Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde se v lidech bere tolik nedůvěry

20. 07. 2004
1
0
5793

Zarazil mne jeden pízpěvek, který tu byl zařazen do Fanclubu Volodi.

Voloďa pry že je někdo jiný !!!

Až mi to dech z těla vyrazilo

a na svět můj mi padly stíny.

Doopravdy mne to děsně vzalo.

 

Nejsem už tak nezkušený jak by se zdálo

přesto věřím že Voloďa je jen jeden !!!!!

Když  lidé věří dtuhému, třebas málo,

státním svátkem každý všední je den.

 


Amanda
31. 07. 2004
Dát tip
No ma to neco do sebe... pusobi to tak opravdove :-)

cmukina
29. 07. 2004
Dát tip
mas pravdu

maia
25. 07. 2004
Dát tip
Bábätko preto, ze ju este stale vidim ako milucke, zvedave dietatko v perinke. :-)

Ježíííííš, to je ale trapnej překlep. Doufám, že si toho cmukínka nevšimne (říkáte ji doma cmukínka nebo nějak jinak?)

maia
24. 07. 2004
Dát tip
Hovorime jej cmukina. :-) A aj inak, napr. Babika, Pusinka, Anjelik, Babatko, Laska moja jedina... a podobne. :-)

Babatko je moc hezké 8-)

maia
22. 07. 2004
Dát tip
Ahooj, dufam, ze si to prezil. :-)

Víš co mně napadlo, že bych cmukině napsal báseň, myslíš že by měla radost? Voloďa píče nějaké Jiřině, tak já bych psal cmukině. Vidíš, už mám první verš.

maia
22. 07. 2004
Dát tip
No veru, nie je pice ako pise... :-)

Voloďa: teda, dost mně mrzí, že si moje básně četl a nenapsal si k nim žádnou dobrou kritiku, a ani tip si nedal.

Craerassy
21. 07. 2004
Dát tip
silně budovatelské dílko:-)))

Děkuju že sis to přečetla. Já ti na oplátku taky napíšu nějaké krytiky, chceš?

maia
21. 07. 2004
Dát tip
Ty si co za exota? :-)

Prosím? Nerozumím? Proč za exota?

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Jo a díval jsem se na cmukinu, to je opravdu tvoje dcera?

maia
21. 07. 2004
Dát tip
Pytam sa, ze kto vlastne si, ked tak dobre poznas budovatelsky princip. :-)

maia
21. 07. 2004
Dát tip
Noe, pochyboval si niekedy? :-)

Noe: vybavuješ se mi tu a tip nedáš, běžte se bavit někam jinam. Co sem pleteš cmukinu?

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Maia: No přiznám se, že jsem si fakt myslel, že je to nějaký Voloďa v sukni :-) U-v-m: promiň, končím s vybavováním se, ale tip teda nedám. Nejsi originální, Voloďa loudí líp.

maia: nerozumím, co je v tom budovatelského? Noe: díky že přestaneš. A až se naučím líp loudit, tip mi dáš?

maia
21. 07. 2004
Dát tip
:-)))))) Zaloz fanclub cmukiny. :-) Tu mas ten tip - zberatel tipov - poznas ten film, nie? Ale tam sa to tusim volalo Zberatel polibku. :-))

maia
21. 07. 2004
Dát tip
Ak budovatelskeho nie, potom asi nabozenskeho, ved aj tam sa hovori o tom, ze je iba jeden a pritom kazdy chlap ma hlavy dve. :-)

Díky. Jsi sqvělá. Náhodou, já jsem vždycky věřil, že cmukina žije. Dyť má své www stránky, ne. A kdybych ten klub založil já? Pošleš mi její telefon?

maia, teď ti zase nerozumím, víš, my ve škole už nemám slovenštinu a naši nechtějí na televizi žádné slovenské kanály.

maia
21. 07. 2004
Dát tip
Ty, vies, co ? Neviem, ktory si, ale pobavil si ma. :-) Daj telefon ty a cmukine odovzdam.... ;o)

Já ti nevím. Já nemám mobil (naši mi ho zabavily že sem měl špatný známky na vízo) a aby mi volala domů, to by mohli vzít naši nebo ségra a to je pěkná kačena.

maia
21. 07. 2004
Dát tip
A preco kacena? ;-))

Ona si ze mně dělá pořád legraci, jako že jsem básník a takyse mi posmívala, že se stydím, jako když sou u nás holky, víš.

maia
21. 07. 2004
Dát tip
hahaha :-) Byt tvojou sestrou tiez si robim z teba srandu. Zda sa, ze si vhodny objekt. :-)

Proč? Já tomu zase nerozumím. Ale cmukina by se mi určitě nesmála. Je moc hezká a určitě bude i hodná.

maia
21. 07. 2004
Dát tip
Skus aka bude na teba "hodna", ked si precita tvoje nadrzanie Spanilej deve pri jej poslednom dielku "Rychlo vstupte sem!!!" :-))

Jéjej, ona asi tu Sleeping nemá moc ráda, že. To jsem si to teda pohnojil. Myslíš že by tu kritiku smazali, jako že sem se spletl?

maia
21. 07. 2004
Dát tip
Skus sa spytat? :-)) A spytas sa aj mna, ci ta nebonznem? :-)

spytat je jako že omluvit se?

Tak já se cmukině teda omluvím, že sem to napsal. A přimluvíš se, aby mi poslala ten telefon? Prosíííííím. Já teď už budu muset jít, segra se za chvilku má vrátit a kdyby mě viděla na Písmákovi, tak by měla zase ty svý kidy.

Craerassy
21. 07. 2004
Dát tip
Učedníku, bude mi ctí vyslechnout si kritiku mistra:-)))

Tak já se na tebe zítra mrknu. Rád. :-)Teď už musím pryč, mám děsně blbou ségru.

maia
21. 07. 2004
Dát tip
Tak pekny vecer a s tym prihovaranim si to este rozmyslim. :-)

Craerassy
21. 07. 2004
Dát tip
jestli ti ubližuje, hoď nám ji do arény a my jí tam domluvíme:-)))

tak čau, holky, zítra

Prosím, zařaďte to do klubu. Já to neumím.

child
20. 07. 2004
Dát tip
as you wish


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru