Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vážený pane řediteli

24. 07. 2004
14
0
5112
Autor
Marty73

Vážený pane řediteli,

 

byli jsme nadmíru potěšeni Vaší žádostí. Myslíme si, že splňujeme veškeré v ní obsažené nároky. Disponujeme potřebnými komunikačními schopnostmi, které tolik postrádáte. Jsme schopni fungovat v širším kolektivu, ovšem mezi naše schopnosti rovněž patří odvaha zaujmout individuální a silnou pozici. Rozhodně nemáme sklony ke zjednodušování a dokážeme na věc nazírat velmi komplexně. Můžeme Vás ujistit, že dokážeme jednat dostatečně expanzivně. Silné teritoriální cítění je součástí naší filozofie.

 

Velmi nás mrzí, k jaké úhoně došel Váš podnik odchodem našeho předchůdce. Jsme připraveni svým výkonem vynahradit veškeré Vám vzniklé ztráty, a to s maximálním nasazením. Uvidíte, že naše výstupy budou v krátké době neodolatelně přitažlivé pro nejširší veřejnost. Smrt šimpanze je pro nás všechny velkou ztrátou již z toho důvodu, že šlo zřejmě o vůbec posledního jedince svého druhu.

 

S největší úctou přijímáme nabídku Vaší Pankosmické Transgalakciální Zoologické Zahrady a rádi zaujmeme uvolněné místo.

 

Upřímně Váš

 

Člověk


Oldjerry
27. 04. 2006
Dát tip
To je ono - satira na hranici sarkazmu a navíc docela oprávněného. Líbí...

JeanJoche
22. 10. 2005
Dát tip
Hmmm...proč ne:)*

Alojs
18. 07. 2005
Dát tip
ale jo... zaujala mě ta formální forma :-) 13. tip

Mrakula
08. 06. 2005
Dát tip
I Ty Casandro! Moc pěkný scífí, jen škoda, že ono to brzo ani scífí být nemusí;-) Mrakul tipuje a ač to neni blbůstka, dává do klubíku blbůstek.

Marty73
05. 06. 2005
Dát tip
Kaicny Akriyi, díky tobě jsem se u tohoto dílka vyšvihnul přes bájných deset tipů. Díky i za předchozí zastavení.

Chick
08. 05. 2005
Dát tip
LOL Tp ale možná než povídku jde o dopis....

evalota47
07. 05. 2005
Dát tip
T..moc

leenai
25. 08. 2004
Dát tip
trefný, fakt trefný téčko

soňa
21. 08. 2004
Dát tip
:)**

Dolente
13. 08. 2004
Dát tip
A héle, věštec na písmákovi:o) t*

Mortimer
06. 08. 2004
Dát tip
Doufám, že se toho nedožiju...:)...Ť

DarkMind
02. 08. 2004
Dát tip
:))

Seregil
31. 07. 2004
Dát tip
Dobrý....*

Andulka
25. 07. 2004
Dát tip
..kratke, vtipne, reklo vsechno...:-)

KikiRiki
25. 07. 2004
Dát tip
Povedený :o) TIP

Dero
24. 07. 2004
Dát tip
Jasně, máš recht ... *** (supr bodnutí ;o)

Marty73
24. 07. 2004
Dát tip
Přiznávám, že je téma velmi podobné obsahu mojí dřívější povídky „Kariéra T.P.“, ale myslel jsem si, že by to mohl být docela dobrej nápad :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru