Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proutek kouzel-ný

Výběr: Print
26. 07. 2004
6
0
3846
Autor
Kratas

večer 22.7. inspired by the poem...

Proutek kouzel-ný

 

Čtyři stébla trávy

v dlani        louka.

Kuňka v rose

a v kapkách je zase

            tisíce obloh

na         zemi.

Nabízím věčnou tůňku,

pak mávnu proutkem

    a povím

                      ano.

Dech šťavnatých lásek?

                 ... navždy.

Jen pískni na zelený klásek

a zahoď                        cudnost.


Nevděčná
05. 08. 2004
Dát tip
eroticky hebky stéblová.... t :o)

Kratas
05. 08. 2004
Dát tip
Nevděčná: hlavně si člověk musí dát pozor, aby si nesedl na strniště, to potom zabolí.

Nevděčná
05. 08. 2004
Dát tip
záleží na tom, jaké strniště máš na mysli :o)

Kratas
05. 08. 2004
Dát tip
No tak to nemohu popřít, ale já ať si sednu na jakékoliv strniště, vždy je to negativní zkušenost. :-D

Nevděčná
05. 08. 2004
Dát tip
he, si mě teď dostal, sem zapomínkovala, že si kluk?! a tak to Ti ráda i věřím, že všechna strniště jsou negativní, hlavně pozor na vyčnívající strniště... :o) a dost sem už moc prostořeká a to by mohlo sklouznout až k úplnýmu dvojsmyslnýmu kecání... :o))

cmukina
30. 07. 2004
Dát tip
hmm

Kratas
29. 07. 2004
Dát tip
copretinka: Nebudu to moc rozebírat a rozpitvávat. Společně jsme ji nepsali, Punkík napsala tu svou a já se pak mořil doma, abych nějak sepsal Tu svou, inspirovanou tou její. ;-) Večer byl společný.

Kratas
28. 07. 2004
Dát tip
navážeč: ono ale nejde o origoš x toto, ale o souběžný prožitek a tudíž souběžnou tvorbu. ;-)

navážeč
28. 07. 2004
Dát tip
jasně... já jsem nemyslel x jako proti. no jo, ono se to fakt používá. prostě je pro mě (já jsem čtenář, vy si v tom zas mějte co chcete;) mnohem větší zážitek, než kterejkoli z obou textů, je vztah mezi nima. asi ta souběžnost, o který mluvíš... víš, co, to že je to společnej prožitek sice z nějakejch tady komenátřů pod některym z těch kusů vylejzá... ale většinou mi to bejvá jedno. sorry, ne že byste mě nezajímali... ale fakt se nepídím. kdyby to bylo jenom vymyšlený, kdybyste třebas byli i jeden člověk, co si tu takhle hraje a vymyslel si dvě postavy... a jejich společnej zážitek... tak mě stejně zas zajímaj ty texty nakonec. maximálně si řeknu, jo dobře a zajímavě to týpek vymyslel... ale to už asi pindám mimo. každopádně dobrý. xe vrátim na začátek... neměl jsem pocit, že by mezi textama byl rozpor, boj či něco... ale ten vztah se mi líbí. aniž bych ho měl ambici pojmenovávat, by bylo těžký. mej se.

Elyn
28. 07. 2004
Dát tip
vida, to mi málem uteklo. To je pěkný :)

Kratas
28. 07. 2004
Dát tip
navažeč: Tak podle tohoto popisu jsi to pochopil naprosto správně a bylo to tak myšleno. Tak díky za Tvůj čas a hodnocení ;-)

navážeč
28. 07. 2004
Dát tip
ej, spousta překlepků, ale zdá se, že šmyšl to poráde má ;)

děvče
27. 07. 2004
Dát tip
moc hezká :-)

navážeč
27. 07. 2004
Dát tip
tak to je zajímavý. teda hlavně origoš x toto. fajné.

Noe1
26. 07. 2004
Dát tip
Ježíííš ta je pěkná. Čtyři stébla ... v dlani louka 41 slov ... v hlavě sbírka :-) *t

srha
26. 07. 2004
Dát tip
Čtyři stébla trávy v dlani celá louka mírně natržená no, asi z toho pravý haiku není, ale:))

dadik
26. 07. 2004
Dát tip
je milá....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru