Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc bdících

19. 09. 2000
1
0
1804
Autor
CZlovek

Dost bylo depresí... :o)

Noc bdících

Je ticho zmámené noci
Jsou dva páry rukou
v sebe spletených
A Měsíc
který podbízí se samotou
světlem vtíravého chladu
v teplo doteků se choulící
mezi nespavé

Je ticho zmámené noci
v níž láska křísí
nespočet v srdci hvězd
Nyní usíná
ten kdo zapomněl
proč vlaštovka na zimu odlétá
a sní se
sobě sám

Bylo ticho mámivé noci
Bylo světlo v zářivých tmách
kde z ničeho se zrodil
nový život
ze dvou zpěv trojitý
vrnivý dech lásky

A nadvěků ospalec
se probudil
Silly
01. 11. 2000
Dát tip
přijmi jeden osobní Tipík za Prolog, protože jsi mi udělal radost :-)) v níž láska křísí / nespočet v srdci hvězd se mi líbí nejvíc, originální obraz

Kathe
01. 10. 2000
Dát tip
Merle,CZlovek...Děkuju,děkuju,děkuju ... myslím, že přesně to jsem potřebovala slyšet ... až mi zas nebude "Hej" ( neříkám, že mi teď tak je :o) ), tak se zas ozvu ... :o)

CZlovek
22. 09. 2000
Dát tip
Kathe: nic se nestalo, spíš naopak. Připomněla jsi mi dobu, kdy jsem byl právě takovým oním, kterého popisuješ. Dopadlo to dobře a teď jsme s tou dívčinou dobří kamarádi. Happy End... Přeji Ti, aby to dopadlo stejně (ono taky hodně záleží na něm, jak to vezme)!!!

Merle
21. 09. 2000
Dát tip
Kathe: víš, jeho přátelství neztrácíš, nikdy jsi ho neměla. On chtěl jen to víc, jinak by nebylo co ztrácet. A není nic horšího než vztah, od kterého čeká každej něco jinýho. Buď ráda, že ses nějak nepřemluvila říct mu ty dvě slovíčka... litovala bys.

Vio
20. 09. 2000
Dát tip
Něco mě přinutilo přečíst si to víckrát... Nejvíc mě oslovila první sloka.

Merle
20. 09. 2000
Dát tip
CZlovek: zbytečně dobré... takové hezky se nerýmující Kathe: ty jsi taková miloučká žabička :-)

CZlovek
20. 09. 2000
Dát tip
Kathe: z toho si nic nedělej, takový stavy znám... Neboj, bude hůř :o) Vio, Merle: dík

Kathe
20. 09. 2000
Dát tip
Merle,CZlovek : A zpátky z nebes dolů ... BUM ... bolí to ... to nemůžu být šťastná chvilku dýl, než ten jeden ( včerejší ) den ... ? Proč právě jemu to MILUJU TĚ říct nemůžu a ztrácím tím tak jeho přátelství ... proč je všechno tak složitý ...? proč mě musí mít rád zrovna ON ...? Naposledy se omlouvám, nevím proč, ale nějak k vám tady cítím důvěru, cítim se tady jako u maminky :o) A mám pocit, že Vám se můžu svěřit ... človíčkovi se omlouvám, že jsem mu to tady tak pokazila ...

Kathe
19. 09. 2000
Dát tip
Človíčku...nekaž mi mou náladu,kdy se po dlouhý době cítim tak strááášně moc šťastná,že nemůžu na nic myslet, o ničem přemýšlet a nic se snažit pochopit...moc bych chtěla o tom tvym miloučkym dílečku uvažovat a snažit se pochopit každou větičku, teď mám v sobě ale takový zmatek, že to prostě nejde ... asi bude muset stačit, když povím, že mě to nějak oslovilo a že se mi to líbí ... PS: Upozorňuju, že můj duš. stav nemá nic společného s přítomností nějaké osůbky druhého pohlaví ... tak moc chci všem říkat, že je miluju a ... tak STOP: Vždyť tohle sem vůbec nepatří - promiň ( te ) ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru