Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dřevorubecká.....:o)

20. 09. 2000
4
0
4371
Autor
kalinka

héééj, já fakticky nejsem ani trošku drsnááá!!!! Jen si ráda hraju, a tohle je jedna z mnoha her..

Ženská jak řemen - - kdekdo řekne, když zas jednou zbita kocovinou, jak dřevorubec dříví řeže, asi tak nějak chrápeš.. A tak tě občas v tomhle stavu, jako řemen "obtahuje" břitvu, úplně beztrestně a tajně v ozvěně ...chóóó pšíííí.. tvého...hvízd.. neodolatelně odevzdanou poťouchle... zákeřně... .../a zezadu:o)))/ taky tak trochu .....přeříznu!:o))
Kastel
03. 08. 2001
Dát tip
...občas jsem ji přiopil - já jsem totiž nekrofil ?oú

Aerotik
21. 07. 2001
Dát tip
Dobrý! Dávám do klubu.

Grim
06. 12. 2000
Dát tip
Tak tohle je skvělý....i v praxi!Když řezat tak kolektivně:-)*

kalinka
06. 12. 2000
Dát tip
Ty kanče, ty máš snad zálusk na nějakej grupáč či co?!:o))) Néé, vážně, to jsem neřekla proto, že by to mělo se mnou nějak souviset!!!!:o)))))

djPes
03. 10. 2000
Dát tip
Jen si tak trochu řiznout...

kalinka
01. 10. 2000
Dát tip
to pauper: nebo taky na vztahu s tou opilou osůbkou, kterej s ní máš..:O)) Někdy se může rozpačitě červenat, když jí to při jiné příležitosti prozradíš, cos to s ní onehdá, když se tak pěkně ztřískala /což se může stát snadno, když to vyjímečně nesedne/ vlastně vyváděl a může si pak na to příště dát bacha, aby si takovej zážitek opiloučká neprospinkala:o))) Tak co, tahle varianta už se ti líbí víc?!:O))

Yeziiinka
26. 09. 2000
Dát tip
Fíh! Dámy, toť pro vás všechny, které jste si už někdy přivodily klasické okno - tak takhle nějak to bylo! :o))))))))))))))

pauper
26. 09. 2000
Dát tip
Ono je rozdil nebyt suchar a neublizovat :-))

kalinka
25. 09. 2000
Dát tip
glumíku, a tys mě někdy opil?!:o)))

JiKo
25. 09. 2000
Dát tip
Hmmm ... ééé .. no ... fernet je potvora :-))))))

kalinka
22. 09. 2000
Dát tip
Díky, Čaroději, je vidět, žes klasikem života:O) pauper....proč surové, nikdy sis neopil přítelku?!:o) A nedostal jsi na ní chuť?!:o) seš asi trošku suchar!:o)) Vio: nenutim Merle: ale úsměv tě zrazuje, zřejmě tě to pobavilo, což bylo účelem! Já se u toho taky bavila, když mě to napadlo!:o)) Ufo: Nelži sám sobě, a nikdy neříkej nikdy!:o)))

Anonym
22. 09. 2000
Dát tip
Někdy bych tě zas opil..Glum

Carodej
20. 09. 2000
Dát tip
Tak tohle je dost dobrý:o))))))) A ze života:o)

pauper
20. 09. 2000
Dát tip
To je surove... :-(

Vio
20. 09. 2000
Dát tip
Nic pro mne...

Merle
20. 09. 2000
Dát tip
drsné :-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru