Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Metal

27. 07. 2004
7
0
3936

...nie ja jeden známy...

Dva ťahy žiletkou po zápästí. Jeden len tak. Ako to bude vyzerať. A jeden už normálne. Na ostro. Tak ako to má byť. Show must go on.

 

Zo štyroch stien na mňa sála teplo. Cez žalúzie preniká ostrý lúč svetla. Nechutné. Zapálim si cigaretu ( už zase ) a čakám.

 

Keď som bol malý rodičia sa rozviedli. Rezal som si potom brušká prstov a krvou písal básne. O láske. O smrti. Taký malý protest.

 

Ľúbim ťa mama zašepkal som a zostalo ticho.

 

Na stole rozbitý pohár. Prázdna fľaška od vodky. Porno kazeta. Trocha coly. List. Neplačte (je neskoro). Mobil. Telka a rádio. Paralelne zapnuté.

 

Obzerám sa v zrkadle. Budúca mŕtvola. Mám chuť objať ten obraz.

 

Spomienky na niečo neurčité. To ja som zabil nášho psa.

 

Minulý týždeň mi volal otec. Po roku. Že čo nové. Ako sa mám. Chcel sa pochváliť, že má novú frajerku. Položil som slúchadlo a začal sa smiať. Príšerne. Zúfalo.

Priatelia? Nie to nie. Nestratil som ich vlastnou vinou (sorry Minim za krádež). Nikdy som žiadnych nemal.

 

Vyklonil som sa z okna. Zatočila sa mi hlava. Nezmenilo sa však nič. Svet bol taký ako vždy. Len trocha rozmazaný. Aké to prekvapenie.

 

Keby som sa teraz rozplácol na chodníku... niekto by si to

všimol. Možno by sa aj niečo zmenilo. Šok? Hrôza? Len v prvý moment. Skôr zážitok na celý život.

 

Videli ste mladého Nováka? Jak tam ležal. Mozog mal na chodníku.

 

Ľahnem si. Zatvorím oči. Telo slabne. Už nevládzem myslieť. Alkohol? Únava? Smrť? Asi všetko dokopy.

 

Naposledy som otvoril oči. Krv sa vpíjala do bielej plachty.

 

Chrčanie. Nejaký výkrik. Zavolajte záchranku!

 

Smola? Šťastie? Prežil som. Okolo mňa brat. Mama neplač. Otec. Ľutujem. Povedal som a v ten jeden okamih som to myslel asi vážne. Neviem. Happy end.


NETopier
11. 06. 2006
Dát tip
hmm... zaujimavy pocit... aj toto sa mi paci, take trosku dark... ok!

Zann
05. 06. 2005
Dát tip
a brutal... nemozem pochopit, ze mas za kazdym dielom tolko kritik:)

...je to jednoduche...vela kritizujem...vela som kritizovany... ...a hlavne odpovedam...a obcas z toho vznikne diskusia...co je dalsich zo desat kritik...

...vdaka...ono toto je taka horsia poviedka...ale vravim vdaka... ...a mam tu aj emotivnejsie...vid....Stromy...Tisko...V zivotnej forme...

Sedit
23. 01. 2005
Dát tip
No dobre, tešila som sa, že ťa budem môcť poriadne dodrbať, ale je mi luto, davam ti tip. Ostatne sa mi čitať nechce, ale toto je skvele.

...tak sorry... ...toto je taka nevydarenejsia...

Ružbach
02. 01. 2005
Dát tip
Obzerám sa v zrkadle. Budúca mŕtvola. Mám chuť objať ten obraz. - veľmi dobré, veľmi dobré a ten zvyšok? - veľmi dobré, naozaj veľmi dobré

Nallien
02. 12. 2004
Dát tip
parádní....;)

..ano...s jednou kamaratkou co ich absolutne nepozna....zabava...vdaka...

maia
17. 10. 2004
Dát tip
Hm, ani ja ich nepoznam. :-)

...poviem len...www.psivojaci.cz...

maia
17. 10. 2004
Dát tip
Podla toho, co tam pisu, to moze byt dobre.

iste...inak by som sa ich koncertu nezucastnil...najma tie texty su mi blizke...

maia
16. 10. 2004
Dát tip
Dostal si sa? Inak, fajn, paci sa mi. *

brutalni lyrika...ak myslis psi vojaci???....tak tych mam velmi rad...nemam sice ani jeden album...ale zase stiahnute vsetky ich texty...a nahrany jeden koncert z tv... ...tie texty su uzasne... ...a viem ze 18.9. su v ba...snad sa konecne dostanem...

lupic ;) mne sa paci vsetko co napises a tych ostatnych sracov si nevsimaj ;) ma to silu drzat do konca ,,,

minim...vdaka...ale zase budme trochu objektivny...ale vazne si tvoje kritiky vazim...ako som uz spomnial...a nehovorim to len preto ze som momentalne trochu ozraty... ...a ostatnych som si prestal vsimat...ked tam nasli pointy o ktorych som sam nevedel... ...takze vdaka...

pises cosi comu sa hovori brutalna lyrika (ukradnute vieskomu;) a to ma vzdy bavilo ... bez prikraslovania ... hlavne seba sameho ... uprimne ... som objektivny ;)

swan... usudzujem ze ide o negativnu kritiku...i ked zase raz nerozumiem...ze je negativna dedukujem z promin... ...ale je to v pohode...vdaka za ohlas ...ja toho znesiem vela...

Zbyhoň
28. 07. 2004
Dát tip
Vadí mi tam to vysvětlování…“když jsem byl malý, rodiče se rozvedli…“- to je tak trapný argument, navíc se objevuje úplně v každém podobném dílku. Jinak to docela působí, takže takovej menší tip.

mrtvolala
27. 07. 2004
Dát tip
Dost dobrý zpracování. Obsahu by sedlo trošku víc originality. Tip za to zpracování. Fakt se to dobře čte.

JiKo
27. 07. 2004
Dát tip
To je velmi neoriginální

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru