Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmisky (alegorie plodného života)

Výběr: Lyryk, Špuntík, Print, hermit, Wopi
19. 09. 2000
15
0
7599
Autor
Klárka

není, nebylo a nebude v aréně

Banán Díváš se na mne s nelibostí Vzbouzím nevhodné asociace Od špičky? Od paty? Jakpak mne svlékneš? Komu na pohozeném župánku uklouzne nožka? Hrozen Je nás pro Tebe tolik! Všichni tak krásní! Všichni tak stejní. Až bude po všem, tedy, teprve až pak ( v ruce oškubaná šňůra pupeční ) zjistíš, že jsme byli jeden. Jablko Ještě mě přeleštíš (často o kalhoty) zálibně prohlédneš (hra na dokonalost) pečlivě vykrojíš jádro (k věci) a rozhodneš se pro to ostatní (přežiju v potomcích?) Pomeranč Rozpůlený lžičkou vybíráš to dobré, zbytek ztrácí schopnost žít. Ústa vyplivla i semena. Zahrabán do země zkouším se rozmnožit. Hruška Začneš tím, Že ze mě vyrveš vzpomínku na strom. Třešně Tak brzy Tak křehce Samá voda, samá voda Stříknem Tak lehce Zasmějem se Máš nás za ušima A mezi zuby Tak rychle Samá pecka, samá pecka Kiwi Vážím si těch, co mě žerou i s chlupama. Grapefruit Důsledně a přepečlivě stahuješ mě z kůže i nejspodnější kůžičky. Bojíš se hořkosti. Víš, že ji mám. A přece dokud neochutnáš i to, nepoznáš, jaký skutečně jsem. Broskev Nabídli mi job. Pracovní místo – kuřecí steak. Pracovní plášť – strouhaný sýr. Zeptala jsem se jen jestli je tam teplo? Švestka Dřív, než jsi mě přijal, pozorně ses díval, jestli ve mně není červ. Prošla jsem a teď si se sestrami říkám, co červů je v Tobě. Meruňka Po hlavě skáču jen do Tebe, jogurte. Citron Tolik chci vydráždit tě v ústech tvých tvými slinami kvůli svému jménu pouhému stříknout. A ty mě mačkáš v dlani po kapkách do čaje a strouháš do koláčů. Plod Jen když snesu shnít ve tvém sklepě, budu vyhozen na tvém kompostu , zapustím kořeny ve tvé zahrádce.
zejména citron mě chytil...ale všechno je hodně obrazotvorné :o)))*

Cyndi
12. 08. 2002
Dát tip
miluju ovoce a tohle obzvláště *

hermit
18. 10. 2001
Dát tip
ano, zručné, bystré...výběrové...:-) *****!!!

Pája
14. 06. 2001
Dát tip
to je tak krásné, že tomu nejde ani uvěřit ale možná, že jsem byla dlouho příliš odšťavněná ;-)*

Ženatej
19. 01. 2001
Dát tip
Žeru Tě i s chlupama, ovocnářko! (C;

Miroslawek
26. 09. 2000
Dát tip
některé Tvé ovoce je skvělé, z jiného prýští spíš přemíra myšlenek než šťavnatá chuť

Carodej
24. 09. 2000
Dát tip
Ježíš, DJPes, to jsou ale kecy.... Z takových chytrých hodnocení se mi obrací chlupy na těle dovnitř.....brrrrrrr. Klárko, Veveří, s tímhle talentem se člověk opravdu musí narodit, Ty si to nevymýšlíš, Ti to prostě vidíš před sebou někde v etéru, jinak to není možné:o) Tip je slabé slovo......

O.S.to6
23. 09. 2000
Dát tip
ja taky kiwi!!! zakladam kiwi-fanklub! :o)) ¤¤¤

Stevenson
22. 09. 2000
Dát tip
ac nerad..)) tohle na TIP JE..))

Slunce
22. 09. 2000
Dát tip
můj favorit je kiwi

Vio
20. 09. 2000
Dát tip
Opravdu originální (teda jestli to můžu posoudit). Líbí... jasný TIPík.

Merle
20. 09. 2000
Dát tip
třešně se mi líbily nejvíc, ale celkově jsem nenašel slabý místo...

Klárka
20. 09. 2000
Dát tip
Merle: Já osobně mam nejraděj Kiwi ;-)

djPes
19. 09. 2000
Dát tip
Psát umíš Wáclawko, čteš se příjemně, potěšíš, dokonce i v podbřišku polechtáš. Ale pak si to čtu ještě jednou, a náhle mně připadáš laciná, pop-musicová, trpaslíčková. Asi Ti hodně lidí napíše, že se jim to líbí, já mám ale raději Klára rozervanou, Kláru bolestnou, Kláru trpící, Kláru hříšnou i světici. Nejsem sadista, jen sebe pak v Tobě často nacházím...

Jákob
19. 09. 2000
Dát tip
já rád Klárku celou :o))

jorel
19. 09. 2000
Dát tip
s u p e r - t i p jak hrom! uz to jdu tisknout... obsahove i formou naprosto vytribene a sqle: bez cinkrlatek, sarapaticek, omacky a pod. naprosto jasne - miluji vecnost a tech postrehuuuuu. jsem jednoduse unesen!!!

pauper
19. 09. 2000
Dát tip
Takovy pohled na ovoce je opravdu prijemny, osobni, detailni... Snad jen merunka se moc kouka na televisi.

Klárka
19. 09. 2000
Dát tip
ano pauper, myslim, že právě meruňka má v plodném životě velice časté zastoupení :-)

CZlovek
19. 09. 2000
Dát tip
Tak tohle je to nejlepší, co jsem v poslední době četl. Už (ne)jen za ty nápady - * :o)

Adelan
19. 09. 2000
Dát tip
Originální, super...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru