 09. 2004
Dát tip
...noo,taky uhle pohledu,ale ja uz si stejne budu myslet sve...... Ale s tou S_B a ji podobnym by ten Lyryk FAKT mel neco udelat!! To tedy na 100%...........

Ježžžžžíš, proboha, snad si nemyslíš, že bych se chtěla poprvé milovat v tramvaji mezi dvěma zastávkama?????????????

Soptík
04. 09. 2004
Dát tip
jeee,,,tohle neres, me mmtalne vic zajima, co s tim Lyryk udela tady....jsem tu uz pomerne dlouho a rekl bych, ze Pismak spis upada, nez naopak - ja se jdu prehlasit i jinam a uvidim kde zustanu :-/

Přeju ti, abys našel co hledáš. Já jukla jen na Totem, a připadalo mi to tam horší. Nepřehledný a ty diskuze co se tam vedou jsou šííílený. Ale třeba ti to bude vyhovovat.

tuleň
04. 09. 2004
Dát tip
krásno: vychutnal, jo jo, to já pokaždé...

Soptík
03. 09. 2004
Dát tip
treba me ukamenujte ,ale z holek, ktere o venecek prisly v patnacti je mi nanic.....jinak k dilku - to je dobre,mozna vic nez to....

tuleň
03. 09. 2004
Dát tip
podle mě to je jedno, v kolika o něj přijdeš, důležité je, že si ho pak neužiješ, zase na druhou stranu si ho užije někdo za tebe... ještě že jsem dnes nepřišel o větrník

tuleň
23. 08. 2004
Dát tip
krásno: na rakvičku je ještě brzo, ale věneček bych ti opravdu nechal.

tuleň: ty bys byl pro mne ideální, dala bych ti rakvičku a nechal bys mi věneček ;-))) sk8: ale né, o tom to přeci není ;-), ale jinak opravdu vlastní zkušenost.

sk8ergirl
21. 08. 2004
Dát tip
:-)

To je fakt od něj vošklivý - sežere věneček a ani nezaplatí. Nebo zaplatil?

Vykradač: díky žes mne podpořil, bylo to vod něj vošklivý ;-)

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
To nechápu... proč zůstaly laskonky a rakvičky? oboje je mnohem lepší než věneček... ale jinak pěkná slovní hříčka, typická v kolejním prostředí

sk8ergirl
20. 08. 2004
Dát tip
Jo, takový lehce otřepanější, ale jak si řekla, občas to všechno bejvá krutý...vlastní zkušenost?

Kolouch
03. 08. 2004
Dát tip
Mně se to líbí (taková milá blbůstka - takže tip). Navíc mám k tomu místní vztah. Ale z toho, že na konečný vystoupil, nebuď zklamaná. To by udělal každej.

Renthal
21. 07. 2004
Dát tip
Mě se moje ztráta věnečku líbila, mimochodem elfka sea, byl jsem v tvém věku. tip.

Renthal: ale nepovídej? V které cukrárně si o něj přišel. Teda povídej :-)

Renthal
21. 07. 2004
Dát tip
Krásnoočko: bylo to u vody a v srpnu, ale do cukrárny jsme potom taky zašli. Jen Medovník(moji drogu) ještě tenkrát neměli.

Dotek
18. 07. 2004
Dát tip
Ty seš fakt k sežrání :-) Věnečky nemusím, ale tu laskonku bych si ještě vzal. Kdy že Ti to zas jede? :-))

Dotek: ty sem mezi tím snědla sama. Ale budeš-li v Praze, můžem zajít do zukrárny, v tramvaji to přece jen není ono :-)))))

swandrow: drobné vodítko k pochopení: ON není ON, i když se to na první pohled může zdát. Ale jinak v tom žádnou hloubku nehledej, hříčka se slovy. ;-) tanganika: no jo, to může říct jen mužskej.

avi

dadik
16. 07. 2004
Dát tip
taky mám dojem že to tak nějak je.............

Delight
16. 07. 2004
Dát tip
Bóže.... :))))))))))))) Vona tam fak je, ta Líbeznická..!!! To snad neni ani možný.... :)))))))))))))

Delight: Váhala jsem jestli to nedat do kategorie reportáž 8-))))

Delight
16. 07. 2004
Dát tip
:))))))))))))))))))))))))))) Sem mrkeff!!

Natasha_
16. 07. 2004
Dát tip
Hmmmm. Je to takové uměle důrazné. Takové HAHA. Což mi přijde škoda.

Natasha_: myslíš tím "HAHA", jako že si z toho dělám moc prču? Ale ono plakat nad rozlitým mlíkem nepomůže :-)

Natasha_
16. 07. 2004
Dát tip
No připadá mi ta historka taková spíš prozaická než do básně, víš. I tou formou (doslovnou, popisnou), kterou jsi zvolila...

Hmmm, možná opravdu změním kategorii, děkuju za názor :-)

Voloďa
16. 07. 2004
Dát tip
ale já tomu nevěřím že se to stalo, to je jen taková fantazije!

Natasha_
16. 07. 2004
Dát tip
Rádo se stalo :)

Voloďa: Chápu, že pro chlapce tvého formátu je to k neuvěření, ale svět je Voloďo krutý. A jako dílo se ti to nelíbí?

guy
16. 07. 2004
Dát tip
já ty předpisy kor moc nežeru, takže je mi dost jedno, v jaký to je kategorii ... každopádně pro mě to bylo pro radost ... akorát mě trochu rušilo, že se mi blbě zobrazila diakritika ... ale rozluštil sem to ... :-)*

Guy: dík a dík za upozornění, to se muselo stát, dyž jsem měnila kategorii. zkusila jsem tam znovu text nahrát a snad je to teď vpořádku. Nemrkl by ses mi na to a dal mi vědě, prosím?

guy
16. 07. 2004
Dát tip
Už je to o.k. :-))

Dík. Hezkej den.

elfka_Sea
16. 07. 2004
Dát tip
mě se to celkem líbí má to vtip....*

tík za tip za vtip :-)

elfka_Sea
16. 07. 2004
Dát tip
pohoda fakt je to hezké:)

Takys někdy přišla o věneček????? Nebo se to elfek netýká? :-))))

elfka_Sea
16. 07. 2004
Dát tip
týká, ale elfky si vybírají a dvakrát měří a potom užívají :)...navíc jako elfka jsem dost mladááááá

elfka_Sea
16. 07. 2004
Dát tip
týká, ale elfky si vybírají a dvakrát měří a potom užívají :)...navíc jako elfka jsem dost mladááááá

elfka_Sea
16. 07. 2004
Dát tip
týká, ale elfky si vybírají a dvakrát měří a potom užívají :)...navíc jako elfka jsem dost mladááááá

Ti elfko můžu říct, že dyž jedna přijde o věneček, moc si neužije :-((( Neměříte 3x?????

elfka_Sea
16. 07. 2004
Dát tip
víc??? nééééééééé ale vím že poprvé nic moc, ale počkej potom,,,,,to bude něco :)

No nevidím na tom nic moc ani po druhé, po třetí, po páté :-) Tak seš mladá elfka nebo mi můžeš dávat zkušenosti?

elfka_Sea
16. 07. 2004
Dát tip
se koukni mi je teprve něco přes 16.zkušenosti, záleží co bys chtěla vědět, v něčem určitě .)

Sem se koukla, ale nemáš to tam napísané. A pak nevím co to u elfek znamená "mladá". Metuzalém byl mladej jeětě ve stovce. Zeptala bych se, ale, hmmm, no nic.

elfka_Sea
16. 07. 2004
Dát tip
ptej se...........můžeš poslat zprávu..

Rowenna
16. 07. 2004
Dát tip
Laciné, otřepané. Tramvaj do stanice touha, ach jo. :-)

Máš pravdu. Laciné (i když docela podražily), otřepané, prostě ze života.

Rowenna
16. 07. 2004
Dát tip
:-)

;-)

Thera_xxx
16. 07. 2004
Dát tip
;-D Já ti za to dám TIP*

tanganika
16. 07. 2004
Dát tip
o nicom....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru