Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vidím výpravu na koňoch

21. 07. 2004
3
0
5895
Autor
zvedavec

vidím výpravu v brnení

a na koňoch

 

v mene Boha, ktorý povedal

"nezabiješ"

 

v rukách meč, alebo kopija?

bez rozpakov zodvihli 

 

a pichli človeku do tela,

so snahou

 

zabiť

 

 

zabili svojho Boha


maia
07. 08. 2004
Dát tip
šašek a ilúzia? Krásne vyznanie lásky, normálne sa roztopím... :-)))

maia
03. 08. 2004
Dát tip
No, do Blavy sa chystam niekedy v septembri, predpokladam zatial. Na Hodokvas do Pezinka este neviem, ci dorazim... A jasne, ze su aj ine miesta. Vsetko je otazka casu a chuti.

beda
03. 08. 2004
Dát tip
maia: nakouknul jsem na tvoji stránku a ještě se tam zcela jistě vrátím. První dojem je skvělý. :-) Virtuální guru :-))))) no to neéé , jsem virtuální šašek. Šašek a iluze to se hodí , ne ? :-))) Stretnutí ? beda se rád s váma setká a jak je v jeho zvyku, sladce v ústranní pomlčí a s blaženým pocitem v srdci z toho, že mohl vidět hezké človíčky, zase odjede. :-)))

maia
02. 08. 2004
Dát tip
Ty, beda, mas s tym nejake konkretne skusenosti? :-)) Rada ta vidim. :-)

beda
02. 08. 2004
Dát tip
maia : a ty snad nééé ? :-)))) Ano, můžeme doslova sejít z hlavy do srdce. beda si na to lehce vzpomíná (vzpomínka do dětství). :-) Minulé inkarnace si nepamatuji, ale vnímám je jako silné sklony k určitým kulturám a i jako jiné velmi silné tendence. :-) beda se raduje, že ho ráda vidíš. :-)

maia
02. 08. 2004
Dát tip
beda, prave teraz budem aktualizovat svoju stranku a tiez som ta tam spomenula. :-) Pozor, je to haluzna stranka mentalneho odpadu, zvana - www.maia.szm.sk Takze o chvilu. :-) My by sme sa mali stretnut pekne aj so zvedavcom a pokecat. :-)

zvedavec
02. 08. 2004
Dát tip
ja som za! ako to zorganizovať? So mnou sa môžete stretnúť vždy, keď budete v Bratislave, ale sú i iné možnosti.

beda
01. 08. 2004
Dát tip
"Ktorakolvek ideologia je demagogiou, pravda je ukryta vzdy v srdci a cesta k tejto pravde je najtazsia a najbolestnejsia... " Cesta z hlavy do srdce je dlouhá 35cm a milióny životů. Hezký paradox ... . :-)))

zvedavec
31. 07. 2004
Dát tip
tiež si myslím, že prijať, prevziať čokoľvek "len tak" je chybou. asi máš pravdu, že do ideoógií sa vždy primiešava (aspoň po čase) i množstvo falše a apeluje sa na pocity viny následovníkov, ak nesúhlasia bezvýhradne. Výhrady si ponechávam, aj keď sa chvíľami mýlim ;-)

maia
25. 07. 2004
Dát tip
Preco ta to napadlo?

zvedavec
25. 07. 2004
Dát tip
Vďaka, milá Vesuvanka. :-) Maia: lebo som videla ten film a nenapadlo to vlastne mňa, ale môj muž mi začal rozprávať o tom, ako to asi bolo. Išli si na tú krížovú výpravu, niektorí presvedčení, zmagorení a iní sledovali svoje zištné ciele. Tí tých druhých magorili, a vštepovali im kdejaké "sväté" pravdy, apelovali na ich svedomie.., ale dôvody boli iné (aká to podoba s moslimskou svätou vojnou). No a môj muž sa začal vžívať do toho, ako asi prišli kdesi (to je jeho predstava) a jesť museli, teda rabovali, či to boli alebo neboli kresťania... Ja som zase postúpila trochu inde, k tej vojne, ako som to tu aj napísala. A napadlo ma to aj v súvislosti s tým, že aj dnes sa mi zdá milión vecí presne tak falošne predkladaných ako to najväčšie dobro.Postupne to začínam vidieť.

maia
25. 07. 2004
Dát tip
Ktorakolvek ideologia je demagogiou, pravda je ukryta vzdy v srdci a cesta k tejto pravde je najtazsia a najbolestnejsia...

vesuvanka
24. 07. 2004
Dát tip
Totéž co maia - lidé se dopustili v historii mnoha omylů. Díky a tip

zvedavec
23. 07. 2004
Dát tip
:-) vďaka Vám Barbar: nedávno sme na Spektre videli niekoľko nadväzujúcich dokumentov na tie časy. doma sme sa potom rozprávali, ako asi postupovali: na celú dlhú cestu nemohli so sebou vliecť obživu. Kam prišli, tam si museli zobrať - či už od kresťanov, či od niekoho iného... Maia: áno a dobrovoľnej slepoty. Občas ma napadá, či nie som rovnako slepá (určite zase v niečom inom).

Barbar
22. 07. 2004
Dát tip
Pro svůj čin si hledej důvod seč tvé síly stačí nezakryješ svých zel původ když máš duši dračí BARBAR*

maia
22. 07. 2004
Dát tip
Ludstvo ma smutnu historiu plnu omylov. Archetyp *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru