Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kapitulace

Výběr: cmukina
21. 07. 2004
18
0
7674
Autor
synáček

šlépějích

stopy krvavé

 

na

hrudi

(vlevo)

prázdná

vichry milovaná

skrz naskrz otevřená díra

 

Kde

oči vyhasly

(zakázanými)

pohledy

na

krásu

jež jim nepatřila

tam křídla motýlů

rozhánějí kouř

bolesti slzy

suší

a

tvoří

dobře viditelnou hráz

mezi

tím

co se sluší

a

tím

co

(pro mne)

odnes

čas


maia
07. 04. 2005
Dát tip
Nadherna, aj graficky, aj slovami...*

synáček
18. 09. 2004
Dát tip
Díky za krásné přání...krásné chvíle... z nichž jednu právě prožívám... návštěvou nejcudnějšího ze všech květů... Lilie bílá... nebo zlatohlavá...? (To se mi často stává... že nevím... koho před sebou právě mám...) Díky i za Tip…!

Eilil
18. 09. 2004
Dát tip
:o) Synáčku... děkuji moc.. za slova, kterýma mě tak často těšíš .. :o)

Eilil
17. 09. 2004
Dát tip
kráásné.. a taky moc smutné.. a ta poslední sloka.. přeji Tvé krásné duši.. aby si prožívala hodně krásných chvil.. přezto.. děkuji za tuhle smuténkovou.. a tipek

slza ukápla na polštář.... je krásná, citlivá, Tvá....ach... moc jsi mi chyběl.... Tvé básničky.... děkuji... t!!!!

synáček
01. 08. 2004
Dát tip
kouzelná květinka: Kytiček hodně, ale ta nejkouzelnější chyběla... jsem taky moc rád, že už jsi zase "doma"... Díky za krásná slovíčka... i za Tip..

synáček
31. 07. 2004
Dát tip
Anonym 41: Věřit na pohádky je něco zcela jiného… To o čem mluvíte Vy… je víra, že neexistuje nic nemožného… že nejsou a nebudou žádná omezení…dokonce v ničem… Jenže tak to přece není…! Věřit pohádkám znamená věřit v dobrý konec… možná i větřit na zázraky… zdaleka ne však na všechno… Nějaká omezení tu vždycky jsou … ale jen jedno se (nikdy!) nedá zmást pohádkami… a tím je čas…! Pokud jde o létání, tak nevím, zda-li žil někdo déle než já v oblacích… či létal nad horami… nebo jen těsně nad zemí… Věřte mi, prosím… problémy jistě mám… ne však s pohádkami…

cmukina
30. 07. 2004
Dát tip
krasa! *

synáček
30. 07. 2004
Dát tip
inblue: Hlavičku neskláněj, prosím, … a za Tip mockrát děkuji Arien: Jestli krásné nevím... smutné to však asi ano... jenže i to je „pouzue“ jen život… Anonym 96: Málokdy se (tak jako v tomto případě) stane, že báseň v kritice je krásnější , nežli ta nahoře... Ještě vzácnější to je ovšem u kritiky anonymní... Na pohádky jsem věřil vždy... a věřím stále... ne však již pro sebe... Víte… s naším životem je to jako s volným pádem... je úplně jedno z jaké výšky padáte... a v jaké výšce se momentálně nacházíte… protože po celou dobu volného pádu můžete věřit na zázrak... že se (tak jak jako v pohádkách) stane.. Existuje však výšková hranice, za kterou... i kdyby se zázrakem (konečně) záložní padák otevřel... nebude Vám to už stejně nic platné... Za touto hranicí já jsem... Děkuji za krásu i lehkost verše... a děkuji, že jsem mohl být inspirací k tak krásně napsané kritice... cmukina: Děkuji Cmučku... za slovní „kytičku“... i za Tip...

cmukina
30. 07. 2004
Dát tip
nemas zac

Arien
27. 07. 2004
Dát tip
moc smutné moc krásné

inblue
24. 07. 2004
Dát tip
Opět skláním hlavu...*

Craerassy
22. 07. 2004
Dát tip
já to pochopila můj milý zrcadlu zavři ústa a chlapci dej zas čas a nepočítej léta v nás:-)

synáček
22. 07. 2004
Dát tip
navážeč: Díky za vysvětlení... nenapadlo mě, že můžeš kritizovat kritiky... Craerassy: Pohled do zrcadla chlapci nevadí. Darovat ale kytku, aby „neuvadla“ může tak leda chlapovi…

Craerassy
22. 07. 2004
Dát tip
netřeba dávat květiny jen ženám, které znáš...:-)

navážeč
22. 07. 2004
Dát tip
to ne, kritizovat, to byl letmý přípodotek kolemjdoucího :)) ale teď je mi to jsný, sis moh říkat, že tě tu obviňuju z nějakejch plagiátů nebo postmoderního odkazování do všech světa stran... sorík :-))

synáček
22. 07. 2004
Dát tip
No, přesně... Neomlouvej se, prosím, nic se nestalo... a díky, žes tu byl...

synáček
22. 07. 2004
Dát tip
Craerassy: Ach, milá Crae, čas pro všechny stejně zraje. Popřejme proto všem, ať mají mnoho těch… co znají, mužů i žen…

synáček
22. 07. 2004
Dát tip
Avi (omylem asi znovu pro naváže... takže promiň, pokud jsem Tě zavolal ještě jednou ...)

Arienalia
21. 07. 2004
Dát tip
" na hrudi (vlevo) prázdná vichry milovaná skrz naskrz otevřená díra Kde oči vyhasly (zakázanými) pohledy na krásu jež jim nepatřila tam křídla motýlů rozhánějí kouř bolesti slzy suší " *slza* T*I*P

vesuvanka
21. 07. 2004
Dát tip
na hrudi (vlevo) prázdná vichry milovaná skrz naskrz otevřená díra Kde oči vyhasly (zakázanými) pohledy na krásu jež jim nepatřila tam křídla motýlů rozhánějí kouř bolesti slzy suší Něžná křídla motýlů rozhánějí kouř bolesti slzy suší.... nádherné pohlazení pro smutnou duši.... Díky a veliký TIP i pro Tebe, Petře

synáček
21. 07. 2004
Dát tip
Arienalia: První reakce od Tebe... to je pro mne velká čest i radost zároveň... děkuji za slzu... i za Tip... dcero Tolkienova... vesuvanka: Díky, Janinko... za radost ve smutku... i za Tip...

abby
21. 07. 2004
Dát tip
Ta žlutá barva... hrůza pro oči. Jinak moc krásný. Zapadá do mýho vnotřního světa. :-) Tip

Hancii
21. 07. 2004
Dát tip
Hezké jako korálky, zvonky znějící do dálky žlutá svítivá naděje, třeba se nic neděje, překlene takovou hráz silnější pocit zas jistě snáz .. *T

gabio
21. 07. 2004
Dát tip
jednoznačně t

Craerassy
21. 07. 2004
Dát tip
v šlépějích bolest neukryla motýlí nemá křídla bývala kdysi rozpustilá než ve svém princi se prý zhlídla...:-)

zvedavec
21. 07. 2004
Dát tip
nedá sa neprecítiť bolesť, ktorú vyjadruješ...po týchto slovách tip a prianie, aby Tvoja bolesť keď ju už cítiš, zrodila i niečo zmysluplné pre Teba a pre iných

Richard
21. 07. 2004
Dát tip
pěkně! líbí se mi ozávorkované (nutné) zbytečnosti (T)

Litochowitz
21. 07. 2004
Dát tip
....já bych pořád něco vytýkal.....ale proč?....je to dost slušný....závěr skvělej.......T-p.

synáček
21. 07. 2004
Dát tip
abby: Za barvu se omlouvám... připadala mi odpovídající tématu... za slova... i za Tip děkuji... Hancii: Korálky, do dálky naděje... hráz ale příliš pevná je... a… víc než vysoká... přesto však děkuji... za verše... i za Tip... gabio: Díky za obojí… Craerassy: Je těžko mluvit o „ní“, kdo čte to… nerozumí. Snad „kapitulace“ sama, je ona kdysi rozpustilá dáma…? zvedavec: Díky... za přání... to víš... že se budu (alespoň) pokoušet... i za Tip děkuji… Richard: díky za pochvalu závorek… i za Tip…

(závorka)
21. 07. 2004
Dát tip
jo, (líbí) T ...a za závorky tu správnou pochvalu jedině od (závorky) :-)

Craerassy
21. 07. 2004
Dát tip
kapitulace ta stará dáma to slovo z básníkových úst tebe já nevidím se vzdávat a sílu tvoji ctím proto tvá dáma mnou dál je neuznána

navážeč
21. 07. 2004
Dát tip
citační mánie :)))

synáček
21. 07. 2004
Dát tip
Litochowitz: Díky za kapitulaci kritika... díky za vlídná slova... i za Tip... (závorka): Závorkou jsem poctěn vždy (velmi) rád... díky za obojí... Craerassy: Je to jen hříčka se slovy, má milá. Na nohou okovy času, v zrcadle jeho dýku, hlava sněhobílá, a malý chlapec uvnitř, k smíchu… navážeč: ??? :)))

navážeč
21. 07. 2004
Dát tip
inu... ty dva první příspěvky mě pobavily. dobrej způsob, jak rychle a bezbolestně zaplácnout půl stránky. jo, taky zbytečně bych řek já. ale tebe to může těšit, že seš citovanej.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru