Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhodovač

16. 07. 2004
1
0
2853
Autor
Will

Ten, kdo rozhoduje, také trpí za svá (špatná) rozhodnutí.
Jen někdy..

marrpa
17. 07. 2004
Dát tip
Docela často to odnesou i Ti druzí. Bohužel

Will
17. 07. 2004
Dát tip
To se taky stává.

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
To "špatná" by tam vlastně ani nemuselo být. Tys to ale vyřešil správně tou závorkou, takže nemám nic proti. Jen, že tohle je přeci jasné, ne?

Will
17. 07. 2004
Dát tip
Nikdy si nemysli, ze je neco jasne. V dnesni dobe neni nic jasne, nebo muze byt jasne kazdemu neco jinak. Spoustu veci je lepsi rici i zbytecne, nez aby pote doslo k nedorozumneni.

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
Souhlas. Tak tedy je dobře, žes to tu zbytečně napsal.:-))))) Zbytečně pro mne, samozřejmě:-)

Will
17. 07. 2004
Dát tip
Rad si ujasnuji pojmy. Aby pak mohla debata probihat v klidu. :)

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
Taky to občas dělám. Člověk musí být opatrný. Zvlášť při diskusích. Už jsem se párkrát spálil.

Will
17. 07. 2004
Dát tip
Pri diskuzich hlavne musis byt cynik, aby jsi nejednal emotivne. To pak jsou ukvapene nazory, blbe reakce atd.. Casto jsem cynik. Ale ma to taky sve nevyhody. Kdyz jsi cynik jen obcas, tak aby to bylo vyvazeno, tak jsi zase nekdy dost citlivy..

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
Jo, tyhle virtuální diskuse jsou strašně plochý, chladný. Alespoň si cvičím svou výřečnost a pochopitelnost pro ostatní.

Will
17. 07. 2004
Dát tip
Hm, to je dobre no. Ale kdyz diskutujes o necem, opravdu vaznem, tak se da nechat unest emoci. Parkrat se mi to stalo.

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
A to nesmíš. Chladný, to já být umím. Blbý je to přehnat - taky se už stalo:-)))

Will
17. 07. 2004
Dát tip
Pořád jsem mladík.. A pořád se učim.

Take_Five
16. 07. 2004
Dát tip
jen aby to byla pravda

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru