Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z Měsíčků

21. 09. 2000
7
0
4283
Autor
Stevenson

protože ted tady delší dobu nebudu.. předkládám to k posouzení, a snad také k pobavení adoptivním dětem. A i když už jaksi kvačím Tipy si snad ještě stačím přečíst před odletem.... PS- Září a říjen.. už tu sdnad byly..

LISTOPAD V listopadu každý zjisti, podle spadaného listí že se konec roku blíží. Dnům se brzy oči klíží, noci černé jsou jak uhlí. Nečinností svaly ztuhly, mimo palce ruky pravé. Myslíte si že je zdravé, jenom z křesla, bez vstávání, mačkat TV ovládání? PROSINEC Prosinec je stařešinou, zakrývá se kožešinou před tím vlhkým někdy chladem. Louky,pole leží ladem, jenom havran vrány křikem, zahání tedˇ nad rybníkem. Doba však to smutná není. Jiná máme vyražení. Klouzačky z chodníku dlažby, předvánoční v prárci "pařby" Jmelí vhodné pro líbáni, fronty když se kapr shání. Mikuláše, koled Svátky, a pak Silvestrovskée hrátky. Premie, třinácté platy, a když zbyde od výplaty schovej si to,milý, synu... na lék, pro tu kocovinu.
3Kolik
27. 09. 2000
Dát tip
Chi chi. Na mně budeš taky myslet? To je hezké.

Ber
22. 09. 2000
Dát tip
šťastnou cestu a tip na to

Stínovlas
22. 09. 2000
Dát tip
Tohle se mi fakt líbí, zvlášť listopad. :o)

Stínovlas
22. 09. 2000
Dát tip
Tohle se mi fakt líbí, zvlášť listopad. :o)

Stevenson
22. 09. 2000
Dát tip
DIKY VSEM.. a Budu na vas myslet..

Stevenson
21. 09. 2000
Dát tip
..Dekuji.. jsem uz na ty happy returns zvykly..)

Laďa
21. 09. 2000
Dát tip
Je to zvláštní, ale jak odchází léto (který nemusim), tak se strašně těšim na říjen, listopad, prosinec. Prostě se těšim na zimu. Nemusim okopávat pole a brzy je tma, tak se brzy zaleze do pelíšku.

Merle
21. 09. 2000
Dát tip
listopad nemá chybu, ale prosinec je trochu slabší... dohromady to na tip dá BTW: o 13tém platu se mi může jen zdát :-))

Stevenson
21. 09. 2000
Dát tip
L/ prestehuj se do kanady (kdyz si s letem nevis rady..) M/ kdyz jsou velky premie, snad se to nak prezije, ne?

Stevenson
21. 09. 2000
Dát tip
.. neverim, ze bys ho potreboval protrit..) ale DIK..)

Stevenson
21. 09. 2000
Dát tip
.. neverim, ze bys ho potreboval protrit..) ale DIK..)

suva
21. 09. 2000
Dát tip
Číst Písmáka před odletem, aby s tebou letěl světem, to ti dodá odvahy koukat shora na svahy. Mě se líbí Listopad, ale nelíbí, že už je tu skoro v září..., křeče mám v celé pravé ruce od držení myši, oči se mi klíží jako těm krátkým dnům, které jsou díky brouzdání se písmáckou rosou o něco delší, zato noci jsou tůůůze kraťoučké. A uhlí od sousedů mě dojímá k celodennímu astmatickému pokašlávání. Prosincová výstižně jako vždycky. */(* UU ----- -tenhle typ je důrazný, aby si ho náhodou nepřehlídnul. Tak pozdravuj albatrosy.

suva
21. 09. 2000
Dát tip
ty účkový mršky popolezly na začátek a patřej pod hvězdičky, s trochou fantazie je to pěknej zaříkávač a šaman, ale holt trošku vyšinutej, sákriššš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru